امریکا پروژه جهانی شناسنامه دار کردن کاربران اینترنت را شروع کرد

پروژه عظیم امریکا روی اینترنت شروع شد وامریکا با هدف مبارزه با کلاهبرداری پروژه شناسنامه دار کردن کاربران اینترنت را به طور آزمایشی راه انداخت.

 

در سال 2011 حکومت در یک پروژه ملی، شناسنامه دار کردن امریکایی های آنلاین از طریق سایتهای مختلف بر اساس آنچه OpenID نامیده شد را تعریف کرد.

آنچه امریکا به آن Universal Internet ID می گوید در واقع صدور کد شناسایی منحصربفرد برای هر کاربر عضو اینترنت است که بوسیله آن کاربر روی شبکه جهانی تردد می کند و از ماه می (با در نظر گرفتن جایزه 2.4 میلیون دلاری برای مقامات دو ایالت) در پنسیلوانیا و میشیگان شروع شده است.

استراتژی ملی برای شناسایی در فضای سایبر یا NSTIC با هدف شناسایی راحت کاربران در مواقعی مانند کلاهبرداری صورت می گیرد.

تست اولیه در مورد رفتن کاربران روی سایتهای حکومتی و تقاضای دریافت خدمات و رفاه اجتماعی از حکومت توسط کاربران است تا مشخص شود آنها درست می گویند یا غلط و امریکا معتقد است این شروعی برای شناسنامه دار کردن کل کاربران اینترنت در سراسر دنیاست.

به عقیده کارشناسان جاسوسی آژانس امنیت ملی علیه کاربران اینترنت و هدف پروژه مذکور برای استفاده از یک آی دی منحصربفرد روی سایتهای مختلف ریسک سرقت اطلاعات را افزایش می دهد.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    17 5
    البته این کار مثل امضای دیجیتال هست تا امکان دسترسی به اون شخص وجود داشته باشه اما کاربران عادی از این قضیه مستثنی هستند
  • آلفردو A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    34 6
    ای ول آمریکا. زودتری اینترنت بالنی هم راه بنداز تا خلاص شیم از این اینترنت زغالی فلاکت بار
    • بی نام A1 ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
      6 3
      مزید اطلاع شما عرض کنم که اینترنت بالنی راه اندازی شده و مشغول سرویط دهی به بعضی مناطق دوردست میباشد. به نظرم در بعضی مناطق استرالیا دارن از همین اینترنت بالنی استفاده میکنند. البته دوست ما جکسون راست میگه. اینترنت بالنی نمیتونه در ایران بیاد. پدافند هوایی برادران ظرف 3 سوت ساقطش میکنه. ههههههه
    • رکسانا IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
      5 0
      آقای جکسون و بی نام، به سادگی ها هم نیست که ایزان هرچی که هوس کرد مورد هدف قرار بده. اونها حتما برای این کارشون در آینده ضمانت هایی دارند وگرنه این همه هزینه رو متقبل نمیشدند.
  • من A1 ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    2 7
    از هواپیما چه خبر ؟؟؟