خالق سریال جنایی «کارآگاه واقعی» تولید شبکه اچ‌بی‌او در گفت‌وگویی جدید از حضور سه بازیگر اصلی جدید در فصل دوم این مجموعه تلویزیونی موفق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیک پیتزولاتو به تازگی در مصاحبه‌ای رادیویی، گفت: «در فصل جدید با سه بازیگر اصلی کار می‌کنیم.»

خالق سریال «کارآگاه واقعی» (True Detective) ادامه داد: «داستان فصل دوم در کالیفرنیا روی می‌دهد، البته نه در لس آنجلس، بلکه در مناطق کمترشناخته‌شده کالیفرنیا. و سعی می‌کنیم مانند کاری که در فصل اول انجام دادیم، حال و هوای روانی این مکان را ثبت کنیم.»

پیتزولاتو افزود: «شخصیت‌ها همه جدید هستند، اما عاشق تک‌تک آن‌ها هستم. چند فیلمنامه در اختیار داریم و شاید در ماه‌های آینده روند انتخاب بازیگران را شروع کنیم.»

قالب گلچین‌مانند «کارآگاه واقعی» به آن معناست که فصل دوم کاملا مستقل و متمایز با فصل اول این سریال است که پخش آن 12 ژانویه از شبکه کابلی اچ‌بی‌او شروع شد.

فصل اول «کارآگاه واقعی» ماجرای دو کارآگاه با بازی متیو مکاناهی و وودی هارلسن است که 17 سال درگیر پرونده یک قاتل سریالی هستند. همان‌طور که قبلا اعلام شد مکاناهی و هارلسن در فصل دوم حضور ندارند.

پیتزولاتو قبلا گفته بود فصل دوم «کارآگاه واقعی» درباره «زنان سخت‌کوش، مردان بد و تاریخ مخفی سیستم حمل و نقل ایالات متحده آمریکاست.

هفته پیش شایعه شد به جسیکا چاستین ستاره فیلم «30 دقیقه بامداد» پیشنهاد شده در فصل دوم بازی کند، اما چاستین روی فرش قرمز جشنواره کن این شایعه را تکذیب کرد. او گفت: «من از طرفداران پروپاقرص «کارآگاه واقعی» هستم و فصل دوم را همان‌طور که تمام اپیزودهای فصل اول را دیدم، می‌بینم.»

قسمت آخر فصل اول سریال «کارآگاه واقعی» 9 مارس روی آنتن رفت و 3.5 میلیون تماشاگر داشت. قسمت آخر 50 درصد بیش از بینندگان قسمت اول سریال بیننده داشت. کری فوکوناگا کارگردان هر هشت اپیزود فصل اول بود.

ورایتی / 27 مه / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آبی دل A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    68 7
    هر کی ندیده همین الان دانلود کنه.رو دستش بازی و فیلمنامه ندیدم.فقط متیو مکانهی و دیالوگ های ویران کننده اش.
  • بی نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    81 6
    چه حیف که متیو نیست... این بازیگر، واقعاً بازیگره.
    • بی نام A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
      30 1
      خب نمیتونست باشه چون داستان قبلی تو یه پروسه 15ساله گذشته بود . البته منم متاسفم که نیست .
    • میلاد IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
      0 0
      داداش متیو بازیگره ربطی نداره که داستان فصل اول مربوط به 15 سال گذشته بوده این فصل میتونست به عنوان یک شخصیت دیگه بازی کنه .
  • مصطفی IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    سلام من تو همین سایت از کاربرا پیشنهاد سریال خواستم خیلیا همین ترو دیتکتیو رو پیشنهاد کردن ، رفتم تو imdb دیدم نمره خیلی خوبی هم داره یعنی 9.4 از 10 ... اقا ولی من 4 تا قسمت سیزن یکشو دیدم باور کنید وسط همش خوابم برد ... اخه چی داره این سریال که اینقدر جذابه برا بعضی ها ... من به خدا از فیلم های هنری هم خوشم میاد مثل پدر خوانده و کازابلانکا و.. ولی این سریال اصلا نه از هنرش چیزی دیدم فقط بازی حسته کننده این دوتا متیو و اون وودی هریسون با یه داستان جنایی ... اگه چیز دیگه ای هست خواهشا بگید من چیو متوجه نمیشم
    • بی نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
      15 8
      ریشه ی «جذب» در فرهنگ و جغرافیاست. مثلا سریالهای "روزی روزگاری" یا "هزار دستان" یا "هشت بهشت" برای من جذابه اما ممکنه برای یک آمریکایی اونقدا هم جذاب نباشه. شاید آمریکاییها هم همچی کاراگاههای حاذقی رو خیلی دوست داشته باشن هرچند خیالی باشن
    • محمد A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
      38 2
      یه چیزی توش داره بنام دیالوگ.که با یه چیزی که آدم داره بنام تفکر و تعقل وقتی جمع بشن به نتایج بسیار قابل توجه ای میرسی.البته باید فیلم بین باشی و کتاب خوان. کول: زمان یک چرخه است که مدام تکرار می شود، هر کاری که انجام دادیم یا انجام می دهیم در اَینده دوباره به نحوی انجام خواهیم داد، دوباره و دوباره …
    • علی FI ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
      10 0
      مصطفی...به نظر من دیدن یک قسمت از این سریال حتی قسمتی از سریال به صورت تصادفی کافیه تا مخاطب خودش رو پیدا کنه...این فیلم بسیار قدرتمندانه از حقایقی تصویر سازی کرده که ماها خیلی وقتا با داشتن تجربه های مشابه اون حتی نمیتونیم به زبون بیاریم چون سخته که طوری بیان بشه که قابل درک باشه برای دیگران...ولی این سریال از اونا دیالوگ تصویر ونقش ساخته و تمام و کمال منظورشو به مخاطبش میرسونه....اگر این سریال نتونسته با 4 قسمت جذبت کنه باید بگم که شما جزو اون اندک مخاطباش هستی که برای شما نساختنش...دنبال یه سریال دیگه باش .
  • بی نام A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    21 5
    سریال فقط کارآگاه واقعی اونم با حضور مک کاناهی و هارلسون.
  • بی نام A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    15 5
    خیلی خوب بود واقعا
  • بی نام A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
    23 1
    دلم واسه اینا تنگ میشه چرا اینکارو میکنن
  • بی نام IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
    13 3
    دوستان عزیز سریال twin peaks هم تو سبک همین سریاله برای اونایی که عاشق فیلم های معما گونه هستند توصیه میکنم
  • مریم A1 ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    9 0
    خیلی جالبه اون دوست عزیز میگه وسط سریال خوابش برده در حالیکه من این فصل از سریال رو دو بار دیدم شخصیت پردازی و دیالوگها حرف نداشت خصوصن بازی حسی و وفوق العاده مک کاناهی. حیف حیف که در فصل دوم حضور نداره
  • بی نام FI ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    13 0
    هر 50 سال یه بار یه بازیگر مثل مک کاناهی پیدا میشه که بتونه یه شخصیت رو اینطوری تو ذهن و روح آدم ماندگار کنه. با این بازیش آدمو جادو میکنه
  • میلاد A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 0
    هرچند مک کانهی تو اینترستالر گند زده بود نظر شخصیاما باید بگم الان اسطورمه ... تو این سریال بی نظیر بود
  • مهدی A1 ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    3 0
    عالی بود.بازی خوب متیومکاناهی منویاد پل نیومن اسطوره میندازه.واقعا این نقش برازندش بود.