من شخصاً از دلواپسان عزیز تشکر می‌کنم که امسال در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، اداره ثبت احوال خصوصی‌شان را به احترام این مراسم تعطیل کردند و برای نواده روح‌الله یک شناسنامه تازه صادر نکردند؛ البته دست‌شان درد نکند که مسئله مهم کارآفرینی برای دولت را از یاد نبردند و شب‌نامه پخش کردند.

کلاً دلواپسان چون دلواپس همه چیز بودند و هستند از همان اولش، سراغ همه چیز رفتند تا با برند دلواپسی، محصول دلواپسانه وارد جامعه کنند. اول با موتورسیکلت دلواپسی شروع شد که ابراهیم حاتمی‌کیا در فیلم «آژانس شیشه‌ای»، از زبان پرویز پرستویی اشاره کرد به این موتورسیکلت‌ها که هی گاز می‌دادند پشت در ِ آژانس و دود زیاد داشتند و سوز اصلاً نداشتند. بعد کم کم همه چیز برند دلواپسی شد از سینما گرفته تا زنجیر برای روی سر چرخاندن و رفتن به مساجدی که مراسم ترحیم کسانی بود که بدون دلواپسی مرده بودند.در 9 سال گذشته طوری شد که دیگر به کفش‌هامان هم اطمینان نداشتیم. پامان را می‌زند، می‌بردیمشان کفش ملی که«بابا! همین دیروز خریدمش!» می‌گفتند«زیر مارکو نگاه کن! مال ما نیست مال دلواپسیه!» همین طوری از تور آنتالیا گرفته که می‌رفتی سرگردان می‌شدی در هتل کارتن تا تلویزیون‌های هوشمند که هوشمندانه شما را دلواپس پولی که بالایش داده بودی می‌کرد چون گارانتی دلواپسی داشت، برند دلواپسی در کشور پیشروی کرد تا فهمیدیم که ثبت احوال هم یک شعبه خصوصی دلواپسی پیدا کرده و وقتی نواده روح‌الله آمد که در سالگرد پدر بزرگش حرف بزند، ثبت احوال جدید فوراً دست به کار شد و به جای سید حسن خمینی، شناسنامه سید حسن نصرالله را صادر کرد و دلواپسان هم شعار دادند «نواده روح‌الله/سید حسن نصرالله» و ما حساب دست‌مان آمد که فردا پس فردا ممکن است شناسنامه ما را هم عوض کنند شاید قیافه ما را هم عوض کنند البته دلواپسان چند مرکز تغییر چهره هم در حوالی جایی که خانه سالمندان معروفی دارد دایر کردند که من شخصاً برای جان تراولتا و نیکولاس کیج نامه فرستادم که هزینه بی‌خود در فیلم «تغییر چهره» نکنند و یک سری به آنجا بزنند،چون قیمت‌های مناسبی دارد و بعد از تغییر چهره، دیگر مادرشان هم آنها را نخواهد شناخت.
امسال در مراسم سالگرد، به گزارش خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، دلواپسان در حوزه پخش بولتن و شب‌نامه کارآفرینی کردند و «نگرانیم...،‌»، «چه داده‌ایم؟ چه گرفته‌ایم؟»، «روحانی زیر ذره‌بین امام خمینی» و «بی‌ادبانه‌های کدخدا» پخش کردند که مشخص شد که در وضعیت فعلی اقتصاد کشور، هرگز نباید کارآفرینی را فراموش کرد.
*
ایلنا در شرح این کارآفرینی نوشته:« در شب‌نامه «نگرانیم» فهرستی از عملکرد عناصر فرهنگی دولت یازدهم همانند بازگشایی نشر چشمه، سخنان رئیس جمهور درباره هنر،‌سخنان حسن روحانی پیرامون آنتن ماهواره،‌تلاش دولت برای رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی، صحبت‌های وزیر ارشاد در باره تک‌خوانی زنان، صحبت‌های مشاور رئیس جمهور درباره نماد شیر و خورشید، چاپ کتاب‌های صادق هدایت و محمود دولت آبادی و همچنین برگزاری مراسم جشن زنانه در کاخ سعد‌آباد پرداخته است.در شب‌نامه «روحانی زیر ذره بین امام خمینی» به بررسی مواضع دولت یازدهم در منظومه فکری امام خمینی(ره) پرداخته و مسائلی مانند ممیزی کتاب، نماد شیر وخورشید، بهشت زورکی، انحلال مجمع عقلا و پایان جنگ را مورد بررسی قرار داده است.در شب‌نامه «چه داده‌ایم؟ چه گرفته‌ایم؟» نیز به نقد توافق ژنو پرداخته است و در شب‌نامه « بی ادبانه های کدخدا» به بررسی صحبت‌های مقامات ایالت متحده آمریکا علیه کشورمان پرداخته است.»
*
حالا سؤال من این است که وقتی ما این همه روزنامه دلواپس داریم چرا شب‌نامه پخش می‌کنید؟ حسن روحانی هم که گفته «با شناسنامه حرف بزنید» شما هم که ثبت احوال خصوصی دارید، برای هر کدام از دلواپس‌های عزیز یک شناسنامه تازه صادر کنید با تابعیت یک کشور امریکای جنوبی مثلاً ونزوئلا که روحانی و ظریف نتوانند شکایت کنند به قوه قضاییه. چرا خودتان را به زحمت می‌اندازید کار شبانه می‌کنید؟ به خدا برای سلامتی‌تان خوب نیست. اگر شما نباشید ما این همه جنس دلواپسی را اگر مشکل پیدا کرد، حواله بدهیم به کدام گارانتی؟




برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 358657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
    211 8
    این دلواپسان وابسته به عناصرقدرتی هستند که 8 سال کشور را به ویرانه تبدیل کردند و در این راستا میلیاردها پول نفت را خوردند و بردند .
  • صباغی IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
    دلواپسان باید به خاطر خیانت 8 سال گذشته دلواپس قیامت و دنیای خود باشند.
    • محسن GB ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
      71 7
      دوست عزیز از کجا میدانی این جماعت اساساً به روز قیامت ایمان قلبی داشته باشند؟
  • کمیل IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
    164 4
    دلواپسان ما شاید همان خوارج باشند،اما این حقیر پیشنهادی دارد ،اگر دلواپسان را شناخت بیشتر میبایدت،سری به نهج البلاغه بزنید و درد دل مولا را در جنگ صفین بخوانید.
    • رضا IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
      6 12
      توی نهج البلاغه در مورد فتنه گران هم خیلی چیزها نوشته.حتما بخونید
  • کردستان عزیز IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
    5 0
    اینها دلواپس پست ومقام ومنصب خودشانند نه دلواپس مردم ودستشان برای همه روشده
  • بی نام CH ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
    8 3
    کمیل دقیقا زدی به خال. خوبه به توافق ژنو نگفتند کاغذ پاره.
  • بی نام IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
    14 2
    "حالا سؤال من این است که وقتی ما این همه روزنامه دلواپس داریم چرا شب‌نامه پخش می‌کنید؟" یعنی زدی تو خال شاید هم تو حال
  • جمال IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
    11 15
    من نمیدونم تو این مملکت چرا هر کی مخالف چیزی باشه انگ میخوره؟ من دانشجوی سال چهارم حقوق هستم نه خوردم و بردم و نه به احمدی نژاد رای داد م ولی توافق زنو واقعا جای دلواپسی داره یکبار برای همیشه این عزیزانی که نظر میدن یا متن و خبر مینویسن توافق ژنو رو بخونن من دلواپس از بین رفتن تلاش دانشمندا و خون شهیدان هسته ای هستم و بع از اون موشک ها و توان نظامی کشورم هستم در اخر هم بگم از تمامی تهمت زنایی که در این سایت و دیگر سایت هابه بنده تهمت خوارج و عناصر قدرت و پول بردن و خوردن و... زدن نمیگذرم ...
    • بی نام NL ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
      4 3
      توافق ژنو دلواپسیش بیشتره یا فقر و فلاکت مردم ظرف 3 ماه ارزش پول یک چهارم شد توان مالی و قدرت خرید یک چهارم بی کاری ، سردرگمی فرهنگی و دینی هیچ میدونی توی آخرین نظر سنجی ایران عزیز جزو منفور ترین کشورای دنیا شده اگه مسائل رو 1000 قسمت کنیم صنعت هسته ای یک هزارمه 999 تا کار رو خراب کردیم که یکی درست بشه تو حقوق ریاضی درس نمیدن 1 به 999 سودمنده؟؟ ضمنا شما خودت رو جدی نگیر خوارج و خوردن بردن در مورده شما ها نیست ضمنا آقای دلواپس فکر میکنی رهبری اجازه میده راه ژنو به بیراهه بره؟؟ شما دلواپسی ایشون نه
  • بی نام US ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    5 1
    متن زیبایی بود .هر چند موافق تفرقه نیستم و به اتحاد بیشتر فکر می کنم اما دلواپسان باید مواظب سوء استفاده کنندنگان باشند .از راهای بهتری دغدغه های فرهنگی خود را بیان کنند نه با تحقیر دیگران نویسنده اشاره ی زیبایی داشتند شما که روزنامه دارید . با شب نامه احتمال سوء استفاده زیاد است.
  • کاظم IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    5 1
    به نظر من این افراد دلواپس فقط به خودشون فکر میکنن نه به نظام نه به مردم نه به اسلام توجه نمی کنن
    • رضا IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
      2 6
      کی گفته نظر شما مهمه؟
  • ali FI ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    7 2
    خودشون می دونند کسی روزنامشون رو نمی خونه شبنامه پخش می کنند
  • بی نام A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    4 3
    با تشکر مقاله حالبی بوددلواپسان حساب رای نداده به روحانی را میخواهند . ما به ایشان رای دادیم به ایشان امیدواریم
  • بی نام GB ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    6 1
    اونا دلولپس منافع خودشونن وگرنه مردم نه نفع مادي بردند نه نفع معنوي . سرعت سير صعودي انحرافات اخلاقي تو اين ٨ سال شاهد خوبيه.
    • رضا IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
      1 7
      جو الکی نده خواهشا.یه جور وانمود نکن که انگار قبل اون هشت سال مملکت بهشت بوده و توی این هشت سال همه چی خراب شده.دوره اطلاحات رو هنوز خوب یادمونه.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    7 1
    سوال من این است وقتی اونها این همه بودجه دارند و خرج می کننداون هم از اموال بیت المالچرا ما حتی نمی تونیم یک مراسم بدون پول دولتی در جوابشون برگزار کنیم؟؟؟؟
  • بی نام RO ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    5 6
    شما خودت حرم امام بودی یا جاده های شمال؟
  • بی نام A1 ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    2 3
    وقتی ما این همه روزنامه دلواپس داریم چرا شب‌نامه پخش می‌کنید؟