مهر نوشت:

تهیه‌کننده فیلم تلویزیونی «خاموشی سلطان» از ساخت این اثر با موضوع مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و در مقابله با سریال‌هایی چون «حریم سلطان» خبر داد.

علیرضا مهرام درباره تله‌فیلم «خاموشی سلطان» که قرار است با هدف مقابله با سریال‌های ماهواره‌ای تولید شود، گفت: این فیلم براساس یک داستان واقعی به نگارش درآمده است و با حمایت پایگاه ناحیه مقاومت بسیج و قرارگاه سایبری جماران به تولید می‌رسد.

او ادامه داد: این فیلم با ورود عاملان و نیروهای صهیونیزم به فرودگاه آغاز می‌شود و در ادامه داستان زندگی زوجی را روایت می‌کند که گوینده یکی از شبکه‌های رادیویی هستند و بعد مسیر زندگی آنها بر اثر اتفاقی به سمتی پیش می‌رود که ناخواسته وارد استودیوهای زیرزمینی می‌شوند.

مهرام توضیح داد: این داستان بر اساس واقعیت شکل گرفته است و همانطور که می‌دانید زمانی سریال ترکیه‌ای «حریم سلطان» با زیرنویس و دوبله ایرانی پخش می‌شد که دوبله آن در یکی از همین استودیوهای زیرزمین صورت گرفت و بعد این افراد توسط ماموران دستگیر شدند.

تهیه‌کننده فیلم «خاموشی سلطان» با بیان اینکه این تله فیلم هم‌اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد، گفت: ما بعد از تعطیلات خرداد کار خود را شروع کرده و وارد مرحله انتخاب بازیگر شده‌ایم. به احتمال زیاد از 20 خرداد هم تصویربرداری آغاز خواهد شد. در این فیلم چند لوکیشن داریم که فرودگاه امام خمینی لوکیشن اصلی کار است و جز آن ایستگاه مترو تجریش، امامزاده صالح و باقی آن در لواسان و خیابان‌های شمال تهران خواهد بود.

مهرام این فیلم را مرتبط با جنگ نرم دانست و گفت: هدف در این فیلم نمایش چهره رسانه‌های غربی در فریب جوانان با استفاده از جنگ نرم و همچنین صیانت از فرهنگ اسلامی است. همچنین قرار است در این فیلم هوشیاری نیروهای پلیس نشان داده شود و اصلا فیلم ژانری اجتماعی و پلیسی دارد. بخشی از فیلم نشان می‌دهد که نیروهای امنیتی چطور موضوع داستان را رصد می‌کنند و در فیلم تعقیب و گریزهای پلیس نشان داده می‌شود.

نویسنده و تهیه‌کننده این تله فیلم با تاکید بر اینکه تولیدات رادیو و تلویزیون ما باید همیشه یک گام جلوتر از سریال‌های ماهواره‌ای باشد، گفت: عده‌ای «حریم سلطان» را ساختند و ما هم در مقابل «خاموشی سلطان» را ساختیم. برای این کار هم از کارشناسان انتظامی و کارشناسان مسایل اجتماعی کمک گرفتیم.

او در پایان گفت: من امیدوارم ساخت چنین آثاری تداوم داشته باشد. اگر ما واقعا فیلم و سریال های داشته باشیم که مثل «آوای باران» بتوانند مخاطب را پای شبکه‌های خود ما نگه دارند دیگر مخاطبان سراغ ماهواره‌ها نمی‌روند.

عوامل تله فیلم «خاموشی سلطان» به این شرح هستند فرزین فتحی کارگردان، سرهنگ علی سالم ناظرکیفی پروژه،حجت الاسلام هادی رحمتی مشاور مذهبی، قرارگاه سایبری جماران مجری طرح، سرهنگ مهدی احمدی کارشناس انتظامی، محسن اربابیان طراح گریم، سید حسین رضائیان مدیرتولید و مشاور پروژه، مهدی ربیعی مدیر تصویربرداری، امیرتقوی مدیر صدابرداری، علی اکبر رحمتی دستیار تولید،علی کریم پور سینه موبیل، سید مهدی فخر نبی تدارکات و محمد حق‌جو مدیر روابط عمومی.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 358921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    195 9
    سلام و امیدوارم هر چه زودتر این فیلم ساخته شود تا مشکل گرانی , بیکاری و فاصله ی طبقاتی کم شود
  • داريوش A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    67 1
    اها دسستون درد نكنه
  • بی نام A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    105 3
    روزی سه بار دندانهایتان را مسواک بزنید .
  • شادی RS ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    84 3
    توهم و دیگر هیچ
  • لیلی A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    82 1
    مراقب باشین چش نخورین با این مقابله تون من دلواپس شمام
  • میثم A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    97 2
    شما یه فیلم کوتاه درست حسابی هم برای کوروش کبیرتون هنوز نساختید بعد ترکیه در مورد سلطانشون فیلم می سازن بدتون میاد ؟ واقعا شما به فکر غرور این مملکتید ؟؟
  • حسین A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    58 3
    شما اصلا نمیدونید مردم چرا میرن سریال های ماهواره ای رو میبینن اونوقت میخواد جایگزین براشون بسازید؟ مردم آزادی توی فیلم رو میخوان. مردم اکشن بی مرز میخوان. سریال های سربسته شما هیچ کسی رو روی شوق نمیاره. حتی اگه بخواید رامبوی ایرانی بسازید
  • بی نام A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    146 1
    می گن ناصردین شاه به یه مقنی پول داد براش تو کویر چاه آب بزنه سال بعد هم به همین منوال سال بعد مقنی خدمت سلطان رسید که این چاه به آب نمیرسه سلطان هم گفت این چاه اگه برای من آب نداشته باشه برای تو که نون داره تو بکن حالا شده حکایت مردم و بودجه مقابله با تهاجم فرهنگی که هر کی یه پروژه آبگوشتی تعریف میکه و به این بهانه کلی پول از بیت المال میگیره و میخوره شب حریم سلطان رو با خونواده میبینه و بجماعت به ریش ملت میخندند
    • پرنده IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
      6 0
      جانا سخن از زبان ما ميگويي
  • بی نام A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    91 3
    چه ربطی به حریم سلطان داره؟ راست میگید فیلمی بسازید که به تحریفهای تاریخی اون سریال جواب بده. از حامی های سریال مشخصه باید منتظر شعار تو سریال باشیم
  • بی نام A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    17 0
    آقا تو رو خدا پول بیت‌المال رو با این کارها دور نریزید. باور کنید کمتر از 10٪ مردم اینطور چیرها رو نکاه می‌کنند و کمتر از 1٪ با این چیزها نظرشون عوض می شه. اونی که ماهواره نگاه می‌کنه واسه تفریح نگاه می‌کنه نه واسه شعار شنیدن. در نتیجه ساختن اینطور سریالهای شعاری هیچگاه جذب کننده این افراد نخواهد بود. اگر می خواین این افراد رو جذب کنید باید محتوای شاد، جذاب و سرگرم کننده تولید کنید و پیعامهاتون رو هم زیرپوستی رد کنید. نه اینقدر تابلو.
  • امیر A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    13 30
    آقا حریم سلطان فیلم نبود که 300 قسمت مملکت رو گیر آوردن بابا داستانشم چرت بود .
    • ایلیا GB ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
      29 14
      اگر حریم سلطان چرت بوده چطور تا قسمت ۳۰۰ شو دیدی :
  • رضا A1 ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    16 1
    فقط پول حرام کردن است
  • نازنین RS ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    20 5
    من که کلی کیف کردم و کلی چیز یاد گرفتم از سریال حریم سلطان. واقعا" اثر فاخر و ماندگاری هست به نظر من
  • منطق IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    1 0
    با سلام خدمت تمامی دوستان. قصد جسارت ندارم. ولی دوست دارم یک روز به دادگاه خانواده سری بزنید تا ببینید چقدر از زندگی ها بخاطر همین سو رفتارها و اثار مخرب ماهواره داره از هم میپاچه. کمی از خواب غفلت بیدار شوید
    • mohamad A1 ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
      1 1
      ببین دوست عزیز حرف بی معنی نزن آخه زندگی که با دیدن یه سریال ازهم بپاشه اصلا زندگی نیست. بعدشم فیلم و سریال ایرانی اصلا بیننده نداره اگه داشته باشه خیلی کم تازه برای همیشه نمیشه از دنیا فرار کرد که نمیدونم فرهنگ این کشور اینجوری فرهنگ اون کشور اونجوریه حالا نکه فرهنگ کشور خودمون خیلی بالاست همش به فرهنگای کشورای دیگه گیر میدیم به فیلماشون گیر میدیم حالا پیشرفت اونا رو با ما مقایسه کن بعدش میفهمی فرهنگ کشورای دیگه بهتر یا ما منطق