مهر نوشت:

المانیتور در گزارشی نوشت که جان کری وزیر خارجه آمریکا روز گذشته به نمایندگان آمریکایی اعلام کرد که تحریم های جدید و هدفمند علیه تهران ممکن است به توافق هسته ای منجر نشود.

این گزارش پس از آن منتشر شد که برخی از رسانه ها مدعی حمایت جان کری وزیر خارجه آمریکا از تحریم های هدفمند علیه ایران در دیدار با نمایندگان یهودی کنگره شدند.

در همین رابطه ماری هارف سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک پست الکترونیکی به المانیتور نوشت که موضع ما در قبال مذاکرات هسته ای تغییر نکرده و از تحریم های بیشتر علیه ایران حمایت نمی کنیم.

جن ساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز در نشست خبری در واشنگتن با اشاره به مذاکرات جان کری با برخی از اعضای کنگره درباره غزه، عراق و سوریه تاکید کرد که موضع ما در قبال برنامه هسته ای ایران تغییر نکرده است.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    24 7
    اگه شما آمریکایی ها وجدان داشتین در قبال این همه کاری که ایران کرده حداقل نصف تحریم ها رو بر می داشتین واقعا که وجدان ندارین
  • باقری IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    6 11
    تا حالا میگفتید مسبب تحریم ها احمدی نژاد بود حالا چی می گید ایشون که یک ساله رفت.
  • بی سواد IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    6 8
    اخباررا که پی گیری میکردم در این 11ماه تنها چیزی که کلیه مذاکره همیشه توافق میکردند تاریخ ومحل مذاکره دور بعدی بود نامردا در این دور مذاکره در مورد ان هم به توافق نرسیدند