۰ نفر
۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
جناب مرتضوی گنجینه ای نمام نشدنی!

چهره های خبر ساز عموما برای آحاد مردم جامعه همواره تازه و جذاب باقی می مانند و بعد از مدتی که در آفرینش های خبری فعال ظاهر باشند ، با شتابی قابل توجه به عناصر تاریخی یک ملت تبدیل می گردند . همواره تبدیل شدن به اسطوره و تاریخ سازی برای جامعه از جمله منزلت های اجتماعی می باشد که هر انسانی علاقه مند است تا برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی فروگذار نباشد .

چهره های خبر ساز عموما برای آحاد مردم جامعه همواره تازه و جذاب باقی می مانند و بعد از مدتی که در آفرینش های خبری فعال ظاهر باشند ، با شتابی قابل توجه به عناصر تاریخی یک ملت تبدیل می گردند . همواره تبدیل شدن به اسطوره و تاریخ سازی برای جامعه از جمله منزلت های اجتماعی می باشد که هر انسانی علاقه مند است تا برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی فروگذار نباشد .
البته این فقط برای جنبه های مثبت ،رقابت پذیر است و دوست داشتنی ، اما در حوزه های سیاسی با توجه به ثابت نبودن تاکتیک ها و جنبه های بسیار سیال سیاسی کاری ، عموما افراد در این حوزه گریبان گیر تاریخ سازی منفی می شوند و اتفاقا در سیاست نیز کم هستند چهره های خبر سازی که برای مردم جامعه همواره تداعی کننده ی خاطرات مثبت و دوست داشتنی باشند ، اما از آنجا که ایران در بسیاری از شاخصه های اجتماعی آماری بعضا عجیب و غریب از خود بجای گذاشته و می گذارد ، در این نوشته به یکی از این شاهکار ها اشاره ای گذرا خواهیم داشت .
در خبر ها آمده بود ( سایت خبرآنلاین کد خبر 23231 )که گویا جناب مرتضوی که دیگر برای کمتر کسی در جامعه چهره ای ناشناخته است ، هنگام مراجعه به دادسرای کارکنان دولت در همین چند روز گذشته همراه با محافظان خود و البته به صورت محافظت شده با سلاح گرم به این مکان مقدس وارد شده است ! از نحوه ی احضار ایشان به دادگاه که در تاریخ قضایی دنیا لا اقل کم سابقه بوده و نیز طولانی شدن رسیدگی ها به انواع تخلفات نامبرده و همچنین خلق انواع تخلفاتی که در طول دوره ی تصدی ایشان بوجود آمده و جماعتی را برای یافتن آن بدنبال خود کشانده اند که بگذریم ، ( شما راحت نگذرید که دنیایی از ابهامات در آن نهفنه است ) می رسیم به قسمت جذاب خبر سازی ایشان و آن هم ورود با محافظ به دادسرا و نشستن در مقابل قاضی محترم است.
این که حتما باید چنین فرد متهمی را با محافظ به این سو و آن سوی شهر ملازمت کرد در صلاحیت مراجع ذیصلاح از جمله شورای امنیت کشور است و نویسنده قصد ورود به این حوزه را به خود نمی دهد ، اما و صد اما چنین تصمیماتی که از هر مرجع محترمی صادر شده و می شود ، تابلو هایی را از مجموعه ی حاکمیتی ما در افکار مختلف داخلی و خارجی ترسیم می کند که شاید چندین قرن برای اصلاح آن از کشور زمان و انرژی تلف خواهد نمود. و مجبوریم در راستای توجیه عقلی چنین اقداماتی ایشان را که از فعالیت در قوه ای ( قضائیه ) معلق و نسبت به عملکرد بسیار مخدوشی که در قوه ای دیگر ( مجریه ) از خود بجای گذاشته اند به "گنجینه ای"بی بدیل تشبیه کنیم و نیز ممنون دار مسئولینی باشیم که اجازه می فرمایند از بیت المال و جیب تک تک افراد جامعه خرج محافظت از ایشان شود تا در کوتاه مدت به خدمت قوه ی مقننه درآیند و با این اقدام به حکم "من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق"نسبت به عواقب کفران نعمت جامعه ی خود را بیمناک گردانیم و خود و جامعه را محروم از بقیه ی خدماتی که ایشان در فکر و نظر خود دارند نکنیم !!!
همواره قضاوت با خداوند است و بس

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    21 0
    من فقط یک سوالی برام پیش آمده و اون اینکه آیا حقیقتا این جامعه ای که ما در آن زندگی می کنیم لیاقت آن را دارد که "مملکت امام زمان عج" نامیده شود؟
  • بی نام A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    14 1
    روزی میرسه که به سزای کارهاش میرسه این آقا
  • بی نام A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    11 1
    حرف دل ما رو زدی
  • بی نام A1 ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    11 1
    مرسی
  • بی نام A1 ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    9 0
    اي واي . فسدالعالِم فسدالعالَََم ...
  • ط کارگر IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    6 0
    آقای روحانی وجود چنین برخوردهای باعث شیوع خود سانسوری در جامعه شده وتفکرعدم پیروزی حق بر باطل میگردد که نتیجه ای جز یاس ونا امیدی نداردسرور گرامی از اختیارات خودت استفاده کن تا چهره ات در جامعه تخریب نشود امنیت این افراد بی رحم را مورد تهدید قرار بده
  • بی نام IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    12 1
    ضربه ای که مرتضوی به حیثیت نظام زده و همچنان می زند را هیچ دشمنی تا به امروز نزده است. از ما مردم گفتن. دیگر صلاح مملکت خویش خسروان دانند
  • بی نام A1 ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    15 0
    من و بسیاری در ایران آرزو داریم که روزی عدالت خداوند را در مورد ایشان ببینیم مطمئنا محافظان ایشان در در گاه عدالت خداوند خودشان نیاز به محافظ خواهند داشت.
  • بی نام A1 ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    9 1
    موافقم کاش میشد هزارتا مثبت داد به این گفته
  • حسن A1 ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    8 1
    امیدواریم با توجه به اینکه نامبرده حاشیه امنیت داشته این بار به جای 200 هزار تومان جریمه به کار در خدمات عمومی محکوم شود شاید از غرورش کم شود ؟تصور کنید خدمات عمومی با 4 محافظ باید تو گینس نوشته شود ؟
  • بی نام RO ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    7 1
    باید اعدام بشه
  • بی نام DE ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    8 1
    از اقای اژه ای انتظار میرود با توجه به سمت جدیدشان در این زمینه پیگیری واقدام فرمایند زیرا العدل اساس الملک...