میزان نوشت:

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر غیر قانونی بودن دریافت هشت درصد ارزش افزوده در نمایشگاه های نوشت افزار ایرانی-اسلامی گفت: پلمپ شدن کیف شهروندان به دلیل حفظ امنیت خود آنها بوده که با تجربه سال اول در سال های آتی تدابیر امنیتی به گونه ای در نظر گرفته می شود که ضمن خدمات رسانی امنیت و احترام آنها نیز حفظ شود.

مرتضی طلایی پدر پاسخ به اینکه شهروندان نسبت به پلمپ شدن کیف خود هنگام مراجعه به نمایشگاه باز باران معترض هستند، گفت: این امر به خاطر امنیت بیشتر مراجعه کنندگان صورت گرفته است، در هر صورت مسئولان نمایشگاه مصلحت دیدند نسبت به امنیت مراجعه کنندگان حساس شوند.
او در پاسخ به این سوال که با استفاده از گیت های بازرسی می توان ضمن کنترل این موارد، شأن شهروندان را نیز حفظ کرد، اما چرا از این دستگاه ها استفاده نشده است، گفت: نخستین سالی است که این نمایشگاه برگزار می شود، تمامی این موارد تجربه است تا در سال های آتی بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم تا ضمن خدمات رسانی به شهروندان امنیت و احترام آنها را بیش از پیش حفظ کنیم.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که فروشندگان اجازه هیچ گونه دریافت ارزش افزوده را ندارند، گفت: قیمت کالا ها همان عددی است که بر کالا درج شده است و دریافت هشت درصد ارزش افزوده از شهروندان غیر قانونی است. بنده روزانه با مراجعه کنندگان صحبت می کنم به طور تقربی می توان گفت نارضایتی وجود نداشته است، اما اگر شهروندان نسبت به افزایش قیمت ارزش افزوده و برخورد اپراتورها برای برگرداندن کالاها اعتراضی دارند آن را اعلام کنند تا با مراجعه به غرفه ها و بازبینی دوباره تذکرات لازم به آنها داده شود.

گفتنی است؛ نمایشگاه های نوشت افزار ایرانی-اسلامی باز باران که در 10 نقطه تهران دایر شده است محصولات مختلف و متنوع با طرح شخصیت های کارتونی، سریال و فیلم های ایرانی را منتشر می کند. این نمایشگاه در میدان صنعت، بلوار شهید پاک‌نژاد، بوستان گفت‌وگو، فرهنگسرای اشراق، برج میلاد، میدان امام خمینی(ره) پیاده‌راه باب همایون، فرهنگسرای خاوران، میدان امام حسین (ع) پیاده‌راه 17 شهریور، بوستان ولایت، حاشیه دریاچه چیتگر و بوستان قائم در حال برگزاری است و خانواده ها می توانند تا 22 شهریور از آن بازدید کرده و لوازم مورد نیاز برای سال تحصیلی جدید فرزندان خود را خریداری کنند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =