خانه ملت نوشت:

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس، از حضور شهردار تهران در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: بررسی چرایی ساخت و سازهای غیرقانونی٬ تملک زمین‌های اطراف پایتخت و همچنین رفتار نامناسب ماموران شهرداری با مردم محور جلسه با قالیباف خواهد بود.

دخیل عباس زارع‌‌زاده مهریزی‌ با یادآوری برنامه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور برای دعوت از شهردار تهران٬ گفت: ساخت و سازهای غیرقانونی٬ تخلفات بی‌حد و حصر پیرامون شهرسازی٬ برخی از تملکاتی که در زمین‌های اطراف پایتخت صورت گرفته و نحوه برخورد با زمین‌خواران از جمله محورهای جلسه اعضای کمیسیون شوراهای مجلس با قالیباف است.

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی،‌ از بررسی برخی مسائل و مشکلات موجود با حضور شهردار تهران در کمیسیون متبوعش خبر دادو گفت: وقوع حوادث ناگوار در شهربازی و همچنین رفتار نامناسب ماموران شهرداری با مردم از دیگر موضوعاتی است که قالیباف باید دربراه آن توضیحاتی ارایه کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ همچنین با انتقاد از رفتار نامناسب برخی از ماموران شهرداری با مردم که اخیرا منجر به مرگ یکی از شهروندان شده است٬ گفت: درگیری ماموران شهرداری با مردم و حتی متخلفان توجیه منطقی ندارد و در این خصوص شهردار باید پاسخ‌گو باشد.

او ادامه داد: هر کس تخلفی انجام می‌دهد باید در چارچوب قانون با او برخورد صورت بگیرد و ماموران شهرداری حق درگیری با شهروندان را ندارند.

سخنگوی کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه یک‌شنبه هفته آینده (30 شهریور) شهردار تهران مهمان کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور است٬ گفت: به احتمال زیاد همزمان با حضور قالیباف در کمیسیون شوراهای مجلس کلیات لایحه مدیریت شهری نیز هرچند اکنون در دولت در دست بررسی است مورد بحث و گفت وگو قرار خواهد گرفت.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    9 2
    از مجموعه تحت مديريت ايشان با آن سوابق درخشان بيشتر از اين هم نميشه انتظار داشت
  • بی نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    3 0
    لطفا از آقای قالیباف درمورد ساخت و سازها و دادن تراکم های بی رویه با کم آبی تهران هم سوال کنید متاسفانه عده ای همه چیزاین کشور را فدای پول کردندشهرداری پول میگیره سازنده میسازه چندین برابرسود میکنه مردم عادی باید تحمل کم آبی را بنند؟چراهمه چیزبرای پولدارهاست در این کشور آیا قانونی وجودندارد واگردارد چرا با پول وپارتی راحت میشه قانون را خرید؟آیاتهران این همه خانه های خالی دارد چراشهرداری بازباید بدون درنظرگرفتنم برنامه عمرانی جوازساخت بدهد هوای آلوده آب کم ومسایل دیگر که همه مطلعیم چرابازبایداجازه ساخت داد؟ضمنابرج سازی هم قراربودمتوقف بشه باز شروع شده؟
    • بی نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
      2 3
      تا چشمت دربیاد
  • بی نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    1 3
    مگر مجلس پيگير باشه،جون فقط چند نفر از اعضاي شوراي شهر به فكر حقوق مردم هستند وبقيه بي خيال حقوق مردم
  • ایرانی IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    3 2
    ایشان با پول شهرداری همه را راضی نگه می دارند الا کارمندان شهرداری را.