مهر نوشت:

مجری خط 3 مترو تهران با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث دو ایستگاه میدان ولیعصر (عج)و فاطمی به اتمام رسیده است گفت:برای راه اندازی این دوایستگاه تنها منتظر رسیدن پله های برقی هستیم.
عظیم عراقی گفت: مراحل نازکاری و نصب تجهیزات نیز در این دو ایستگاه نیمه مرکزی خط 3 مترو صورت گرفته و برای راه اندازی آنها تنها در انتظار رسیدن پله های برقی سفارش داده شده هستیم.

او ادامه داد: پیش بینی می شود تا یکماه آینده سری جدید پله های برقی مترو به کشور وارد شود که در تلاشیم در کوتاهترین زمان ممکن پس از رسیدن پله های برقی نسبت به راه اندازی و بهره برداری از ایستگاههای میدان ولیعصر(عج) و فاطمی اقدام کنیم.

عراقی گفت: پیش بینی می شود با بهره برداری از نیمه شمالی خط 3 و تکمیل خط روزانه 500 هزار جا به جایی توسط این خط صورت گیرد و میزان کل جابه جایی های متروی تهران به حدود 4 میلیون سفر در روز برسد.

او گفت: چنانچه خط 3 با تمام ظرفیت مورد بهره برداری قرار گیرد یعنی 60 رام قطار در خط به کارگیری شود و سرفاصله حرکت قطارها به حداقل حد ممکن برسد تنها در این خط امکان جابه جایی 45 هزار نفر در ساعت در هر جهت وجود دارد.

مجری خط 3 مترو تهران گفت: در تلاشیم تا نیمه شمالی خط 3 مترو تهران را نیز تا پایان سال تکمیل و آماده بهره برداری کنیم تا شمال شرقی تهران به جنوب غربی از طریق این خط متصل شود و شهروندان بتوانند تا شهرک قائم را با مترو سفر کنند.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    4 1
    اين پله برقيهاي مترو تجريش رو عوض كنيد.
  • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    7 0
    لطفا مترو را از ایستگاه آزادگان به اسلامشهر ادامه دهید.تا مردم این شهرستان هم از مترو بهرمند شوند. این منطقه جمعیت زیادی دارد.
  • محسن حسيني A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    4 0
    اين پله برقي را از کشور المان يا برند معتبر خريد کنند تا مثل ايستگاه سعدي هر روز خراب نشود بابا دست از چين برداريد