تلویزیون، مجله فرهنگی- هنری پخش می‌کند / آغاز یک برنامه زنده از شنبه شب

پخش مجله تصویری «به‌وقت مهتاب» به سردبیری علی میرمیرانی و تهیه‌کنندگی حمید ناصری مقدم از شنبه 6 دی‌ماه از شبکه چهارم آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجله تصویری «به‌وقت مهتاب»، برنامه‌ای فرهنگی است که بر مبنای متن، آیتم و گفت‌وگو شکل‌گرفته است. این برنامه که تولید بخش‌هایی از آن از مدتی پیش کلید خورده، قرار است برای اولین بار شنبه ششم دی‌ماه از ساعت 22 از شبکه چهارم سیما پخش شود.

این مجله فرهنگی و هنری، از آیتم‌های متعددی همچون استوری برد، نمایش، فتو رمان، داستان و ... تشکیل‌شده و در اصل یک برنامه ترکیبی به شمار می‌رود. یکی از بخش‌های ویژه این برنامه حضور چهره‌های مطبوعاتی به‌عنوان گفت‌وگو کننده است که از آن میان آن‌ها می‌توان به سید علی میرفتاح، مینا اکبری، امیرحسین رسائل و ... اشاره کرد.

گروه نویسندگان این مجموعه از صاحبان قلم و روزنامه‌نگاران هستند. همچنین میهمانان این مجله تصویری از اهالی فرهنگ و هنر و ادبیات، جامعه شناسان و... است. مجری محوری «به‌وقت مهتاب»، داوود نماینده است که در کارنامه کاری‌اش، دوبله آثار شاخص مستند به چشم می‌خورد.

پخش مجله تصویری «به‌وقت مهتاب» از شنبه، ششم دی‌ماه آغازشده و تا نوروز 94 ادامه خواهد یافت. این برنامه از شنبه تا سه‌شنبه هر هفته به‌صورت زنده از ساعت 22 روی آنتن می‌رود.

علی میرمیرانی، روزنامه‌نگار و نویسنده، سردبیر «به‌وقت مهتاب» است که پیش‌ازاین با طراحی و نویسندگی برنامه‌هایی همچون «گفتگوی تنهایی» و «رخ تو رخ» و... با تلویزیون همکاری داشته است.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =