۰ نفر
۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای برپایی اولین اردوی تدارکاتی خود ایران را ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تراکتورسازان که در نیم فصل اول شرایط بسیار خوبی در جدول رده بندی و امتیازگیری داشتند، ظهر دیروز از تبریز به سمت تهران حرکت کردند و صبح امروز (چهارشنبه) پس از صرف صبحانه از هتل اوین تهران به فرودگاه بین المللی امام (ره) رفتند تا راهی امارات شوند. 

اردوی تراکتورسازی در شهر دبی برپا می شود و برنامه اولیه آنها تمرینات بدنسازی است. اما دو بازی تدارکاتی نیز برای این تیم در نظرگرفته شده که اولین دیدار مقابل الهلال سودان خواهد بود.
در دیدار دوم نیز تراکتورسواران با تیم الکویت کویت مصاف می دهند، باشگاهی که رضا قوچان نژاد را در اختیار دارد گرچه در تاریخ برگزاری بازی با این تیم، قوچان نژاد غایب است زیرا به همراه تیم ملی فوتبال کشورمان در استرالیا به سر می برد.
خبر دیگر از تراکتورسازی اینکه رسول خطیبی بالاخره حامد لک، دروازه بان جوان تیمش را بخشید. لک به علت دریافت گل هایی سوال برانگیز در بازی مقابل فولاد خوزستان از سوی کادرفنی کنار گذاشته شده بود و اعلام شد برای ادامه خدمت نظام وظیفه اش باید راهی پادگان تراکتورسازی شود ولی خطیبی سرمربی این تیم با بخشش لک، اجازه داد تا این دروازه بان جوان همراه سایر بازیکنان راهی اردوی امارات شود.

در این اردو به غیر از آندرانیک تیموریان، باقی بازیکنان تراکتور از جمله ادینهو و سایر یاران خارجی تیم حضور دارند. 

252 41

 

کد خبر 392856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =