۰ نفر
۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
مهتاب کرامتی در رونمایی از "ارغوان"

مهر نوشت:

اولین رونمایی ویژه‌برنامه «یک فیلم، یک سلام» با حضور عوامل فیلم سینمایی «ارغوان» صبح امروز چهارشنبه ۲۴ دی در گالری پردیس سینمایی ملت انجام شد.

در این برنامه کیوان علیمحمدی و امید بنکدار تهیه کننده و کارگردان این فیلم و مهتاب کرامتی و مهدی احمدی بازیگران «ارغوان» حضور داشتند و اجرای برنامه را احسان کرمی بر عهده داشت. شعار این فیلم با عنوان «دیدی ای دل که غم عشق دگر باره چه کرد» توسط مهتاب کرامتی بیان شد.

مهتاب کرامتی در ابتدای این برنامه گفت: هر چه در اینجا بگویم تبلیغ برای فیلم محسوب می شود اما حقیقت این است که همکاری با این زوج کارگردان برایم بسیار لذت‌بخش بود.

او ادامه داد: یکی از دلایل علاقه من به این زوج فیلمساز این است که این ۲ نفر به عاشقانه های زندگی می پردازند و حس خوب و آرامش مطلقی از طریق فیلم به بازیگران القا می شود.

کرامتی تاکید کرد: سینمای این زوج فیلمساز سینمای زنانه است و نقش آفرینی در فیلم های آنها برایم بسیار اهمیت دارد.

او با اشاره به اینکه پس از بازی در این گونه فیلم ها یک بازسازی ذهنی و روحی برایم اتفاق می افتد توضیح داد: فیلمبرداری این فیلم نزدیک به نوروز سال گذشته تمام شد و من برای سال جدید احساس پالایش ذهنی خوبی داشتم.

کرامتی درباره نقش موسیقی در این فیلم گفت: موسیقی برایم از اهمیت بسزایی برخوردار است و مطمئن هستم که موسیقی به بازی و نماها در فیلم کمک شایانی می کند.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =