روزنامه ایران نوشت:

عامل قتل زن ایرانی در سیدنی که کسی جز شوهرش نیست بزودی در دادگاه جنایی استرالیا محاکمه خواهد شد.
جسد لیلا در خودرویش در پارکینگ محل کارش در حالی پیدا شد که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

روز شنبه 27 دی‌ماه رابینوگلو یکی از همکاران لیلا در آرایشگاه با شنیدن صدای جیغ و فریاد وی به سمت پارکینگ دوید و صحنه‌ای هولناک را پیش‌روی خود دید، زن 26 ساله در خودرویش بی‌جان افتاده بود.
مأموران پلیس استرالیا که در جریان این جنایت خونین قرار گرفته بودند خود را بالای سر جسد رساندند و در تحقیقات پی بردند که لیلا مدتی است با شوهر سابق خود اختلاف داشته و در این‌باره با دوستانش نیز صحبت کرده است.
در این تجسس‌ها مشخص شد که صبح روز جنایت مختار 33 ساله به محل کار همسرش رفته و با هم به پارکینگ رفته‌اند سپس این جنایت رخ داده است.
مأموران پلیس، شوهر سابق لیلا را به جرم حمله خشونت‌آمیز و قتل این زن تحت تعقیب گرفته و 24 ساعت بعد وی را دستگیر کردند و این در حالی بود که مختار از صحنه قتل فرار کرده و زندگی پنهانی‌ای داشت.
مختار پس از دستگیری به اختلافات شدید بین خود و لیلا اقرار کرد و پذیرفت صبح برای بیان حرف‌هایی به اداره همسر سابقش رفته و با هم به پارکینگ رفته‌اند، در آنجا هر دو داخل خودروی لیلا نشستیم تا اینکه دیدم وی اصلاً به حرف‌هایم گوش نمی‌کند و در تصمیم‌ خود جدی است عصبانی شدم و با چاقو وی را هدف قرار دادم.
اطلاعات منتشر شده از سوی مقامات پلیسی و قضایی حاکی است مختار بزودی به جرم قتل درجه یک در دادگاه محلی پاراماتا محاکمه خواهد شد و این در حالی است که پلیس استرالیا مختار را بدون قرار وثیقه تحت بازداشت خود قرار داده است. خواهر لیلا به نام جاکلین که در امریکا زندگی می‌کند در اظهارنظری عنوان داشته که 15 دسامبر گذشته مختار با وی نیز درگیر شده و به وی توهین کرده است.
بنابر این گزارش امکان دارد در صورتی که خانواده لیلا در ایران به‌خاطر قتل دخترشان به دست شوهر ایرانی‌اش طرح شکایت کنند با درخواست مقام قضایی از پلیس اینترپل مأموریت بازگرداندن مختار به ایران و محاکمه وی تحت قوانین ایران که قصاص نفس از مهمترین ویژگی‌های آن است را داشته باشد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    9 1
    اي قاتل بي رحم
  • بی نام AU ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    18 0
    اینا پدر مارو اینجا در آوردن ..... آبرو نمونده واسمون .....
  • فرزاد A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
    2 0
    مأموران پلیس، شوهر سابق لیلا را به جرم حمله خشونت‌آمیز و قتل این زن تحت تعقیب گرفته و 24 ساعت بعد وی را دستگیر کردند و این در حالی بود که مختار از صحنه قتل فرار کرده و زندگی پنهانی‌ای داشت. برای دوره کوتاه زمانی ۲۴ ساعت عبارت « زندگی پنهانی» به کار نمی برند.