نسیم آنلاین نوشت:

یکه‌زارع گفت: برای خودروسازان خارجی فرش قرمز پهن نمی‌کنیم. مدیرعامل ایران‌خودرو در نشست خبری گفت: مذاکرات هسته‌ای را رصد می‌کنیم و این مذاکرات برای کشورهایی که در آن حضور دارند آزمونی خوب برای انتخاب شریکی خوب است.

هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو گفت: مذاکرات هسته‌ای را رصد می کنیم و این مذاکرات برای کشورهایی که در آن حضور دارند آزمونی خوب برای انتخاب شریکی خوب است.

هاشم یکه زارع در نشست خبری با بیان اینکه به نتایج مذاکرات توجه می‌کنیم گفت: به شرکای خارجی خودروساز که می‌خواهند با ایران همکاری کنند اعلام می کنم آن دسته از کشورهایی که در گذشته رفتار مناسب با جمهوری اسلامی ایران نداشته و با ایجاد بحران های صنعتی، جو منفی ایجاد می‌کردند برای هر نوع همکاری با شرکت های خودروسازی این کشورها فرش قرمز پهن نخواهیم کرد زیرا برای ما مهم منافع ملی است.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر راد IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    4 0
    ببینیم و تعرف کنیم .
  • حسین A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    8 0
    بشین بینیم بابا کی نظر تو رو پرسید
  • خريدار خودرو صفركيلومتر 206 ع IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    13 0
    جناب آقاي مهندس يكه زارع شما بجاي رسد مذاكراه ؛ كيفيت محصولات ايران خودرو را رسد كنيد و بر نيروهاي توليد و كنترل كيفيت ايران خودرو نظارت كنيد خيلي بهتر است تا خريدار بيچاره كه پول خودرو صفر كيلومتر را جلو جلو و تمام و كمال پرداخت نموده اينقدر دربدر از اين نمايندگي به آن نمايندگي بدنبال تعمير اشكالات اساسي خودرو صفر كيلومتر ندود
  • میلاد A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    2 0
    بازار انحصاری خودرو ایران نتیجش این صحبت های زنندس
  • بی نام A1 ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    2 0
    مذاکرات به نتیجه برسد و دلار ارزانتر شود ایا شما که به بهانه افزایش نرخ دلار طی دو سه سال قیمت خودرو را بیش از دوبرابر کردید ایا بلعکس با کاهش دلار قیمت پایین می اید؟؟؟؟؟؟؟ اگه نیاد باید گفت شما دروغگویی بیش نیستید خبر چاپ کردی نکردی برام مهم نیست دگ