کرمی راد گفت: مقام معظم رهبری همواره اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را در امتداد اقدامات حکیمانه و خردمندانه امام راحل پیش برده‌اند و مانند معمار کبیر انقلاب اسلامی استکبارستیزی را در چارچوب تصمیمات خودشان اتخاذ کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از فارس، محمد کرمی‌راد  در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در بیست و ششمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب، اظهار کرد: فرمایشات معظم‌له هر ساله در 14 خرداد بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشته و دارد.

وی با بیان اینکه امسال یک‌هزار نفر از 45 کشور خارجی بیانات مقام معظم رهبری و حضور گسترده ملت ایران در حرم امام(ره) را مشاهده کردند، گفت: رهبر معظم انقلاب در ایراد سخنرانی خودشان خطوط کلی انقلاب را مجددا بازگو کردند و فرمودند که راه امام راحل همیشه زنده خواهد بود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را در امتداد اقدامات حکیمانه و خردمندانه امام راحل پیش برده‌اند و مانند معمار کبیر انقلاب اسلامی استکبارستیزی را در چارچوب تصمیمات خودشان اتخاذ کرده‌اند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تاسی فرمایشات مقام معظم رهبری از بیانات امام خمینی(ره) در خصوص مسائل و موضوعات مهم و کلیدی نظام، گفت: دشمنان سعی دارند با تحریف اندیشه‌های امام راحل به پیکره نظام خدشه وارد کنند، اما تبیین شخصیت وجود امام(ره) توسط مقام معظم رهبری پاسخی دندان‌شکن به توطئه‌های آنهاست.

کرمی‌راد خاطرنشان کرد: استقلال، استکبارستیزی و حمایت از مظلومان جهان اصولی بود که امام راحل در مکتب خودشان بر آن تاکید فراوان داشتند و مقام معظم رهبری نیز این اصول را در اهداف کلی نظام به کار برده‌اند.

به گفته این استاد دانشگاه، حضور هر ساله و با شکوه مردم در مرقد مطهر امام راحل نشان‌دهنده عزم ملی و همبستگی کامل در راستای بیعت دوباره با آرمان‌های امام(ره) است که خاری در چشمان دشمنان محسوب شده و همواره سعی دارند در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ها به تحریف آن بپردازند.

وی یادآور شد: برخی از افراد در داخل کشور سعی دارند با بیان موضوعات واهی اندیشه‌های امام راحل را تحریف کنند و صحبت‌هایی را بیان می‌کنند که در مکتب امام(ره) جایگاهی نداشته است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پیروی از ولایت‌فقیه در منابع شیعه و مکتب نجات‌بخش اسلام مورد تاکید فراوان قرار گرفته، گفت: مسئله ولایت‌فقیه در کشور همواره نقطه هدف مشترک دشمنان بوده که حضور میلیونی مردم در سالگرد امام راحل، دفاع جانانه ملت از ولایت‌فقیه را نشان می‌دهد.

این مسئول ادامه داد: ملت ایران در بحث مذاکرات هسته‌ای محکم بر سر عقاید خود ایستاده و تیم مذاکره‌کننده تاکنون منویات مقام معظم رهبری و مصالح نظام را دنبال کرده و از خطوط قرمزی که برای آن مشخص شده نباید عدول کند.

انتهای پیام/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =