آقای مرتضوی خودش به من گفت که با هماهنگی او زندانیان به کهریزک رفته‌اند. این موضوع را همه مقامات مسئول می‌دانند و پنهانی نیست، وابهامات و انکاری که برخی آقایان متهم انجام می‌دهند به خاطر ضعف در قوه‌قضاییه است که تکلیف قضات متخلف خود را روشن نمی کند.

محمددهقان عضو کمیته ویژه شورای عالی امنیت ملی در خصوص حوادث بعد از انتخابات،با تاکید بر صحت اتهامات واراده به مرتضوی به تجری توصیه کرد به عنوان یک نماینده مجلس خود را هزینه مرتضوی نکند.

به گزارش فردانیوز عضو هیات رییسه مجلس افزود:

نمایندگان در این دونامه موضع خودشان را به صراحت اعلام ودرخواست کردند افرادی مثل مرتضوی که در دستگاه قضایی ودولتی سمت دارد بر اساس مستنداتی که در گزارش مجلس برآن تاکید شده، عزل شوند. دستگاه قضایی با قدرت وجدیت این افراد را محاکمه ومجازات کند و گزارش آن به صورت شفاف به مردم ارائه شود.

وی همچنین گفت:به نظر من آقای احمدی نژاد در زمینه انتصاب آقای مرتضوی به عنوان رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا وارز وهمچنین سکوت در باره گزارش کمیته ویژه مجلس اشتباه کرد. این کار رییس جمهور با توجه به اتهامات بسیاری که در مورد مرتضوی مطرح شده است هیچ توجیهی ندارد و معلوم است که مورد تایید مردم و طرفداران آقای احمدی‌نژاد هم نیست و مناسب شأن رییس جمهور هم نبود.بنده نمی‌دانم که چه اصراری است تا رییس جمهوری که رای قاطع مردم را به همراه داشته است شخصیت خود را با افرادی که این همه اتهامات به آنها وارد است پیوند زند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 42366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =