فرهاد پیروت پور عضو تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران و برترین بازیکن آسیا گفت: تیم والیبال ایران در سطح جهان مطرح است و در بین تیم های آسیایی نیز دارای وضعیت بهتری بوده و در سطح بسیار بالاتری بازی می کند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، فرهاد پیروت پور روز چهارشنبه پس از بازگشت از هجدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا گفت: در این مسابقات ایران به عنوان میزبان ، تیم ب خود را برای شرکت در مسابقات معرفی کرده بود.
وی اضافه کرد: کشورهای دیگر از جمله ژاپن و چین که سابقه چندین بار قهرمانی آسیا را داشتند با تیم های اصلی خود در این مسابقات شرکت کرده بودند.
این عضو تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تیم ایران نیز در این مسابقات موفقیت های بسیار خوبی را به دست آورد و تنها در بازی فینال در مقابل تیم ژاپن ، با وجود تلاش و بازی بسیار خوب اعضای تیم ، شکست را از این تیم قدرتمند قبول کرد.
وی با اشاره به رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا نیز گفت: این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و بسیاری از تیم های آسیایی با همه بازیکنان باتجربه و برتر خود در این رقابتها حضور یافته بودند.
وی از استقبال گرم مردم و مسوولان والیبال دوست شهرستان مهاباد پس از بازگشت از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا قدردانی کرد.
پیروت پور با اشاره برنامه امسال خود و پیشنهاد تیم های داخلی و خارجی نیز گفت: چندین پیشنهاد از سوی تیم هایی چون العربی قطر ، پیکان ، سایپا ، بانک کشاورزی ، بانک ثامن الحجج(ع) مشهد ، بانک سرمایه ، شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه دریافت کرده ام.
وی اضافه کرد: تاکنون پاسخ مثبتی به هیچ کدام از این پیشنهادها نداده ام و در حال بررسی قراردادها هستم و به احتمال زیاد این فصل را نیز با تیم شهرداری ارومیه بازی خواهم کرد.
فرهاد پیروت پور والیبالیست مهابادی در هجدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا که با قهرمانی ژاپن ، نایب قهرمانی ایران و مقام سومی چین همراه شد ، حضور داشت و نام وی در لیست برترین بازیکنان مسابقات و برترین مهاجم قطر پاسور این مسابقات قرار گرفت.
وی بازیکن تیم شهرداری ارومیه در پست پشت خط زن بود که سال گذشته موفق به کسب مقام نایب قهرمانی لیگ برتر ایران شده بود.
پیروت پور که متولد دوم اسفند 1369 شهرستان مهاباد است ، والیبال حرفه ای را از سال 1382 آغاز کرده و یکی از ستارگان لیگ برتر در سالهای 91-1390 بود.
این بازیکن در سال های 1391 و 1392 توسط خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی ایران به اردوی تیم ملی دعوت شد اما در لیست نهایی قرار نگرفت.
وی در سال 1394 توسط اسلوبودان کواچ به تیم ملی دعوت شد که در دیدارهای دوستانه تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی با تیم ملی فنلاند و جمهوری چک حضور داشت.
این والیبالیست مهابادی سابقه عضویت در تیم ملی الف ، تیم ملی ب و تیم ملی دانشجویان ایران را نیز دارد.
صبح روز گذشته در آیینی با حضور فرماندار مهاباد ، جمعی از مسوولان اجرایی و مردم این شهرستان ، از این والیبالیست عضو تیم ملی و اکو کریمی داور بین المللی پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا قدردانی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =