جوابیه شهرداری تهران: چک پرداخت نشده ای به مردم نداریم/ خانه های مردم را به نرخ کارشناسی خریدیم

شهرداری تهران نسبت به شکوائیه یکی از شهروندان شهر ری که به خرید خانه ها جهت توسعه حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) توسط این نهاد معترض بوده جواب داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی از مردم شهرری و بلوکات اطراف شکایت دارند که شهرداری منطقه ۲۰ تهران، خانه هایی را که برای توسعه حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) خریداری کرده، به موقع پول نداده یا کمتر از نرخ واقعی خریداری کرده است.

این کامنت قبلا نیز در خبرآنلاین منتشر شده بود . بیش از ۳ سال پیش نیز مردم آن منطقه شکایت مشابهی را در سرویس مشکلات مردم درج کرده بودند (اینجا)که جواب مشابهی از شهرداری تهران شنیدند.

تکرار این کامنتها نشان می دهد موضوع توسط مسئولان قابل بررسی است.

متن کامنت: پول مردم را ندادند
یکی از کاربران در سرویس مشکلات مردم خبرگزاری خبرآنلاین:
بنام خدا با عرض سلام و احترام به دادمان برسيد اينجانبان امضاكنندگان ذيل اهالي هاشم اباد و نفراباد شهرري درب جنوبي حرم حضرت عبدالعظيم( ع ) هستيم كه در طرح گسترش حرم قرارداريم ساليان مديدي است كه شهرداري منطقه 20شهرري اقدام به خريد و تخريب منازل ما نموده است اين اقدام شهرداري بقدري طولاني شده است كه اكثريت صاحبان ملك ها فوت نموده اند و جمعي هم كه فروخته اند و چك پيش پرداخت از شهرداري گرفته اند بعلت نداشتن موجودي در حساب شهرداري چك هاي خود را عودت داده اند ، جدا از قيمت گذاري ناعادلانه زمين و بنا از طرف كارشناسان شهرداري با قيمت ملك هاي محدوده شهرري متاسفانه كساني كه با همين قيمت تحميلي قرداد بسته اند رضايت داده اند را پولشان را نميدهند ،

جوابیه شهرداری منطقه ۲۰ تهران: چک پرداخت نشده نداریم
احتراما پاسخ شهروند محترم در خصوص تملک املاک معارض طرح توسعه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به شرح ذیل جهت بهره برداری و انتشار ایفاد می گردد.

به منظور بهسازی و نوسازی بافت فرسوده اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و تامین رفاه و آسایش شهروندان ساکن در این محدوده، طرح گسترش اطراف این حرم شریف پس از تصويب در مراجع ذيصلاح جهت اجراء به شهرداري تهران ابلاغ شده است که در غالب برنامه های مصوب، در هر سال بخشی از آن به مرحله اجرا در می آید که البته در سال های اخیر به علت توجه مدیریت شهری و شورای شهر تهران این روند تسریع شده است.
همچنین طرح قیمت گذاری املاک واقع در طرح توسط هیئت کارشناسان رسمی دادگستری انجام شده و شهرداری تهران صرفا پس از ابلاغ قیمت نسبت به جلب موافقت مالکین و تنظیم قرارداد عمل به وظیفه کرده است. علی ای الحال به علت محدودیت منابع مالی در محدوده زمانی کوتاه تعدادی از قراردادها با وقفه اجرا شد که با تدابیر اتخاذی مجموعه مدیریتی شهرداری تهران در حال حاضر هیچگونه چک پرداخت نشده ای وجود ندارد و شهروندان محترم برای پیگیری موارد خاص می توانند به اداره املاک شهرداری منطقه 20 مراجعه کنند و یا با شماره 55905279 اداره روابط عمومی این منطقه تماس بگیرند.

 

17۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسماعیل جهان بین GB ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    3 0
    بنام خدا پس از خریداری بلیط چارتر هواپیمای خطوط تابان به شماره 6201در مسیر مشهد به اهواز به تاریخ 1394/5/15 از آژانس پارس پرواز مهر شعبه اهواز و به هنگام مراجعه به فرودگاه مشهد جهت دریافت کارت پرواز ، متصدی اعلام نمود که اسامی شما در لیست پرواز موجود نیست و از توضیح بیشتر خودداری نمودند . پس از تماس با مسوولین دفتر آژانس آقایان زارع و خداوردی ، ایشان در کمال بی خیالی و وقاحت اعلام کردند که این مسایل عادی بوده و شما می توانید با مراجعه به آژانس پول پرداختی را پس بگیرید . این در حالی است که بنده به همراه خانواده و پدر و مادر پیر خویش سرگردان و حیران در فرودگاه مشهد ، می بایست راهی برای برگشت به اهواز پیدا می کردیم و در این فصل از سفرها هیچ بلیطی به مقصد اهواز موجود نبود . مسندات موجود است