جشنواره گل در ورزشگاه تختی/استیلی باز هم با گل دقیقه 93 از منصوریان امتیاز گرفت!

امروز در اولین بازی هفته چهارم لیگ برتر تیم ملوان موفق شد در تهران نفت را متوقف کند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین ؛ دو تیم نفت و ملوان در شرایطی به مصاف هم رفتند که برد برای هر کدام حیاتی به نظر می رسید. انزلی چی ها در اندیشه کسب نهمین امتیاز خود بودند و شاگردان منصوریان هم می دانستند که بازگشتشان به لیگ در گرو 3 امتیاز این بازی است.تیم نفت نیمه اول بازی را کمی پر اشتباه شروع کرد و در دقیقه 24 این اشتباهات کار دست آنها داد. در محوطه جریمه تیم نفت خطای هند اعلام شد و آرش افشین بر خلاف جهت حرکت بیرانوند دروازه را باز کرد.

بعد از این گل ملوان مرتکب اشتباه بزرگی شد. همه بازیکنان این تیم به یکباره عقب کشیدند و فقط دفاع کردند. همین باعث شد شادی گل آنها 4 دقیقه بیشتر دوام نداشته باشد. در دقیقه 28 روی ارسال دقیق پیام صادقیان ، سید جلال حسینی با یک ضربه سر زیبا بازی را به تساوی کشاند. خیلی عجیب بود اما ابتدای مسابقه انزلی چی های حاضر در ورزشگاه حسابی از خجالت این بازیکن درآمدند. سید جلال به نوعی با این گل جواب آنها را در زمین داد و وارد و تنش با طرفداران ملوان نشد. در ادامه شرایط متعادل دنبال شد و دو تیم خیلی هجومی بازی نکردند تا 45 دقیقه اول با همان نتیجه تساوی 1-1 به پایان برسد. وقتی چند دقیقه از نیمه دوم گذشت تصویری از نفت رویایی فصل پیش در ذهن طرفداران به وجود آمد. مثل همیشه باز هم صحبت های بین دو نیمه علیرضا منصوریان روی ادامه کار شاگردانش تاثیر مستقیم داشت.

در نیمه دوم بازی زیبای نفت به استیلی این اجازه را نداد که به اهداف تاکتیکی خودش برسد. عملکرد خوب صادقیان در میانه میدان به بازی نفت آهنگ خاصی داده بود. در دقیقه 60 حرکت عالی پیام با یک پاس خالی ملوان برای بار دوم باز شد. در ادامه استیلی جلال رافخایی را به زمین آورد تا قدرت هجومی تیمش را تقویت کند. در سرف دیگر هم منصوریان پیام صادقیان را از بازی خارج کرد. بازیکنی که کار خودش را کرده بود و با دو تاثیر مستقیم روی گل های نفت هاله ای از آن پیام خوش تکنیک قبل را به نمایش گذاشت. در حالیکه همه چیز به سود نفت در حال اتمام بود ، بار دیگر اشتباهات فردی بلای جان نفتی ها شد.

دقیقه 77 روی ضربه کرنری که به سود ملوانی ها به دست آمده بود ، عزت الله پورغاز از اشتباه مدافعین نفت در یارگیری استفاده کرد و بازی را به تساوی کشاند. چند دقیقه بعد استیلی با تعویض آرش افشین و به زمین آوردن احمد آهی مدافع نشان داد که راضی است با همین 1 امتیاز به انزلی برگردد. اما این تعویض هم کارساز نبود. اشتباه مدافعین ملوان بار دیگر نفت را در دقایق پایانی به گل رساند. عباس بوعذار تعوض طلایی منصوریان دقیقه 90 گل سوم را به ثمر رساند. اما  باز هم در پس این اما گلی بود که تیم علیرضا منصوریان خورد. در دقیقه 93 بار دیگر مدافع ملوان یعنی عزت الله پورغاز دروازه نفت را باز کرد تا بازیکنان این تیم را در حسرت یک شادی بدون پایان بگذارد. استیلی که سال قبل هم با گل دقیقه 93 امین منوچهری در تختی از منصوریان امتیاز گرفته بود ، این بار هم توانست در همین دقیقه ، شب علی منصور را خراب کند.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =