مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: ایراد گرفتن از چمن ورزشگاه انقلاب کرج برای لغو بازی ایران مقابل گوام درست نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین البرز، رضا گل محمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، درباره دلایل لغو این بازی در کرج گفت: لغو این دیدار در کرج دلایل متعددی داشت که هیچ کدام از آنها مربوط به استان البرز نبود و همگی آنها از ناهماهنگی های درون فدراسیون فوتبال نشات می گیرد.
وی بیان کرد: از مدت ها قبل محل برگزاری دیدار ایران و گوام از مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج معرفی شده بود و این موضوعی است که ما در گرفتن این میزبانی نیز پیشنهادی نداده بودیم و با نظر فدراسیون و موافقت استان این اتفاق رخ داد.
گل محمدی با رد برخی شیطنت های انجام گرفته مبنی بر ایراد کادر فنی تیم ملی به چمن این ورزشگاه گفت: این موضوع به هیچ عنوان درست نیست و پیروانی در گفت وگو با من نیز بر روی این مورد صحه گذاشت که چمن انقلاب کرج دلیل لغو این بازی نبوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: کادر فنی تیم ملی گوام بر روی طولانی بودن محل اسکان تا استادیوم برگزاری مسابقه ایراد داشت و یکی از مهمترین موضوعی که سبب برگزار نشد این دیدار در کرج شد همین عامل است.
گل محمدی گفت: این مسیر بیش از 40 کیلومتر است طبق قوانین فیفا تیم ها می توانند اعتراض کنند.
وی یاداور شد: یکی دیگر از اشکالات این است که بازیکنان تیم گوام اغلب دارای پاسپورت امریکایی هستند که این موضوع نیز عاملی شد تا این دیدار از کرج به تهران انتقال پیدا کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =