برخی از کاربران با اشاره به اینکه با برخی از واردکنندگان خودرو به مشکل برخورده اند، راهنمایی خواسته اند تا موضوع بدقولی و تاخیر در تحویل خودروی خود را پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از آغاز کارزار منع خرید خودروی صفر کیلومتر داخلی و کلاهبرداری متعدد لیزینگ های خودرو، موضوع بدقولی برخی از واردکنندگان خودرو در تحویل ماشینی که با مردم قول و قرار بسته اند، در رسانه ها مطرح شده است.

 

یکی از کاربران در این باره نوشته: با سلام من پنجم شهریور 93 در یک شرکت وارداتی (نام در خبرآنلاین موجود است)، سانتافه ثبت نام کردم قرار بود چهارماهه تحویل بگیریم ولی تا برج پنج 94 خبری نشد برای همین رفتم انصراف دادم الان بعد از چهل روز میگن برج هشت پولتون رو برمیگردونیم در واقع چهارماه بعد از انصراف دادن ........ حالا واقعا نمیدونم از کجا باید پیگیری کنم واقعا ممنون میشم راهنمایی کنید از کجا میتونم کمک بگیرم؟.........

 

در ابتدا لازم است اشاره شود تمام شکایات مردم از اصناف و واحدهای تجاری در تماس با سامانه ۱۲۴ قابل پیگیری است. همچنین جهت طرح شکایت از وارد کنندگان خودرو، این قبیل مشتریان ناراضی می توانند با رئیس و دبیر انجمن واردکنندگان خودرو یا بخش شکایات و روابط عمومی این انجمن با شماره تلفن ۸۸۷۰۳۹۹۵ تماس بگیرند و مشکل خود را مطرح کنند. 
همچنین مشتریان ناراضی می توانند با انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان که در سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده مستقر است در ساعات اداری شکایت خود را در میان بگذارند. این انجمن با شماره ۸۸۸۴۹۱۱۳ آماده دریافت شکایات مردمی از واردکنندگان خودرو است.

 

۴۵۲۳۱

 

کد خبر 456826

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    2 0
    مگه مردم حق نارضایتی هم دارند؟؟؟
  • سیا IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    1 0
    از کیفیت پایین خودرو های جک و لیفان باید به کجا شکایت کنیم، خودروهایی که بعد از 10 هزار کیلومتر گیربکسهاشون به صدا می افتد ، مصزف بنزینشون یهو زیاد میشود و همچنین اتاقهایشون بشدت به صدا می افتد ، به کجا شکایت کنیم. تبلیغ نیست ولی چینی ها خودرو خوب مثل ام جی و چانگان و جیلی هم دارند ، چرا آنها این مشکلات راندارند.