روز گذشته کاربران خبرآنلاین مشکلاتشان را در سرویس مشکلات مردم ثبت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیشترین حجم کامنت ها مربوط به حوزه اقتصادی و اشتغال بود که به کلاهبرداری های شرکت های سرمایه گذاری برمی گشت.

سایر مشکلات در جدول زیر آمده است:

حوزه

شرح مشکل

اقتصادی و اشتغال

سهامداران برای دریافت سود سهام از شرکتها هیچ ضمانت حقوقی ندارند. هیچ مجازاتی برای عدم پرداخت سود سهام در نظر گرفته نشده است چرا این مشکل را دولت حل نمی کند؟

 

یارانه خیلی از مردم شهرهای جنوبی که به کشورهای حوزه خلیج مسافرت میکنن قطع شده پدر من چون در شهر ما کار و بار نیست در دبی کارگری میکند با حقوق ناچیز اما اینها فکر میکنن هر کس دبی میرود میلیاردر است تو رو خدا اینو پخش کنید تا یکی به دادمون برسه هر چی پیگیری کردیم از طریق فرمانداری به جایی نرسیدیم.

 

پیشاپیش میدونم رسیدگی نمیشه ولی میگم که حداقل خودمو خالی کنم. یک تولید کننده کوچک هستم که در کارگاهی اجاره ای مشغول به کارم با چند کارگر. از بحث بیمه و مالیات و اصناف و ... که هیچ رحم و مروتی ندارن بگذریم، میرسیم به بحث حمایت دولت اعم از وام و سوبسید و مواد اولیه و .... که اگه شما دیدی ما هم دیدیم. تازه بهترین قسمتش مجوز واردات کالای مشابه از کشور دوست و برادر چین میباشد. مخلص کلام اینکه ما داریم جمع میکنیم شما هم اگه رسیدگی کردی واسه خاطرات خودت نگه دار خبر جان

 

ایا قانونی است اختلاف حقوق بازنشستگان همتراز 50درصد باهمدیگر اختلاف داشته باشد ؟ بطور نمونه حقوق باز نشستگی مدیر عامل قبلی ساز مان بهشت زهرا شهرداری تهران که خود تصدی در پرداخت سهم بازنشستگی را داشت وبا نیرنگ و....سطح حقوقش را بالا برده وحالا با سابقه پرداخت سهم بازنشستکی مثلا بالای 40000000 ریال حقوق باز نشستگی دریافت کندوکارمند دیگری در همیت مقام که از موقعیت خود به نفع خوداستفاده نکرده مبلغ 20000000 ریال حقوق دریافت کند ؟دلیلش بی اطلاعی مسئولین بالا دستی وسکوت انهادر مقابل عمکرد مقامهای فرصت طلب نبوده است لطفا همه را از یک قانون بفرموده حضرت علی ع بهره مند سازید.

 

باسلام امتیاز برق خریدم اداره برق برای وصلش جعبه کنتور، سیم برق3متر برای داخل جعبه وحتی فیوز جعبه کنتورگفته بخرید تاامتیاز برق وصل بشه امتیاز1560000 خریدم این وصایل ها هم109000تومن خریدم حالاحاضر به برگشت هزینه کرد وصایلی که خریدم نیستند اگه نمی خریدم برق وصل نمیکردند این مشکل صدها شهروند رودانی هست لطفا پیگیری نمایید نجفی از شهرستان رودان هرمزگان

شهر سمنان بعنوان مرکز استان فاقد فرودگاه عملیاتی است. از رییس جمهور می خواهیم به شهر زادگاه خود توجه کنند. چرا مردم سمنان تاکنون نتوانسته اند از طریق هواپیما به سایر نقاط کشور و حتی جهان سفر کنند؟ ما فرودگاه می خواهیم.

 

سلام ، من يكي از ٣٠٠ نفر پرسنل دفتر مركزي شركت كيسون هستم ، ١٠ ماه است حقوق نگرفتيم و پس از اعتراض اعلام شده است كه هركه ناراحت است برود تا سال ديگه همين وضع است ، در صورتي در گزارش مجمع ساليانه براي ٥ عضو هيات مديره مبلغ ٧٦٠ ميليون تومان پاداش در نظر گرفته شده .

 

ﭼﺮﺍ ﺍﻗﺎﯼ ﻧﻮﺑﺨﺖ ﻭ ﻗﻮﻩ ﻗﻀﺎﯾﯿﻪ ﻣﺸﮑﻞ ﺗﺎﺧﯿﺮ ﺩﺭ ﺣﺬﺏ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺳﺎﻝ۹۲ ﺩﺭ ﺍﺯﻣﻮﻥ ﻗﻮﻩ ﻗﻀﺎﯾﯿﻪ ﻗﺒﻮﻝ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺑﺎ ﻃﯽ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻣﺮﺍﺣﻞ ﻭ ﺑﺎ ﮐﺬﺷﺖ ۱۸ﻣﺎﻩ ﺍﺯ ﺯﻣﺎﻥ ﺍﺯﻣﻮﻥ ﻫﻨﻮﺯ ﺟﺬﺏ ﻧﺸﺪه اند ﺭﺍ مشکلشان را ﺣﻞ ﻧﻤﯿﮑﻨﻨﺪ ﭼرا؟ﻣﺎ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯿﻢ ﮐﻪ ﻗﺮﺍﺭﻩ ﮐﺎﺭﻣﻨﺪ ﻗﻮﻩ ﻗﻀﺎﯾﯿﻪ ﺑﺸﯿﻢ ﺗﺎ ﮐﻤﮏ ﺑﻪ ﺍﺣﻘﺎﻕ ﺣﻘﻮﻕ مﺮﺩﻡ ﮐﻨﯿﻢ. ﺍﻣﺎ ﺣﺎﻻ ﮐﺴﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﺣﻖ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺣﻘﺎﻕ ﮐﻨﺪ .

 

بنده در تاریخ چهارم مهرماه 93 تصادف کردم و در تاریخ ششم مرداد۹۴ دادگاه دیه را مشخص نمود وطبق دستور رییس قوه قضائیه ظرف 15 روز شرکت های بیمه باید دیه را پرداخت نمایند که این امر از سوی بیمه ایران زرین شهر هنوز انجام نشده است عدم پرداخت این پول مشکلات عدیده ای برای من بوجود آورده است و ادامه درمان من و همسرم را مختل نموده با تشکر از پی گیری شما

 

مشکل مااینه که در سال ۷۸شرکت جهاد کشاورزی به حدود ۳هزارنفر از همشهریان من وخود ما سهام داد اما ازان تاریخ به الان یک ریال به ما سود ندادن وهیچ کس هم اصلاجوابگونیست خدا میداند چه کسی سرماییه این مردم بیچاره را نوش جان کرده .هر وقت هم زنگ میزنیم یه دروغی .میگن

 

باسلام تو رو به خدا پیگیری کنید ببیننید سرنوشت شرکت پردسبان قزوین چی شد؟ ما تمام دار و ندارمون رو دادیم به شرکتی که کلی واسه فروش سهامش تو رسانه ملی تبلیغ میکرد؟ اگر میشه با مدیرانش مصاحبه کنید ببینیم کجای کار گیر کردن؟

شهری

از دولتمردان می خواهیم برای تامین آب شرب مردم سمنان طرح انتقال آب دریای خزر را به استان سمنان و فلات مرکزی ایران را اجرایی کنند.

 

 

 

هنوز تبعيض هايي بين شهروروستاهازياده البته بيشترش توشهرستان ها واستان حق هاراجابجاميكننديك روستايي كه تازه درخراسان جنوبي شهرشده وحدودسه هزارنفرهم جمعيت نداره سه سالن ورزشي سرپوشيده داره كه هميشه 2تاشده بسته است اويكي هم جوانان جاهاي ديگركرايه ميدهند وميرندولي هستند دهستانهايي كه جمعيت كمي هم ندارند وروستاهايي اقماري زيادي هم دارند جوانان علاقمندبه ورزش هم زياد ولي يك توپ كسي به آنهانمي دهد سالن كه پيش كش حقشون راخوردند اين تبعيض نيست بقيه چيزهاش ازقبيل طرحهاي عمراني كه بمونه اين تبعيض ها راچه كسي بايدسامان دهدوحق روستاهارانگذاردتوشهرهاهزينه كنند

 

 

 

با سلام و عرض ادب لطفا از وضعیت بیابانی و عاری از فضای سبز مقابل برجهای عرفان واقع در 100 متری شمال غربی دریاچه شهدای خلیج فارس که بیش از 500 خانواده سه سال است در آنجا ساکن هستند گزارش بدهید تا شهردار محترم تهران و نمایندگان محترم تهران در جریان قرار بگیرند که چرا با وجود گذشت 2 سال از افتتاح رسمی دریاچه و ایجاد فضای سبز بسیار زیباب دریاچه بیش از 500 خانواده ساکن برجهای عرفان و احرار زمان باید از فضای سبز و گلکاری و زیباسازی مطلوب و در شأن خود آنهم در 100 متری دریاچه بی نصیب باشند. متشکر یم

سلامت

دارویی به نام کارباگلو که برای بیماران مبتلا به بیماری متابولیک است به قیمت چند میلیونی و بصورت آزاد عرضه می شود که متاسفانه مصرف آن هم بطور ماهیانه است.با مراجعه به وزارت بهداشت و نامه نگاری های فراوان والدین بیماراناین بیماری بیشتر در کودکان وجود دارداین قول شفاهی داده شد که برای ارائه این دارو بطور ویژه اقدام کنند که تا کنون اقدامی صورت نگرفته است. خود پزشکان و کادر ویژه پزشکی وزارت اعلام کردند که مصرف مداوم این دارو نتیجه مثبت 100 درصدی برای کودکان مبتلا به این بیماری خواهد داشت. کودکانی که در صورت عدم مداوا آینده ای تاریک در انتظار آنها خواهد بود. امیدوارم هم شما و هم وزارت بهداشت پیگیری های لازم را انجام دهید.

نظام وظیفه

سلام،لطفأ پيگيري كنيد چرا بايد تاريخ اعزام خدمت ٧ماه بعد بزنن.در اينصورت خدمت سربازي ٢٨ماه حساب ميشه و واقعأ اين مدت كه تاريخ اعزام برسه علاف و بيكار مجبوريم بمونيم.حداقل يه تسهيلاتي بذارن خواهشأ

آموزش

سلام وقت بخیر بنده یک اعتراض به سازمان سنجش دارم خواهش میکنم خواهش میکنم پیگیری کنید بنده در آزمون ارشد امسال رتبه 71 اوردم ولی نتونستم در دانشگاه مورد علاقم شبانه فردوسی قبول بشم علیرقم رتبه خوبم.. 71 رتبه بدی نیست... در حالی که یکنفر دیگه با رتبه 90 هم رشته هم گرایش بنده مترجمی زبان با استفاده از سهمیه رتبه اولی شبانه فردوسی قبول شده.. اخه این انصافه؟ چرا حاصل دسترنج یکسال آدمو به باد میدن.. 20 رتبه اختلاف کم نیست چرا منی که 71 شدم رد بشم ولی اونیکه 90 شده قبول بشه.. آیا حق منی که 71 شدمه برم اون دانشگاه یا اونی که 90 شده؟ من حقمو میخوام من رتبه لازمو اوردم چرا حق ادمو میخورن به همین راحتی... 71 کجا 90 کجا... خواهش میکنم پیگیری کنید با سپاس

 

 

تقاضا داریم پیگیر وضعیت دانشجویان 27 سال به بالاتر دوره های ارشد و دکتری باشید. که اتفاقا تعدامون کمتر از اون چیزیه که فکر میشه ولی در قانون پرداخت جریمه ریالی در نظر گرفته نشدیم. ما با خدمت دوساله و این سن وسال امیدی به استخدام در دستگاه های دولتی نداریم . با پرداخت جریمه لااقل سه سال زودتر وارد کار ازاد میشویم .وقتی نیمی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دختر هستن و خیلی از دانشجویان پسر این مقاطع فبلا خدمت کردن ، و همچنین تعداد زیادی از این دانشجویان زیر 27 سال سن دارن،پس تعداد کمی باقی میمونن که میشه با بخشش و رافت مسئولين به زندگیشون سروسامان بدن. اگه غائبين با این سن و سال کارایی ندارند ما هم نداریم. با سردا کمالی خواهشا مطرح کنید. بخدااز زندگی عقب افتادیم .

 23304

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    سلام پیگیری کنید چرا وزارت صنعت معدن وتجارت وسازمان مدیریت شناسه قراردادی 3200 بازرس رابرای تعدادیاقدام کرده وتعدادی را نیمه کاره ومعطل و رها کرده است من کارنامه قبولی در ازمونهای استخدامی ادواری قبل از سال 1384 را دارم چون شناسه ندارم از نظر دولت تبدیل وضعیت وخدمات برام ممکن نیست این حق کشی وبی عدالتی وتبعیض است این چه اصول وقاعده است مثل این می ماند که نوزادی که سال قبل متولد شده سلیقه ای عمل کرده وبه او کد ملی ندهیم ولی برای نوزادی که امروز متولد شده کد ملی بدهیم وبه نوزاد سال قبل متولد شده بگیم چون کد نداری نمی تونی از خدمات وبخشنامه ها بهره مند بشوی. به غیر از چند نفر حدود 3000 نفراز بازرسان که بعضی دارای شناسه کارمندی وبعضی فاقد شناسه کارمندی هستند در سال 87 بکارگیری شده اند. چرا؟