خانه ملت به نقل از نادر قاضی پور از تدوین طرح دو فوریتی برای توقف واردات خودرو خبر داد و نوشت: هم‌اکنون در حال جمع‌اوری امضا برای ارائه طرح مذکور به هیأت رئیسه مجلس هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به تدوین طرح دو فوریتی برای افزایش 1000 درصدی تعرفه خودرو وارداتی، گفت:‌ بر اساس این طرح، دولت موظف به جایگزینی خودروهای فرسوده خود با خودروهای داخلی می‌شود، تا ناوگان کشور تغییر پیدا کند.

نادر قاضی پور از تدوین طرح دو فوریتی برای توقف واردات خودرو خبر داد و گفت: هم‌اکنون در حال جمع‌اوری امضا برای ارائه طرح مذکور به هیأت رئیسه مجلس هستیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:‌ متأسفانه هجمه اخیر در رسانه‌ها به صنعت خودروسازی کشور، تبعات بسیاری را به‌دنبال دارد، که بیکاری 80 هزار نفر از مهم‌ترین تبعات رکود در تولید خودرو و صنعت خودروسازی کشور است.

وی گفت: متأسفانه در شرایط کنونی وزارتخانه‌های صنعت، اقتصاد و بانک مرکزی هیچ کمکی برای بهبود وضعیت صنعت خودروسازی انجام نمی‌دهند، هر چند مسئولان خودروساز کشور در عرصه مدیریتی بی لیاقت هستند و نسبت به کاهش 30 درصدی هزینه و افزایش کیفیت خودروهای داخلی اقدام نکردند.

قاضی‌پور ادامه داد: سوء مدیریت مسئولان خودروسازی کشور در تمام حوزه‌ها نباید موجب تعطیلی این صنعت در کشور شود، از این‌رو نمایندگان طرح دوفوریتی را برای حمایت از صنعت خودروسازی و افزایش یک‌هزار درصدی تعرفه واردات خودرو در دستور کار دارند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: همچنین بر اساس این طرح، دولت موظف به جایگزینی خودروهای فرسوده خود با خودروهای داخلی می‌شود، تا ناوگان کشور تغییر پیدا کند.

وی گفت: اگر مشکلات صنعت خودروسازی داخلی حل نشود، به طور حتم در آینده اتوبان‌های غرب تهران - کرج، مملو از بیکاران صنعت خودروسازی می شود، که این تبعاتی را به‌دنبال دارد.

 

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 121
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بنده خدا A1 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    319 4
    الان بالای 40 ساله که از صنعت خودرو حمایت 100 درصدی میشه. خوب تو این 40 سال صنعت خودرو چیکار کرده؟؟ جز این بوده که بجای پیشرفت پسرفت داشته؟؟؟ حمایت تا کی؟؟؟ حمایت به چه قیمتی؟؟؟ مردم حق دارن خودرو با کیفیت با قیمت مناسب سوار شن. مردم چه گناهی دارن که چوب بی لیاقتی مسئولین رو بخورن؟؟؟ صب تا شب کار کنن که چی بشه؟؟ جور بی لیاقتی چن نفرو بکشن خوبه والا
    • من A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
      43 2
      من خودم یه نفر. شما همه تون با هم
    • از مردم A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
      49 0
      از کی تا حالا مسئولین بجای نگرانی جیب خودشون نگران وضعیت معیشتی و بیکاری مردم شدند؟ این حرفها که عده ای بیکار میشوند همش بهانه است . 80 هزار نفر بیکار در مقابل جمعیت میلیونی بیکار این مملکت و مردمی که بخاطر تولید تابوتهای مرگبار خودرو سازان به دیار باقی رفتند و خانواده هایی که بی سرپرست شدند و فرزندانی که با از دست دادن والدین طعم تلخ بی سرپرستی را می چشند .البته خدا نکنه کسی بیکار بشه اما روی صحبتم با اونهایی که به دروغ و ریا بیکاری رو بهونه کردند برای منافع جیب خودشون .والا خودم هم یکی از تحصیل کرده هایی هستم که مدتیه دارم طعم تلخ بیکاری و در بدر دنبال کار رفتن رو با 14 سال سابقه کاری عالی می چشم. خیلی خیلی طعمش هم تلخه .اما وجدان هم خوب چیزیه که بعضی ها ندارند.
    • بی نام A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
      52 0
      طبق آمار اخیر 9 میلیون بیکار تو کشور هست بشه 9 میلیون و هشتاد هزار نفر.
    • بهداد IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
      12 0
      1 کی گفته 80 هزار نفر بیکار میشن آخه؟ مگه مردم میگن کارخانه رو تعطیل کنید؟ مردم کیفیت بهتر و قیمت پایین تر می خوان. این چه ربطی به بیکاری داره؟ خوب با همین کارگر ها تولید کنید 2 سالانه میلیاردها تومان صرف مبارزه با آلودگی هوا، درمان بیماری های ناشی از آلودگی، کارهای فرهنگی مقابله با آلودگی و... میشه. میلیاردها تومن بنزین اضافه مصرف میشه. میلیاردها تومان هزینه خسارات ناشی از خودروی کم کیفیته. با این پول ها میشه برای تمام اون 80000 نفر کار جور کرد و یا اصلا الکی بهشون حقوق داد 3 میشه مثل چین، هند و یا ترکیه با کمپانی های خودروساز بزرگ قرارداد ببندیم که تکنولوژی بیارن و با کارگرهای ما که ارزان تر هستند تولید کنند. هم قیمت تولید پایینه هم بازار فروشش تضمین شده
    • بی نام IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      1 0
      این طرح صد در صد رای نخواهد آورد. ولی هدف از مطرح کردن آن برآورده خواهد شد. و هدف آن چیزی نیست جز بالا نگه داشتن تعرفه در سال آینده. با توجه به زمزمه کاهش تعرفه 40 درصدی که با مالیات و عوارض به 48 تا 55 درصد قیمت خودرو میرسد، برخی عوامل طرفدار خودروسازی این طرح 1000 درصدی را مطرح کرده اند تا مانع از کاهش تعرفه 40 درصدی به زیر 10 درصد بشوند.
  • کارشناس ارشد مالی IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    187 2
    آقای نماینده مردم آیا بیکاری 80هزارنفر مهمه یا چون انسانهائی که هروز بخاطر کیفیت بد به مردم می اندازند. چرا نرخ واقعی قیمت تمام شده خودرو را حساب نمیکنید. کشورهائی که خودرو مثل ما تولید نمیکنندبنجل وگرون آیا مردم از بیکاری از بین رفتن .چرا فکر میکنید میشه جلوی اعتراض به حق مردم رو گرفت نکنه فکر میکنید مردم با بقیه کالاهای بی کیفیت هم همینکارو میکنن و..... وام دار مردم باشید نه وام دار چند نفر خاص و....
  • محمد IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    263 1
    قیمت رو ببرید بالا ، مردم رو خیانت کار معرفی بکنید ، بترسونید ، واردات رو صفر کنید ، اما ما کوتاه نمیایم ، حرف ما این نیست که از تولید داخلی حمایت نشه ، اما تولیدی که کیفیت داشته باشه ارزش خریدن داشته باشه ، با دزدی و کلاهبرداری نمی تونید این کمپین رو متوقف کنید ، سعی کنید به مردم احترام بذارید آی آقایی که اگر خودت رو نشون بدن حتمن خودروی خارجی سوار میشی و از دل ما خبر نداری
  • بی نام A1 ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    167 1
    واقعا اگر این به اصطلاح خودروسازان دلشون برای اشتغال میسوزه, هیوندایی بهترین پیشنهاد به وزارت صنایع داد...اون هم مبنی بر اینکه هیوندای فعالیت مستقل در ایران داشته باشد...یعنی بدون همکاری با این به اصطلاح خودروساز...با این شرایط کارگران ایرانی بر سر کار و درآمد...مردم خودرو بین المللی با قیمت و کیفیت بین المللی تهیه میکنند...دولت هم بیشترین سود را با کاهش مصرف بنزین توسط این خودروهای بروز جهانی بدست میآورد...عملا هم کارگران صنعت خودروسازی و هم مردم و هم دولت سود میبرند...اشتغال اشتغال بهانه است..
  • بی نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    194 1
    ماشالله به نماینده های مردم که فکر همه چیز هستن به غیر از مردم. تعرفه وارداتو میخواین بالا ببرین که مردم ماشین لگن ایرانی بخرن؟ به قول معروف دارین شمشیرو از رو میبندین؟ به امید روزی که ایران خودرو و سایپا به خاک سیاه بشینن. البته بماند که واردکننده های خودرو که اتفاقا از دوستان خودتون هستن زورشون بیشتر از این حرفاس که بخوان تعرفه 1000 درصدی به شماها بدن.
  • بی نام IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    129 1
    چند صد سال دیگه از این صنعت خودروسازی فشل می خواهید حمایت کنید؟ بعد از اینهمه سال هنوز نمی تونن روی پای خودشان بایستند. از بس ازشون حمایت کرده اید فلج شده اند.
  • روحيه IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    122 0
    آقاي نماينده مردم ، فعلا كه اتوبانهايي رو كه گفتي هيچ ، بلكه كليه اتوبان و بزرگراههاي كشور مملو از تصادف و تلفات جاني و مالي و رواني همين ارابه هاست كه تحت مديريت امثالهم ساخته و حمايت ميشه ، بهتره ي فكري براي پل صراط اون دنياتون هم بكنيد
  • خزاعي IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    100 2
    با اين كارها و تنگ كردن حلقه بر مردم ، مطمئنا مسئول مستقيم و پيامدهاي نخريدن مردم و بيكار شدن اين به اصطلاح تعدادي رو كه ميگين فقط و فقط خودتون هستيد و بايد جوابگو باشيد و بهتره خواسته هاتون رو از جيب مردم و به قيمت جانشون در نياريد كه حناي شماها ديگخ پيش مردم رنگي نداره
  • یک ایرانی IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    106 2
    میدونم چاپ نمیکنی چون تو هم دستت با انها دریک کاسه است اقایان دلشان برای بیکارشدن کارگران نسوخته چون انها درشرکت های خارجی جای گزین مشغول بکار میشوند دلشان برای منافع کلانی که ازدستشان میرود میسوزد در ضمن مدیران نالایق را چه کسی سر کار گذاشته ما ملت یا شما ها ..یادم نمیرود زمان استیضاه نبوی به نمایندگان مخالف گفت هر کدام 2ماشین کمتر گرفته بلند شود درنتیجه استیضاه یک رای هم نیاورد ملت حالا متوجه هستند چرا نگرانید
  • طولابي IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    114 0
    نمي خريم نميخريم نميخريم ، حال با هر ترفند و مصوبه كه ميخواد باشه و يقينا تير اين كارها مستقيم تو چشم خودتونه
  • saeid A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    76 2
    حمایت از صنعت عالیه ولی حمایت از مصرف کننده چی
  • بی نام A1 ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    64 1
    خوب مگه هر کی از دانشگاه فارق التحصیل میشه یه راست میره سر کار؟ دانشجوی معدل 19 احتمال کار پیدا کردنش 99 درصده اما دانشجوی معدل 13 بدون شک یا چند سالی بیکار میمونه یا برای امرار معاشش باید کارگری کنه خودروسازا هم کارنامه درخشانی پیش مردم ندارن و ناچارن متحمل ضرر بشن یا مستقیما با خودروسازای خارجی همکاری کنن، نه مونتاژ، چون تعریف مونتاژ خودرو تو ایران یعنی هر چی داشتی نصب کن بقیشو خدا کریمه و گرنه هیچ دولتی به زور نمی تونه مردمش رو مجبور به خرید کالای بی کیفیت داخلی کنه، کالایی که بیش از 30 سال هیچ پیشرفتی نداشته
  • هموطن A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    75 1
    اگه فکر کردین با لجبازی مردم کوتاه میان، زهی خیال باطل. فکر کردین اونی که خودروی فرسوده داره براش فرقی میکنه گمرک 1 درصد باشه یا 1000 درصد. اونیم که پولداره، عمرا خودروی داخلی نمیخره. پیشاپیش این طرح شکست خورده است
  • کارشناس ارشد مالی IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    49 0
    دوشنبه 30 شهریور 1394 06:31:00 کارگران شرکتهای خودروسازی،کمپین نخریدن را درک کردند؛مدیران این شرکتها کی باور می کنند؟ اقتصاد صنعت دنیای اقتصاد نوشت:دیروز در خبرها آمده بود که تعدادی از کارگران خودروسازی کشور با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی، از اهالی بهارستان خواسته‌اند تا فکری به حالی کمپین «خودرو نخرید» کنند؛ زیرا در صورت ادامه قهر مشتریان با بازار خودرو، اشتغال آنها به خطر افتاده و موجی از بیکاری، «جاده مخصوص» را فرا خواهد گرفت.
  • بی نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    73 1
    اینا نماینده مردم نیستن اصلا یه طرحی بدین که روزی چند هزارایرانیو بکشید پولشونم بردارین چرا دیگه زجر کش میکنین مردمو
  • بی نام A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    80 0
    پیشنهاد دارم واژه خانه ملت را بجای مجلس بکار نبرید مجلس فعلا حامی کسانی است که خون مردم را توی شیشه می کنند و با وضع قوانین مغرضانه پولهای کلان به جیب حامیان خود میریزند
  • بی نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    70 1
    پاک کردن صورت مسئله بجای حل ا روال عادی کار ما شده . شما نماینده تابوت سازا هستی یا نماینده مردم؟
  • علی US ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    63 0
    طبق معمول از جیب مردم برای دو شرکت مافیای خودرو کشور هزینه میشود. بدیهی است با این افکار پوسیده هرگز خودروسازان سوگلی احساس تعهد برای ارائه خودرو با کیفیت قابل قبول نمیکنند. لاکن با اتحاد بوجود آمده و اراده آهنین مردم در نخرید فرغونهای تولیدی درس خوبی به غارتگران جیب های مردم خواهند داد.
  • حداديان IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    72 1
    مگه شهر هرته كه هر كاري خواستيد بكنيد ؟ ببينيد اصلا تو دوره بعد هستيد
  • اعظم IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    59 1
    ايشون نماينده كجاست ؟
  • پیمان IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    78 1
    مردم محترم ارومیه موقع انتخابات مجلس حواستون باشه لطفا
  • امير مالوف IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    68 0
    يعني تعرفه 45000 درصدي ، بزاريد دنيا به ما بخنده با اين قانون گذارهاي ما
  • بی نام GB ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    خدا را شكر ، اميدوارم مردم ايران هم از توليد داخل حمايت كنند و ديگه بازيچه دست بازي هاي سياسي كه باعث بيكاري ميليوني ميشود براي ضربه زدن به دولت نشوند.
  • بی نام IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    87 1
    خیانت پشت خیانت من دیگه حرفی ندارم
  • مرتضی US ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    65 2
    رای میخواید دیگه ؟ اسماشون رو اعلام کنید.
  • بی نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    53 1
    كلا نميفهمن دارن گرون فروشي مي كنن
  • f IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    64 2
    مگه ، ما را 11 سال پیش از کار بیکار کردن و هی گفتند تعدیل نیرو خواهیم داشت که آخرش هم گیر دادن به کسانی که سابقه کاریشون کم بود بیکار نکردند برای ما که در یک شرکت نیمه خصوصی کار می کردیم تبعات نداشت؟؟ تبعات فقط برای بیکاران صنعت خودروسازی وجود داره؟؟
  • بی نام A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    54 0
    نماینده مردم اینها نماینده جیب خودشون هستند. مردم چطور بگن که این لگن ها رو سوار نمیشن.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    53 2
    ايشون فقط نماينده اون ٨٠هزار نفر هستند و امنيت جاني و مالي ٧٠ ميليون نفر براش مهم نيست خيلي جالبه
  • بی نام A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    41 0
    خوب اگر هدف جلو گیری از بیکاری است خودروی بروز مونتاز کنید تا این کارگران بیکار نشوند نمیشود برای جلوگیری از بیکاری عده ای مردم را به کشتن داد ومجبور بخرید خودروی گران کرد ظلم نکنید
  • بی نام IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    47 1
    مهم این هست که مردم نمیخرن، حرف این آقایون مهم نیست... تا حالا که تعرفه اینقدر بود خیلی پیشرفت داشتن حالا میخوان بیشترش هم بکنن که لابد به قله های موفقیت در گاری سازی برسن. مگه هیوندا پیشنهاد احداث کارخانه برای خودرو و قطعه تو ایرانه نداده؟؟؟ خودرو خارجی با کیفیت و قطعه بدین مونتاژ کنن تا هم بیکار نشن هم این همه تلفات جانی و مالی نداشته باشه برای مردم.
  • بی نام IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    43 0
    "وی گفت: متأسفانه وزارتخانه‌های صنعت، اقتصاد و بانک مرکزی کمکی برای بهبود صنعت خودروسازی انجام نمی‌دهند، هر چند مسئولان خودروساز کشور در عرصه مدیریتی بی لیاقت هستند و نسبت به کاهش 30 درصدی هزینه و افزایش کیفیت خودروهای داخلی اقدام نکردند." خب آقايي كه اسمت نماينده مردمه، طرح شما چه كمكي به كاهش هزينه يا افزايش كيفيت خودروي داخلي مي‌كنه؟ هر كسي حتي طفل صغير، ابله، مجنون، كم توان ذهني هم مي‌دونه يكي از دلايل عدم پيشرفت خودروهاي داخلي، حمايت بي‌دليل دولت، عدم رقابتي بودن بازار و انحصار صنعت خودرو هست. با اين طرح شما كه انحصار خودروسازان تشديد مي‌شه و روال گذشته با شدت بيشتر در آينده ادامه پيدا مي‌كنه. خوبه قبل از ارائه هر طرح يك كم به عواقبش فكر كنيد. يك ساعت تفكر بهتر از هفتاد سال عبادت.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    52 1
    واقعا از نمایندگانی که با این روش ها و طرح ها مشکل مردم رو حل میکنند بایداز آنها مجسمه ساخت .البته برای اینکه قالب آن خوب از آب در اید باید خودشون رو گذاشت دورشون رو باسیمان و بتون پوشاند
  • بابک IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    57 1
    بااین طرخ مجلس عملا"روبرویم مردمردم قرار گرفت.
  • حسین A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    38 1
    چرا نمیفهمند ؟؟ اول مدیران خودرساز و وزیر صنعت حالا نمایندگان مجلس چون از جنس مردم نیستند حرف مردم را نمی فهمند
  • بی نام A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    45 0
    شما بکنید 2000 درصد. اول اینکه چه طرح مسخره ای واقعا، برای اینکه این موضوع کاملا داخلی هست و اصن ربطی به واردات خودرو ندارد. یعنی به نظر شما ها واقعا نخریدن خودروی ایرانی و چینی مثلا به ماشین های 200 میلیونی وارداتی ربط دارد
  • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    30 6
    هيچ دولتي از سود گمرك خودرو نميگذره، من هم اميدوارم خبرآنلاين به جاي ساختن كليپهايي براي برابري قيمت خودروي داخلي با خارجي، تعرفه واردات خودرو و ماليات بر ارزش افزوده ديگر كشورها را در محاسبات لحاظ كنه. به اميد روزي كه توليد داخلي بهترين كيفيت را داشته باشه.
  • علی رضا A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    41 0
    با سلام خودرو سازی ایران نسبت به کشورهای خودرو ساز مثل داستان پالان دوز وخیاطهاست .می گن در زمانهای دور از خیاط های ماهر دعوت کردن برای پادشاه لباس بدوزن این وسط یه نفر پالان دوز هم دنبال خیاط ها راه افتاد وقتی بهش گفتن عمو تو دیگه کجا گفت خب منم خیاطم .بابا اگه بلد نیستید یا برید دانشش رو کسب کنید که مایه ی افتخار هر ایرانی باشید یااینکه دست بردارید تا هم جان ومال مردم در امان باشه وفرافکنی نکنید وتقصیر رو گردن این واون نندازین حمایت از این بنجل سازها با این روشها هم کارساز نیس برید فکر درست ودرمون کنید خبر آنلاین با تشکر لطفا منتشر کنید.
  • رامین IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    41 1
    جناب نماینده مجلس آینده اتوبان‌های غرب تهران کرج، مملو از بیکاران صنعت خودروسازی شود بهتر است یا جنازه های شهروندان بر اثر این خودروهای غیراستاندارد و یک قرن پیش کنار اتوبان ها و جاده پر شود و هر روز خانواده ای را بی سرپرست و کودکانی را یتیم کنند...؟ این همه انرژی و بودجه را صرف کارهایی کنید که صرفه اقتصادی داشته باشد و به توسعه کشور کمک کند و این بیکاران هم شاغل شود...
  • رضا19 A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    35 0
    بعد اون وقت فکر نمی کنید که راجعتون فکر کنیم خودروسازها دم شما را دیده اند؟
  • بی نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    39 1
    تعرفه 1000 درصدی؟؟؟؟؟؟ یا خدا داریم به کجا میریم 1000 درصد؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
      3 0
      آخ جون،لطفا قیمت پراید رو هم بکنید ۵۰ میلیون تومن
  • احمد A1 ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    33 0
    جناب قاضی پور بجای تاسف خوردن به حال 80 هزار نفری که بیکار میشوند بفکر 22 هزار نفری باش که در جاده ها با این خودرو های بی کیفیت تصادف می کنند و وفات می نمایند .چند میلیون بیکار در کشور هست این 80 هزار تا هم روش .لطفا بگذارید کار یکسره بشه .اگر قصد شما کمک به مردمه .که اینطرف که خودرو صفر نمی خره مردمند . مگر اینکه بگوییم اغراض سیاسی پشت موضوع هست ویا سبیل بعضی از نمایندگان مثل آقای شیوا که عامل گرانی اخیر شد چرب شده باشد
  • iman ena A1 ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    46 1
    كمپين با قدرت ادامه پيدا خواهد كرد.
  • mm A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    50 0
    شکست کمپین یعنی شکست مردم.مطمئن باشید هیچ وقت یک ملتو نمیشه شکست داد.حتی اگر امروز ببرید فردا ملت جبران خواهد کرد.
  • بی نام A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    38 0
    ظلم به مردم بخاطر نداشتن مدیریت چاره اش مونتاژ خودروهای روزه تا این بیچاره ها بیکار نشن نه حمایت از تولید این خودروهای اشغال
  • بی نام RO ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    61 1
    این نماینده دشمن مردم رو به خاطر داشته باشید.
  • بی نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    42 0
    متاسفانه برخی نمایندگان مجلس که مردم آنها را انتخاب کردند به جای آنکه منافع مردم ایران را در نظر بگیرند سعی میکنند به هر نحوی سد راه مطالبات آنها شوند .مردم فهیم ایران جواب این نمایندگان دلسوز را در حماسه انتخابات اسفند 94 خواهند داد.
  • بی نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    37 0
    نمایندگان محترم و مسولان دولتی . بد نیست به میزان کشته های تصادفات در هر سال توجه کنند تا ببینند بیکاری چند هزار نفر بهتره یا کشته شدن هزاران نفر در هر سال عجب لابی قدرتمندی دارند این خودروسازان عزیز
  • محمد م IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    36 1
    چرا از شرکتهایی مثل صنام، شهاب، پارس خزر و ... در مقابل ال جی و سامسونگ و پاناسونیک ، و چرا از صنایعی مثل نساجی، تولید کفش و....، حمایت نکردید که کم هزینه تر بود و سرعت رشد و پتانسیلش هم بیشتر دست از رانت بردارید آقایون
  • جواد A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    36 0
    یعنی واقعا اینا نماینده ملتتند ؟ از یک طرف میگه مسئولان خودروسازی سوء مدیریت دارند و از طرف دیگه با دادن طرح‌های حمایتی بهشون جایزه میده من ازین نماینده‌ها برائت میجویم و به خدا واگذارشون میکنم ...
  • بی نام A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    36 0
    الان هم خیابانهای منتهی به بهشت زهرا های کل کشور مملو از کشته های خودروهای وطنی هستن... البته یه مزیت داره مرگ هر نفر برابر است با یک فرصت شغلی
  • بی نام RO ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    38 1
    قیمت خودروی وارداتی را 100 برابر کنید هم من لگن داخلی نمی خرم . خودتان را خسته نکنید.
  • بی نام IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    30 0
    اسفند میبینیمتون آقای قاضی پور... راستی حیران هوا چظوره؟
  • mms A1 ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    34 0
    افزایش 1000 درصدی اینا چی از جون مردم میخوان؟؟
  • سعید A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    31 1
    در سایر بخش های صنعت تا الان بیش از 400500 هزار نفر بیکار شدند و کسی صحبتی نکرده معلوم نیست مافیای خودرو کشور تا کجاها ریشه دوونده تعرفه خودرو وارداتی 5000 برابر هم بشه ، شخصا خودرو صفر نمیخرم .
  • ویل للمطففین RO ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    31 0
    با این کارها با مردم لجبازی میکنید اما مردم آگاهند دیگر گول نمیخورد.هرچقدر هم خودروی خارجی را گران کنید مردم خودروی ایرانی نمیخرند.مردم به اندازه کافی به شما خودروسازهای قلدر فرصت دادند اما در عوض اهانت شنیدند.دیگر محکوم به ورشکستگی هستید
  • بی نام RO ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    24 0
    طي ٣ سال ٨٠ هزار نفر انسان توسط ماشينهاي اين بميرن بهتره يا ٨٠ هزار نفر بيكار بشن ؟؟؟ خود نمايندگان مجلس و خانواده گراميشون پرايد و توليدات داخلي سوار ميشن ؟ خودخواهي هم حدي داره
  • بی نام CA ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    22 0
    1000 درصدی بابا شما دیگه کی هسین
  • بی نام A1 ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    21 1
    عزیز برادر نمیخریم
  • بی نام A1 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    16 0
    بله سوء مدیریت نباید باعث تعطیلی کارخانه ها بشه,باید باعث پایمال شدن جان مردم بشه
  • میثم IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    17 0
    واقعا جای تاسف داره.به جای اینکه بیان یه کاری کنن خودرو قیمتش بیاد پایینتر دارن یه کاری میکنن که قیمتش بره بالاتر.اینقدر این نخریدن خودرو رو خودمون ااادامه میدیم تا کلا ورشکسته بشن
  • بی نام A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    16 1
    چقدر جالب. صورت مسئله رو پاک کردن آقایون به جای افزایش کیفیت خودرو دارن تعرفه واردات رو بالا میبرن هم از اون طرف به جیب بزنن هم از فروش خودروی داخلی
  • بی نام A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    24 0
    تاوان بیکاران صنعت خودرو سازی داخلی رو حتما مردم باید بدهند؟ خودرو صفر نمیخرییییییم
  • بی نام A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    24 0
    امان از این لابی ها
  • ali IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    20 1
    شما واقعا کشته شدن مردم با این ارابه های مرگ رو ترجیح میدی ب بیکاری ی عده ادم؟؟؟؟مطمعن باش مردم تا این دوتا شرکت خودروساز رو ورشکست نکنن ول کن نیستن.پس بانهایت احترام ب مردم،کیفیت رو ببرید بالا،قیمت هم با حداقل 50 درصد بیارید پایین.والسلام
  • مجید IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    34 1
    امیدوارم بزودی خداهمین بلاهایی که شما نمایندهها بخاطر پول و سیاست برسر مردم میاورد برسر شما و خانواده هایتان بیاورد تا دیگر از این تابوت سازان وطنی و برخلاف منافع مردم و مصرف کنندگان دفاع نکنید،شاید اگر شما هم مانند خیلی از هموطنان عزیزمان جان عزیزتان را در یکی از این حوادث بیشمار هر روزه در اثر این ارابه های مرگ از دست بدهید از خواب غفلت بیدار شوید
  • علی A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    21 0
    کشته شدن هزاران نفر در سال مهمتره یا بیکاری کارگران
  • پویا US ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    41 1
    من یکی حاضرم به دوران پارینه سنگی برگردم و با حیوان تردد کنم اما در صورت تصویب این طرح هرگز خودرو داخلی نخواهم خرید و مطمئنا این طرح باعث عصبانیت بیشتر مردم و ورشکستگی قطعی و نهایی این دو شرکت متقلب و قاتلان خاموش مردم خواهد شد انشالله
  • ایرانی RO ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    22 0
    اگر این طرح تصویب شود فقط تنها راه این است که خودرو سازی های داخلی را نابود کنند چون خون مردم را توشیشه کردند من یه خودرو نو خریدم حتی از آبشن های پیش پا افتاده هم ازش دریغ کردند گارانتی هم که عملا وجود ندارد ریش و قیچی دستشونه دیگه.
  • فرانز RO ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    26 0
    بزار يد أين كارخانه هاي فاسد إيراني ورشكست بشن ما يه نفس بكشيم
  • سامان IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    21 1
    1000 درصد کمه شما که دارید افزایش میدید 5000 تا بدید
  • بدون نام ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    23 0
    نماينده مردم نيستن كه دشمن مردمن
  • بي نام IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    29 0
    اخه يكي به اين دانشمند بگه ما مردم عادي بي پول نميتونيم خودرو بي كيفيت بخريم بنز ٤٠٠ ميليوني با ٤٠٠ ميلياردي برا ما فرقي نداره اقا اين ماشين ها عامل مرگ خانواده هان ميفهمي؟؟؟؟؟؟؟
  • حسن IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    19 1
    خدا وکیلی یه کمی هم به فکر مردم بدبخت باشید امثال ما چه گناهی داریم که بعد از 45 سال نمتونیم یه پراید که وسیله مرگ بخریم
  • بی نام A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    20 0
    آقايان مجلسی ها شما هم مانند همين مثالی که برای مسوولان خودروسازی زديد هستيد با اين آقايان هيچ فرقی نداريد
  • داوود IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    28 0
    هیچ کجای این مجلس به نفع ملت نیست نمیدونم چرا میگن خانه ملت 1
  • سروش IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    18 1
    آخه خودرو هاتونم خودرو باشه آره بدین این طرح رو برادر من 36 میلیون داده بعد یه ماه پژو پارسش اومده گیربکسش مشکل داره آخه این درد رو کجای دلت بزاری؟ یه طرح بدین که خودرو ساز ها کیفیت رو ببرن بالا
  • بی نام IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    19 0
    دقیقا بازار را از رقابت می اندازید البته قبلا رقابتی هم درکار نبود
  • ararat A1 ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    18 0
    بزرگترین خیانت هم به خودروسازها هست هم به مردم. به جای تعرفه ۱۰۰۰ درصدی برو کیفیتت ببر بالا، از حقوقهای چند ده میلیونی مدیران کم کنید . هزینه هاتون بیارید پایین. مجلس نماینده مردم هست نه خودروسازان
  • کیا A1 ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    18 1
    بخاطر 80 هزار نفر 80 میلیون نفر ایرانی چراباید خودرو بی کیفیت با قیمت خیلی زیاد سوار شوند؟ چرا هر ساله به خاطر این صنعت هزاران نفر کشته بشند؟ چرا محیط زیست ما منابع بنزینی ما که از مابه‌تفاوت نوع خارجی بیشتره،نابود بشه؟ شما نگران منافع خودتون هستید نه بیکاری یه عده اصلا از مابه‌تفاوت بنزین مصرفی میشه حقوق دوبرابر این تعداد رو مادام العمر تامین کرد تا کی ما باید بیکفایتی چنین مدیران و نمایندگانی رو تحمل کنیم؟
  • بی نام A1 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    23 0
    ایکاش یک نفر پیدا میشد و برای مشکلات مملکت راه حلهای علمی و اصولی ارائه میکرد.
  • بی نام IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    32 0
    فقط مردم رو در نخریدن مصممتر میکنید
  • رضا A1 ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    23 1
    اقایون دستتون رو شده هر چی بیشتر در مقابل کمپین خرید خودر ممنوع جبهه گیری کنید مردم منسجم تر میشن و تو دهنی سختی به طراحان این جور طرح ها میزنن اقایان منتظر جواب دندان شکن از طرف مردم باشید
  • بی نام A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    28 0
    از ماست که بر ماست
  • بی نام A1 ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    39 0
    تعرفه 1000 درصدی که سهله 10000000000 درصدی هم بکنید این خودرو های بی کیفیت را نمی خریم
  • بی نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    21 1
    معلومه صدای اعتراض طبقه متوسط جامعه ایران به گوش نمایندگان فهیمشان رسیده اگر نمایندگان مجلس خریدار خودرو ایرانی باشند حرفی نیست. اگر آنها بابت تعمیر خودرو صبح تا شب در تعمیرگاه باشند حرفی نیست. نماینده محترم از رانتخواران حمایت نکن
  • Alisam ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    17 0
    تا الان كي به فكر مردم جان مردم بوده ما خودرو خارجي با قيمت واقعي ميخواهيم يا داخلي زدر حد انها
  • بی نام IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    22 0
    هدف هزار درصدی غالب کردن جنس بنجل به مردم است پس کجاین نمایندگان این ملت............
  • بی نام IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    27 1
    بی خودی سود و منفعت خودتون رو پشت بیکاری 80000 نفر زحمت کش پنهان نکنید اگه شرکت های داخلی تعطیل بشن و به جاش شرکت های خارجی وارد صنعت ایران شوند شک نکید تو کمتر از 2 سال خیلی بیشتر از 80000 فرصت شغلی ایجاد میشه مردم حق دارن انتخاب کنند و آشغال های تولید شمارو نخرند خود شما تولید خودتون رو برای استفاده شخصیتون انتخاب نمیکنید شرم کنید...
  • بهزاد IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    32 0
    به نظرم این دوستان یا حالشون خوب نیست یا ماشین خارجی خریدن و میخوان به چند برابر قیمت بفروشن...اقا جان چون قراره هشتاد هزار نفر بر فرض بیکار بشن دلیل نمیشه که هر اشغالی رو بدید دست مردم... یه ماشین 100 میلیونی اگر گمرکش رو حذف کنی میشه 50 میلیون تو ایران که بازم با دلال بازی این قیمته...بعد یه پژو دویست و شیش رو من خریدم 40 تومن دو سال پیش...چجوری میشه اونا میتونند و ما نمیتونیم ؟
  • بی نام A1 ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    25 1
    انتخابات مجلس نزدیک است.
  • گرفتار بدبخت IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    36 0
    ماشین مدل93/02/30تخویل گرفتم هر روز تعمیرگاه هستم روغن ریزی از روز اول داشت درب ها درست بسته نمیشد لنت ماشین صدا دارد گیر بکس خراب بود تعویض شد دیسک و صخفه تا الان دو دقعهبعویض شده .... .... برای هر دفعه مراحعه باید کلی زخمت کشید به این راختی نیست.30میلیون پول گرفتن.وقتی سوار می شوی انگار سوار پیکان شدی.خالا تا میتوانید خما یت کنید وطرخ بیاورید.تا خون مردم را بکشند
  • بی نام A1 ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    24 1
    بازم ادامه کشتن مردم ؟؟؟؟ بازم فرصت ؟ این صنعت باید کلا خراب و از نو ساخته بشه
  • بی نام A1 ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    17 0
    این ها نماینده مردم هستند که بهشون اعتماد کردند و رای دادند یا نماینده ی خودروسازان دولتی؟ این طرح ها کجا به نفع مردم بوده؟ آیا این طرح ها موجب اصلاح کیفیت و ایمنی و تعدیل قیمت چند برابری خودرو داخلی نسبت به استاندارد جهانی می شود؟ اجبار تعویض ناوگان ادارات دولتی با خودرو داخلی و افزایش تعرفه واردات یعنی تهدید مردم به پذیرفتن اجباری خودرو داخلی. یعنی مردم حق انتخاب ندارند ...یعنی دهان کجی به مردم..
  • بی نام A1 ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    30 0
    سلام اين اشتباه بزرگي دارد مجلس ميكنه علنا دارد خودش در مقابل مردم قرار ميدند مجلس بايد همسو و هم جهت با مردم باشه چرا هيچ وقت نمياند قانوني تصويب كنند كه خودرو ساز مجبور كنه تا كي بايد عزيزان ما تو جادها كشته بشند تا كي بايد سرمايه ملي نفت با خودرو صدي ٢٠ به باد برد يكم برسي كنند ميبينند ميتونند با صرفه جويي در هزينه بيمه و سوخت و غيره تمام كارگراي بيكار را تامين معاش كنند چرا همش مردم مقصر ميدونند نه خودشون
  • رهبر IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    25 1
    الان شما دارید به مملک خیانت می کنید تاالان باباج گرفتن از مردم نان حروم سر سفره کارگران می گذاشتید الان مردم راضی نیستند البته مکر شما به خودتان برمی گرددومنجر به سقوط قوم آل خودروسازان ومحو شدن ازصنعت خودرومی گردد.....درآخر با گردن کلفتی نمیشه آفتابه ولگن چرخدار فروخت .....احترام بگذاید .....وتاسر جلوی مردم ونظرشان خم شوید
  • بی نام A1 ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    20 0
    نمایندگان محترم خودرو سازه ها متوجه شوند که قیمت خودرو در ایران دو سه برابر قیمتهای جهانی است با قطع کردن واردات و یا عوارض بالای واردات ظلم به مردم است و هیچ کمکی به تولید داخلی نمی کند اگر تاثیر داشت با این حمایتهای صورت گرفته در گذشته ما باید وضع دیگری داشتیم
  • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    35 0
    نماینده مردم که که باید به فکر مردم باشه دنبال پر کردن جیبشون هستن. این کشور داره به فنا میره
  • علی EE ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    49 1
    فقط مرد باشین و این کارو انجام بدین. بالا برین پایین بیاین سخنرانی و جنگ روانی راه بندازین، توهین کنین به مردم، تهدید کنین و هر کار دیگه ای کنین بازم فایده نداره. باید قیمتا حداقل نصف بشه و کیفیت خیلی شدید افزایش پیدا کنه.
  • رضاا IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    56 0
    نمایندگان به جای اینکه به فکر هفتاد میلیون باشن بفکر خودروسازها و چند هزار تا کارگرشون هستن ،
  • فکر زیبا IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    25 0
    این ها نماینده ملت اند یا نماینده خودرو سازان 40 سال حمایت کردند چی شد؟ همیشه مجلس بدترین روش را برای حل مشکلات مردم و خودرو ساز ها انتخاب کرده و میکنه
  • امیر A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    41 1
    شما همچین طرحی رو تصویب کنید تا مردم کمپین رای ندادن به شما رو استارت بزنن
  • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    40 0
    قبل از گرفتن امضا حتما طرح توسعه قبرستانهای کشور را تصویب بفرمایید تا ممات روی زمین نمینند ، قطعا با اجرای طرح قوم آریایی از اقوام در معرض انقراض خواهد بود .
  • بی نام A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    35 0
    آقا یکی به این بنده خدا بگه سیاست چیه ، توافق هسته ای یکی از مفادش ورود ایران به بازار جهانیه ، طبق قانون باید هر سال تعرفه واردات خودرو کاهش پیدا کنه ، لااقل یکی بهش بگه 1000 درصد یعنی چقدر .
  • بی نام A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    33 1
    چرا نظرات رو تایید نمیکنید
  • محسن IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    34 0
    متاسفانه مجلس بجای تصویب قوانینی که خودروسازان و وارد کنندگان خودور رو ملزم به رعایت استانداردهای معتبر و مورد تایید بکنه راه رو برای فرار خودرو سازان و واردکنندگان خودروهای بی کیفیت باز میکنه که این نادیده گرفتن حق مسلم مردم در ایمنی و دور ریختن سرمایه های ملی است امید است مجلس با نگاهی به دور از احساسات و فرا فکنی صنعت گران خودرو به فکر خریدارن و مردم نیز باشد
  • بی نام A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    33 1
    خیلی کاره خوبی می کنید. این طوری زود تر از شره ایران خودرو و سایپا راحت می شیم و شما هم به نتیجه کارایی که می کنید خواهید رسید.
  • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    39 1
    باید مردم با عکس عزیزان از دست رفتشون تو تصادفات دم مجلس جمع بشن .
  • بی نام A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    31 1
    مسئولیت بیکاری احتمالی کارگران صنایع خودرو سازی داخلی با مدیران نا لایق و بی کفایت این حوزه است. نمایندگان ارجمند ملت که خود از همین ملت هستند توجه داشته باشند بهترین راهکار در مواجهه با مشکلات، حل کردن مشکل است و نه پاک کردن صورت مسئله.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    45 0
    ما رکورد زدیم ما رکورد زدیم
  • حسین فجرک A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    22 2
    حضرت اقا ی کارشناس خودرو را ده وحداکثر بیست درصد مردم دارند واینهمه حمایت یکجانبه دولت ورانتخواران داخلی بدنبالشان است وانحصار واردات نیز برای چند تا خانواده بیشتر نیست مردم بیش از 90 درصد به پوشاک ولوازم ریز ودرشت خانکی نیازدارند واستفاده میکنند علیرغم تولید داخلی حتی ماشین ظرفشوئی وکولر گازی باز هم واردات آن بی حساب وکتاب وجود دارد وهم قاچاق بیداد میکند وهیچ تعرفه ای هم برای جلوگیری از واردات مثل خودرو ندارند واشتغال هم با صنایع وخدمات پائین دستی ان چند برابر صنعت خودرو است تا این رانتخواری برای خودرو وجود دارد وحکومت به معنای عام ان هم بیشترین سود را از این وضعیت میبرد مردم با مبارزه منفی بایدخریدخودروی صفر را تحریم کنند
  • درمانده از این کشور IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    14 0
    جون مردم مهم نیس مهم اشتغاله؟ تا کی باید از دست اینا بکشیم؟
  • حسین IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    14 0
    این یعنی خیانت به 80 ملیون نفر برای رضایت و سود بردن چند هزار نفر،بس کنید اقایون،مافیا راه انداختین تو صنعت خودرو سازی خجالت بکشین،زور که نیست مردم نمیخوان خودروی بی کیفیت را دو برابر قیمت بخرن،اگه شما بزارین با همین پول میشه ماشین باکیفیت خارجی خرید.
  • وحید A1 ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
    30 0
    هر بچه ای میفهمه این جنگ روانیه. آخه مرد حسابی نه اینکه بازار تا حالا رقابتی بود و تعرفه صفر بود و مردم داشتند هی پشت سر هم ماشین باکیفیت و مدرن و امن خارجی می خریدند؟؟ حالا شمای نماینده جیب خودروساز که نه فرغون سازهای وطنی می خواهی به اصطلاح خودت از تولید داخلی شما بخوان مونتاژ چینی حمایت کنی؟؟ خانه از پای بست ویران است خواجه در بند نقش ایوان است
  • فریاد IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
    13 0
    بنابر اعلام پلیس راهور تعداد کشته ها و مصدومین در حوادث رانندگی در ایران از کشته های یک جنگ بیشتره کدام بیکاری؟؟؟ بسه دیگه یه کم از صنعت خودرو سازی ژاپن یاد بگیرین‍‌خودرو سازی این نیست که تعرفه رو کنی 1000 درصد بعدش آهن پاره بدی دست مردم بگی خودتون سوار این ماشینها نمیشید بیچاره مردم