شایعه قتل دانشجوی دختر رشته حقوق دانشگاه آزاد آمل با چکش تکذیب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند روز پیش عکسی در شبکه اجتماعی تلگرام دست به دست می چرخید که دختر جوانی را در حالی که به قتل رسیده و پلیس بالای سرش ایستاده نشان می داد. در توضیح این عکس آمده: «قتل دختر دانشجوی حقوق دانشگاه آزاد واحد ایت الله آملی در خوابگاه» .

پیگیری های خبرنگار ما حکایت از این داشت که وقوع چنین قتلی در شهرستان آمل صحت ندارد. در همین رابطه روزبه نصیری مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد آیت الله آملی در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن شایعه خواندن این ماجرا گفت: چندی پیش یکی از دانشجویان در صفحه اینستاگرامی به نام این واحد دانشگاهی عکسی را به شوخی گذاشته بود که نشان می داد دختر جوانی در حالی که چکشی کنار او افتاده به قتل رسیده و پلیس نیز کنار جسد او ایستاده است. بعد از آن هم چند تن دیگر از دانشجویان این عکس را برداشته و در شبکه های اجتماعی باعنوان قتل دانشجوی دختر با چکش منتشر کرده بودند.

نصیری افزود: پیگیر ماجرا شدیم و از این دانشجو خواستیم که عکس مورد نظر را از روی صفحه اینستاگرام بردارد که او هم این کار را کرد اما متاسفانه این شایعه گسترده شد و دهان به دهان چرخید و باعث شد تاثیر نا مطلوبی بر روی افکار عمومی مردم شهرستان بگذارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد آمل هم چنین تاکید کرد: اگر به عکس دقت کنید کاملا مشخص است که فضای این عکس و طرز لباس پوشیدن این خانم و مامور پلیسی که آنجا حضور دارد و لباسش آبی رنگ است متعلق به یک فیلم است و هیچ ربطی به فضای داخلی کشور ما ندارد .

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    12 1
    شایعه سازا اگر عمر شونو صرف یه کار مفید میکردن الان از سوئد هم از همه لحاظ جلوتر بودیم