متهم به قتل سعید محمودی، مداح معروف کرمانشاهی در حالی متواری است که دو روایت متفاوت از انگیزه قتل وجود دارد.در حالی که عده ای از حاضران در این مجلس عزاداری می گویند ضارب ،به دلیل نبرده شدن اسمش توسط مداح جلسه او را به قتل رسانده روایت دیگر حکایت از حسادت ضارب به باجناقش دارد که اسمش از بلندگو اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین؛ پنج شنبه بیست و ششم شهریور ماه مراسم ختمی در مسجد میر عبدالباقی شهرستان کرمانشاه برگزار شد که پایان خونینی داشت؛ سعید محمودی قاری قرآن که در این مجلس به عنوان مداح حضور پیدا کرده بود در پی درگیری با یکی از حاضران این مجلس به شدت مضروب شد و به بیمارستان امام رضای این شهر منتقل شد. شدت ضربه به قدری بود که وی نتوانست بیش از این آن راتحمل کند و فردای همان روز پس از آنکه 12 ساعت در کما بود، جان سپرد.

این مداح 36 ساله کرمانشاهی در حالی جان خود را ازدست داد که متهم به قتل که هویتش نیز مشخص است ، همان روز حادثه متواری شد و پلیس هنوز موفق به دستگیری او نشده است.

بنا به روایتی که افراد حاضر در این مجلس ختم از ماجرا دارند ضارب به این دلیل که سعید محمودی نامش را از بلندگو اعلام نکرده و از حضور او در این مجلس تشکر نکرده دست به این کار زده است.

یکی از شرکت کنندگان در این مراسم به خبرآنلاین گفت: ضارب از قدیم با مقتول دوست بودند و سابقه رفاقت بین آنها بود . زمانی که ضارب وارد مجلس شد نزد محمودی رفت و از او خواست که نامش را اعلام کند اما حاج آقا محمودی از این کار امتناع کرد و به او گفت که صاحب عزا خواسته نام کسی برده نشود. ضارب هم که از این موضوع ناراحت شده بود به او گفت که آخر مجلس بایستد تا با هم صحبت کنند. پس از اتمام مراسم درحالی که سعید محمودی وارد کوچه شد تا سوار ماشینش شود، ضارب از پشت سر با یک قفل فرمان به او حمله کرده و به سرش ضربه می زند و بعد هم از محل فرار می کند.

با این حال روایت دیگری نیز وجود دارد که چند تن از افراد نزدیک به متهم معتقدند علت این ماجرا این بوده است که محمودی چند بار نام باجناق ضارب را از بلندگو اعلام کرده است.

یکی از این افراد به خبرآنلاین گفت: متهم به قتل به همراه باجناقش در این مراسم حضور پیدا کرده بود. در انتهای مراسم، مداح چند بار اسم باجناق متهم را عنوان و از او تشکر کرد ضارب هم از این قضیه ناراحت شد و به مداح اعتراض کرد و محمودی هم در جواب به او گفت که باجناق تو فرد معروف و شناخته شده ای است و به همین دلیل نام او را آوردم. بعد از آن هم که مراسم تمام شد ضارب با قفل فرمان به سر مداح چند ضربه زد و از محل فرار کرد.

این پرونده تا دستگیری عامل قتل، در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه مفتوح است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    29 5
    فیلم هندی
    • بی نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
      18 0
      دوست گرامی شما همونی نیستی که تو تمام خبرهای جنایی مینویسی فبلم هندی ؟فک کنم فیلم هندی زیاد میبینی شما
  • سید A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    89 9
    سلام , عاجزانه از مراجع عظام حوزه های سراسر کشور تقاظا دارم فکری به حال مداحها بکنند بعضی از حرکت های انان تیشه به ریشه شیعه میزند , ان از هف تیر کشی و قلیان کش ودادن لیست برای انتخابات و این ازقتل ؟ در کرمانشاه رسم بسیار زننده ای توسط به اصطلاح مداحان باب شده که هرکسی وارد مجلس فاتحه ای می شود با عناوین پر طمطراق نام میبرند طرف پرستاره میگویند پزشکان محترم و ان یکی ستوان است میگویند مقامات عالیرتبه نظامی و انتظامی یا طرف کارمند فرمانداری است میگویند مدیران عالیرتبه کشوری و ... نتیجه این میشودکه طرف نامش نمیبرند به مرز جنون میرسد و نفسی که قتلش در قران حرام شده است , میکشد
    • سعید . A1 ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
      29 24
      عزیزم درست بخون . مداحه قاتل نیست بلکه ب قتل رسیده قربونت
  • بی نام US ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    42 1
    عجب انگیزه قوی داشته قاتل
  • بی نام A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    55 4
    واقعا برای فرهنگ این مردم باید تاسف خورد که برای نام بردن شخص در فاتحه مرتکب قتل می شوند
  • همشهری A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    7 8
    بزودی بازپرس ویژه قتل کرمانشاه آقای عزیزی ترتیب دستگیری قاتل بعمل می آید و عادلانه محاکمه خواهد شد.
  • شهريار A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    7 10
    چرا لا آبروى كرمانشاه و كرمانشاهي بازي ميكنيد اولا كه أين مسئله ربطي به كرمانشاه و مردان نجيب و مهمانواز أين استان ندارد درثاني حال خطايي هم رخ داده چرا آنقدر بزرگ نمايي ميكند أين كشور سراسر يك ريشه و نژاد و فرهنگ دَارد، بيايد ريشه يابي كنيد و مشكل راحل كنيد،
    • حمید IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
      14 0
      شهریار عزیز اینجا کسی به کمانشاهی ها توهینی نکرده در ثانی اتفاقا کرمانشاه از آن شهر هایی است که تا آنجا که من میدانم موارد ناهنجار در آن کمتر دیده میشه.آدم کم جنبه و پر چنبه هم در تمام شهر ها وجود دارد .
  • ناشناس A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    10 2
    باعرض تسلیت به خانواده مقتول وطلب آمرزش برای مقتول پیشنهاد می گردد 1 هیچ مداحی حق اسم بردن از کسی را ندارد ودر صورت اسم بردن مجازات های بازدارنده غیر از مالی اعمال گردد 2 خانواده هایی که مراسم دارند به مداح تاکید کنند که اسم کسی را نیارند . پدر بنده 8 سال پیش به رحمت خدا رفت به مداح گفتم اسم کسی را نیار چون ممکنه کسی از قلم بیفته وگله مند شوند