اصلاح هندسی معابر در مناطق 6، 7 و 8 شهرداری کرج اجرایی شد

مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از اصلاح هندسی معابر در مناطق 6، 7 و 8 خبر داد و افزود: این مهم با هدف گره گشایی ترافیکی در این مناطق اجرایی شده است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ،علی سلطانی مقدم اصلاح هندسی معابر را یکی از اقداماتی توصیف کرد که توسط عوامل اجرایی سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج و در راستای ارائه خدمات و تسهیل در تردد و روان سازی ترافیک انجام می شود.
این مسئول با بیان اینکه واحد اجرایی سازمان نسبت به اصلاح هندسی و احداث دور برگردان اقدامات لازم را در راستای ساماندهی و بهسازی معابر سطح شهر انجام می دهند، اظهار داشت: اجرای عملیات اصلاح هندسی و تعریض بلوار پرستار در منطقه 6، عملیات اصلاح هندسی و بازگشایی معبر حدفاصل میدان طالقانی تا بلوار انقلاب واقع در منطقه 7 و اجرای عملیات اصلاح هندسی و ایجاد رفوژ میانی بلوار مولانا در منطقه 8 شهرداری کرج از جمله پروژه های مربوط به اصلاح هندسی معابر بوده است.
صدور پروانه بهره برداری کارخانه آسفالت شهرداری کرج
سلطانی مقدم در ادامه اخذ پروانه بهره برداری کارخانه آسفالت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت را یکی از افتخارات سازمان طی 6 ماهه نخست سال جاری دانست و افزود: این امر در پی درخواست کتبی سازمان از وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ پس از بررسی و بازدید کارشناسانه از وضعیت پیشرفت کارخانه آسفالت و به دلیل تولید انبوه کارخانه آسفالت صادر شد.
مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج اظهار داشت: با اخذ پروانه بهره برداری، کارخانه آسفالت سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج با ظرفیت سالانه تولید 600 هزار تن طی 3 شیفت کاری، نسبت به تامین آسفالت کلانشهر کرج بیش از پیش همت می کند.
عضویت سازمان عمران و نوسازی شهرداری كرج در انجمن بتن ایران
مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج از دیگر افتخارات سازمان عمران و نوسازی شهرداری كرج، طی 6 ماهه نخست سال جاری را به عضویت درآمدن این سازمان در انجمن بتن ایران دانست و افزود: با توجه به گسترش روز افزون مصرف سیمان و بتن در صنعت ساخت و ساز همراه با فعالیتهای علمی، فنی و تحقیقاتی در این زمینه، سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج مصمم به عضویت در انجمن بتن ایران شد تا از این طریق ارتقای کیفیت سازه های بتنی در صنعت ساخت و ساز و در اجرای هر چه بهتر پروژه های عمرانی این سازمان بیش از پیش لحاظ شود.
سلطانی مقدم خاطرنشان کرد: با عضویت در این انجمن و آگاهی از آیین نامه های تنظیمی و بروز رسانی و رعایت آن، به طور حتم کیفیت و استانداردها روندی صعودی داشته و همچنین طول عمر سازه و ساختمان را بالا برده و به اقتصاد و منافع مالی و درآمدی سازمان کمک شایان توجهی خواهد کرد.
احداث خانه ملت در مراحل نهایی
مدیرعامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج، همچنین از پیشرفت 80 درصدی عملیات اجرایی در پروژه احداث خانه ملت خبر داد و افزود: با توجه به اینکه عملیات اجرایی این ابنیه در مرحله پایانی قرار دارد امید است با اتمام عملیات نازک کاری و عملیات نما ساختمان خانه ملت، به منظور دفتر فعالیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر کرج، شاهد بهره برداری پیش از موعد این پروژه باشیم.
سلطانی مقدم روند فعالیت و اجرای پروژه را قابل قبول توصیف کرد و افزود: عملیات نمای ساختمان خانه ملت پس از طی مراحل مربوط به سفت کاری (اجرای دیوارهای تیری دی پنل) انجام گرفت که هم اکنون در مرحله نازک کاری قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: پروژه ساختمان خانه ملت در زمینی به مساحت 600 متر مربع در 6 طبقه و با زیربنایی حدود دو هزار و 320 متر مربع، در ضلع شمالی خیابان گلزار شهدای چهارصد دستگاه در منطقه 9 واقع شده است که به عنوان محل جدید فعالیت نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =