حضور اُکسین البرز در لیگ دسته دوم فوتبال کشور قطعی شد

مهر- دبیر هیئت فوتبال استان البرز از قطعی شدن حضور اکسین البرز در فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور خبر داد.

منصور بک وردی اظهار کرد: شنبه شب گذشته مسئولان باشگاه اُکسین البرز با حضور در هیئت فوتبال اقدام به ثبت قراردادهای خود کردند تا بتوانند در هفته اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور به میدان بروند.

وی افزود: این تیم به مدیرعاملی اسماعیل حیدرپور در فصل جدید به عنوان نماینده استان البرز فعالیت خواهد کرد اما سرمربی این تیم هنوز به ما اعلام نشده است اما نام علی خسروی به عنوان مربی در کادر فنی این تیم آمده است.

دبیر هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه بخش اعظمی از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم البرزی هستند گفت: این تیم روز هشتم مهرماه در نخستین بازی خود در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج به دیدار برق شیراز خواهد رفت.

بک وردی با بیان اینکه هیئت فوتبال استان همکاری لازم را برای فراهم شدن شرایط حضور این تیم در فصل جدید لیگ دو کشور انجام داد گفت: شرایط این تیم به گونه ای بود که در واپسین روزهای شروع لیگ دو حضورش در مسابقات قطعی شد لذا شب گذشته کارهای اداری آنها انجام شد و با ثبت قرارداد بازیکنان در هیئت استان کمک کردیم تا روند کار اداری آنها شتاب بگیرد.

وی در پایان گفت: در کنار حضور تیم اُکسین در لیگ دو فجر میثاق را در لیگ دسته سوم کشور داریم و امیدوارم این دو تیم که با توان بومی شکل گرفته اند در فصل پیش رو به عنوان نمایندگان البرز موفق باشند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =