برق برخی از محلات شمال غرب تهران از جمله شهران، در ساعات مختلفی قطع شده است. شرکت برق تهران می گوید حفاری مترو باعث قطع برق شهروندان این ناحیه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی از شهروندان در تماس با سرویس مشکلات مردم از قطع شدن برق در برخی نواحی شمال غرب تهران گلایه مند بودند.

یکی از مخاطبان نیز در سرویس مشکلات مردم کامنت گذاشته که چرا شرکت برق درباره قطع برق در محله شهران، اطلاع رسانی نمی کند. در این باره با علیرضا رنجبر، مدیر منطقه برق قدس از معاونت شمال غرب شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفتگو کردیم که در ادامه می خوانید:

کامنت مخاطبان می گوید برق در شهران قطع شده، چرا برق این محلات با مشکل مواجه شده؟
بر اثر کلنگ خوردگی و عملیات حفاری توسط شرکت متروی تهران قطع و وصل هایی که شده به این دلیل بود.


مترو چطور باعث قطع کابلهای برق شده؟
اجرای طرح حفاری توسط شرکت مترو عامل این مشکل بوده که ما در بخش انتقال خطوط نیرو یک کلنگ خوردگی شدید داشتیم که پس از بررسی مشخص شد مترو عامل این مشکل است. الان نیز وضعیت اصلاح شده و برق شهروندان برقرار است.

چرا مترو پیش بینی نکرده یا تشخیص نداده جایی که می خواهد حفاری کند، کابل برق رد می شود؟
مترو دارد زمین را برای حفاری تونل می کند. قسمتی از تونل را که حفاری می کند، حریم برایش ایجاد شده و اکثرا کابلها در این بخش قدیمی هستند و ممکن است اطلاعات برخی از معابر دقیقا در دسترس نباشد و مترو نیز نتوانسته است تشخیص دهد اینجا کانال انتقال نیرو است.


چقدر خسارت وارد شده؟
پیمانکار شرکت مترو این صدمه را زده بود. الان البته مشکل حل شده و برآورد خسارت نیز صورت گرفته و هزینه و خسارت را هم گفته ایم شرکت مترو پرداخت کند.

 

(عکس: آرشیو)

 

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    1 0
    از پیگیری شما بسیار سپاسگزارم