حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید ایران گفته که یک مربی خارج نشین، با او تماس گرفته و ابراز علاقه کرده که سرمربی تیم ملی امید شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حبیب كاشانی مدیر تیم امید گفته كه یكی از مربیان ایرانی كه در خارج از ایران زندگی می كند گفته كه حاضر است سرمربی تیم ملی امید شود. این حرف حبیب كاشانی، سریعا همه را یاد افشین قطبی انداخت چراكه او با كاشانی رابطه دارد اما خود كاشانی این موضوع را تایید نكرد و در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم، گفت: «همان‌طور که گفتم نامی از فردی نمی‌آورم. افراد زیادی به ما معرفی شده‌اند اما من درباره انتخاب سرمربی تیم امید تصمیم‌گیرنده نیستم و فدراسیون فوتبال این کار را انجام می‌دهد.»
اما كدام مربیان می توانند چنین شرایطی داشته باشند؟ اگر افشین قطبی را فاكتور بگیریم، تعداد نفراتی كه چنین شرایطی دارند بسیار كم است. یكی از آن‌ها محمد تقوی است كه دوره مربیگری دیده اما مربیگری نكرده. حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی ایران هم جزو مربیان خارج نشین است اما سن بالای او، اجازه حضورش در تیم امید را نمی دهد و بعید است خود مهاجرانی هم علاقه ای به این كار داشته باشد.
داریوش یزدانی هم می تواند مد نظر كاشانی باشد اما او بدون تجربه است و گزینه مناسبی برای تیم امید محسوب نمی شود. وحید هاشمیان دیگر مربی ایرانی است كه خارج از ایران زندگی می كند. گرچه هاشمیان از این اخلاق ها ندارد كه برای مربیگری، به كسی زنگ بزند اما رابطه خوب او با كاشانی شاید باعث شده باشد او تماسی با كاشانی داشته باشد.
مهدی مهدوی كیا هم فعلا خارج از ایران زندگی می كند و علاوه بر او، حسن نظری دیگر گزینه ای است كه می تواند مد نظر كاشانی باشد. عبدالعلی چنگیز و ناصر پورمهدی هم جزو مربیان ایرانی هستند كه خارج از ایران زندگی می كنند اما بعید است كاشانی بخواهد سرمربیگری تیم امید را به آن‌ها بدهد. در نهایت شاید باید به این نتیجه رسید كه واقعا خود افشین قطبی با كاشانی تماس گرفته چون در میان این گزینه ها، كسی از قطبی نزدیك تر به كاشانی نیست.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    7 12
    اینجا همون جاییکه اقای قطبی می گفتند امنیت ندارند نمی تونند همسرشون را بیارند فرهنگ حرفه ای نیست حالا دندون تیز کزدن برای پست و جایگاه یه مربی دیگه شده فرهنگ حرفه ای.
  • بی نام RO ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    13 6
    افشين عاليه،گزينه مناسبيه
  • بی نام A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    7 10
    بیکاره . گفت سنگ مفت گنجیشک مفت . حساب و کتاب نداره . وقتی مربی مثل خاکپور که هیچ رزومه ای نداره میشه سرمربی چرا ما نشیم . فوتبال ایران هم که بی صاحبه .
  • بی نام BG ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    24 0
    اگه شما شب راحت میخوابی ما هم نتیجه میگیریم که اون شخص قطبی بوده، نه نادر محمدخانی
  • رضا A1 ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    19 7
    اگه قطبی بیاد به المپیک نمیریم و حاشیه های زیادی با مایلی پیدا میکنه ولی ابرومندانه می بازیم،تنها نکته ش این که تیم مثل مسابقات اسیایی فاجعه نخواهد بود بلکه یه تیم ابرومند میشه پس بهتره برن سراغ یه مربی دیگه
    • محمد RO ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
      10 13
      با دل شیر به امید کره میبازیم و حذف میشیم :|
  • سعید A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    13 5
    سلام، از نظر من بهترین گزینه برای تیم ملی امید افشین قطبی است چرا که وی تجارب بین المللی زیادی در کارنامه خود دارد. قطبی سه سال پیاپی در ژاپن که مهد فوتبال آسیا است مربی گری کرده.