فسخ قرارداد سرمربی آلومینیوم هرمزگان/حقدوست: بازیکنان پول توجیبی ندارند

داود حقدوست سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان با حضور در دفتر این باشگاه و پس از برگزاری جلسه با ایرانشاهی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم قراردادش را فسخ کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، داود حقدوست ضمن تأیید این خبر بیان داشت: در جلسه ای که روز گذشته در دفتر باشگاه برگزار شد به شکل کاملأ مثبت و در کمال احترام قرارداد خود را فسخ کردم.

وی با بیان اینکه مدیرعامل باشگاه با فسخ قرارداد مخالفت کرده بود اما دیگر شرایط برای ماندن فراهم نبود، اظهار کرد: سه ماه از آغاز تمرینات تیم فوتبال آلومینیوم می گذرد هنوز هیچ کدام از کادرفنی و بازیکنان حتی یک ریالی دریافت نکرده اند و نمی دانم با چه رویی جواب آن ها را بهدم.

حقدوست با اشاره به اینکه برخی بازیکنان متأهل هزینه کرایه خانه خود را ندارند و صاحبخانه آن ها را تهدید به بیرون کردنشان از خانه کرده است، تصریح کرد: با این شراییط بازیکنان چگونه تمرکز خود را به روی بازی فوتبال بگذارند زیرا برخی حتی پول توجیبی هم ندارند و دیگر از چه کسی قرض بگیرند؟!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان با ابراز تأسف به بی تفاوتی مسئولان استان به این موضوع و از بین رفتن سهمیه استان هرمزگان در مسابقات لیگ دسته اول کشور، خاطرنشان کرد: من رفتم تا شاید با رفتن دریچه پول به سوی باشگاه آلومینیوم باز شود و شاهد تزریق پول به بازیکنانی باشم که ده هفته از مسابقات گذشته و حتی یک ریالی هم دریافت نکرده اند.

وی با بیان اینکه پس از تأیید آقای نصوری به سمت مدیرعاملی مجتمع آلومینیوم المهدی هرمزگان جلسه ای پیرامون مسائل باشگاه طی دو سه روز گذشته برگزار شد، اضافه کرد: در این جلسه آقای نصوری اعلام کرد که می دانم مشکلات در باشگاه زیاد است اما مشکلات دیگری در کارخانه وجود دارد که باید به رفع آن ها بپردازیم و تا نیم فصل پولی برای پرداخت به تیم فوتبال نداریم.

حقدوست ادامه داد: نمی دانم چرا مسئولان اینچنین با تیم فوتبال آلومینیوم برخورد میکنند انگار بچه ای سر راهی است و برای هیچکس مهم نیست که این تیم منحل شود.

وی افزود: مگر بازیکنان برده هستند که هر کاری خواستیم با آن ها کنیم و آن ها چیزی نگویند؛ تا چه زمان باید از آن ها پیروزی بخواهیم اما حق و حقوقشان را ندهیم. آیا آن ها برای دلخوشی مردم به میدان نیم روند؟!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان با تکذیب انصراف این تیم از مسابقات لیگ یک بیان کرد: این بازیکنان با غیرتی که در تیم آلومینیوم هستند تا پای جان خود برای آلومینیوم بازی می کنند و مطمئن هستم برابر پاس با تمامی قدرت به میدان می روند چه با من چه بی من.

وی اضافه کرد: این بازیکنان در گرمای بالای 40 درجه بندرعباس از 7 صبح تا 8 شب به تمرین پرداخته اند و تاکنون صدایی هم ازشان درنیامده اما نباید از این رفتار آن ها سواستفاده شود.

حقدوست با بیان اینکه در این فوتبال صداق و درستی در رفتار باعث می شود که بیرون گود باشی، بیان کرد: امیدوارم با رفتنم تیم آلومینیوم بتواند با تزریق پول جان دوباره ای به بازیکنانش بدهد تا سبب خوشحالی هواداران شویم.

وی در پایان در خصوص جدایی اش عنوان کرد: البته باید این فسخ قرارداد در هیئت فوتبال استان ثبت شود که تا روز شنبه طول می کشد و مدیرعامل باشگاه وعده داد که تا شنبه صبر کنم که اگر پولی تزریق شد فسخ قرارداد را پاره کنیم و من هم به سبب احترام ایرانشاهی این دو روز را صبر می کنم.

تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در 10 هفته لیگ دسته اول آزادگان 10 امتیاز کسب کرده است و دوشنبه 27 مهر در خانه میزبان پاس همدان است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =