معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج چراغ های راهنمایی نصب شده در 6 ماه طی شده از سال را در پنج تقاطع از شهر عنوان کرد و گفت: این اقدام به منظور کنترل تردد و اصلاح وضعیت ترافیکی شهر انجام گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،احمد افضلی بیان داشت: افزایش ایمنی شهروندان و فرهنگسازی ترافیکی در محیط شهری از دیگر اهدافی بوده است که در بررسی تخصصی معابر شهر و تقاطعات و پس از آن نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی مد نظر این مجموعه قرار داشت.

وی، تقاطعاتی که چراغ های راهنمایی و رانندگی در مدت گذشته از سال 94 در آنها نصب شده است را عنوان کرد و بیان داشت: تقاطع های بلوار مولانا - بهارستان، بلوار ماهان - آزادی و سربازان گمنام، خیابان قائم(عج)- خیابان انقلاب، بلوار شهید موذن - امام حمینی(ره) و میدان جمهوری در سال جاری به وسیله نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی ایمن شده است.

افضلی با یادآوری اینکه این تقاطعات در مناطق مختلف شهری واقع شده است، ادامه داد: بیشتر این تقاطعات در مناطق 7 و 8 شهری کرج قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: نصب چراغ های چشمک زن در تقاطعات بدون چراغ و بازرسی و رفع نقص دوره ای تمامی چراغ های راهنمایی سطح شهر (فرماندهی و چشمک زن ) نیز در شش ماه گذشته انجام گرفته است.

این مسئول از رفع نقص حدود 5 تا 10 مورد علائم راهنمایی و رانندگی بخصوص چراغ های راهنمایی در معابر شهری به صورت روزانه نیز خبر داد و اضافه کرد: ماموران این معاونت روزانه با تردد در سطح معابر شهری کلانشهر، نسبت به اصلاح و رفع نقص امکانات و تجهیزات راهنمایی و رانندگی با توجه به شدت اهمیت این امکانات اقدام می کنند.

افضلی همچنین از نصب چراغ راهنمایی تقاطع الغدیر - بلوار گلزار غربی ظرف دو روز آتی خبر داد و خاطرنشان کرد: نظر به حجم ترافیک و تردد خودروهایی که در مسیرهای مختلف این تقاطع حرکت می کنند، نصب چراغ راهنمایی در تقاطع محسوس بود که این امر از سوی معاونت پیگیری شده و به سرعت اجرایی خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =