مسئولین باشگاه شهرداری ارومیه در اقدامی عجیب بهای بلیط مسابقات والیبال لیگ برتر را صد هزار ریال تعیین کردند.

سینا افشاریان - در اقدامی عجیب و قابل تامل مسئولین باشگاه شهرداری ارومیه و در راس آن احد یوسفی مدیرعامل باشگاه بهای بلیط مسابقات لیگ برتر والیبال را صد هزار ریال تعیین کردند که در این شرایط اقتصادی واقعا جای تعجب دارد.

در حالی که ارومیه بعنوان یکی از والیبال خیز ترین شهرهای ایران و جهان بشمار میرود ولی متاسفانه بدلیل وضعیت اقتصادی این منطقه مردم این شهر و دیار وضعیت معیشتی خوبی ندارند با این حال افزایش نزدیک به 2.5 برابری بهای بلیط که مشخص نیست با چه معیار و ملاکی رخ داده جای تامل دارد.

چنین اتفاقی در فدراسیون فوتبال با افزایش بهای بلیط ورزشگاه ها بدون افزایش کیفیت مسابقات و خدمات در ورزشگاه ها رخ داد نه تنها باعث افزایش درآمد نشد بلکه آنچنان تعداد تماشاگران رو به کاهش گذاشت که اکنون بطور میانگین حتی با میزبانی باشگاه های پرتماشاگری چون استقلال ، پرسپولیس و تراکتورسازی به سختی به میانگین 5000 نفر در هر بازی می رسد اتفاقی که باعث شد فدراسیون فوتبال با کاهش قیمت بلیت به 8000 تومان در ورزشگاه آزادی و تنها روبروی جایگاه با قیمت 10000 تومان گرانترین بلیت را عرضه کرد.

حالا در رشته والیبال که در چند سال گذشته با رشد خوبی مواجه بوده و باعث کشاندن تماشاگران به سالن ها شده است شهر ارومیه بعنوان یکی از شهرهای با تماشاگر زیاد که در چند سال گذشته همواره بیش از 80 درصد ظرفیت سالن و یا 5000 تماشاگر در هر بازی حضور یافته و بیشتر آنان هم از قشر کم درآمد جامعه هستند آیا با این افزایش بها رغبتی برای حضور دوباره در سالن خواهند داشت ؟

این سوالی است که باید مسئولین تیم آن هم در این شرایط و برهه حساس و نزدیک انتخابات باید پاسخ آن را بدهند ؟

از همه مهم تر تماشاگران ارومیه ای همچنان با اتفاقات فصل قبل رفتن سعید معروف در میانه فصل ، اتفاقات ناراحت کننده فینال ، جذب بازیکنان مسن در نقل و انتقالات از ذهن تماشاگرانی که آنها را عاشقان پایتخت والیبال می نامیم خارج نشده که افزایش قیمت بلیت دوباره ناراحتی آنان را شعله ور خواهد کرد.

متاسفانه افزایش بی معیار و استانداری و رساندن مبلغ بلیط به این مبلغ گران جای تامل و فکر زیادی است که باید مسئولین باشگاه بیشتر به آن توجه می کردند که در فصلی که مدعیان بیشتری حضور دارند و ارومیه برای قهرمانی کار مشکلی دارد آیا میتواند با کاهش هوادار به حداقل حضور در جمع سه تیم برتر برسد !

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =