جاسم کرار از روزی که به استقلال آمده حواشی زیادی داشت.او در سال اول حضورش با مجتبی جباری درگیر شد و در لیگ پانزدهم بارها جو استقلال را برهم زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جاسم کرار بازیکن عراقی استقلال این روزها شرایط فوتبالی خوبی ندارد. او در بازی با استقلال خوزستان نتوانست برای تیمش موثر باشد و همین باعث شد تا بازیکنان استقلال دوباره علیه او جبهه بگیرند. بازیکنان با تجربه استقلال به مظلومی گفتنه اند که کرار اضافه وزن دارد و به همین علت در مرکز زمین کند است. کرار در بازی مقابل استقلال اهواز در دقیقه 61 وارد زمین شد و نتوانست انتظارات مربیان را برآورده کند. بازیکنان استقلال در صحبتی که با مظلومی سرمربی استقلال داشتند به او گفته اند که حضور کرار در زمین بازی باعث افت این تیم می شود اما مظلومی هر بازی احساس می کند او آماده است و به او بازی می دهد. یکی از بازیکنان استقلال حتی گفته: «ما که می دانیم پرویز مظلومی آخر باز کرار را بازی می دهد و به حرف های بازیکنان توجه نمی کند.» 

کرار در اوایل فصل به خاطر مشکلات مالی حواشی زیادی برای استقلال به وجود آورد. این بار به نظر می رسد اضافه وزن او باعث ایجاد حاشیه ای تازه در استقلال شده است و بازیکنان این تیم علیه او جبهه گرفته اند.کرار بعد از بازی با استقلال خوزستان در مصاحبه ای گفت اضافه وزن ندارد و مظلومی باید درباره وزن او نظر دهد.

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =