۰ نفر
۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۰
امدادرسانی هلال احمر به 7000 سیل زده

ایسنا نوشت: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تشریح آخرین اقدامات امدادی انجام شده در 13 استان متاثر از سیل از امداد رسانی به بیش از 7000 تن خبر داد.

حسین درویشی درباره آخرین اقدامات انجام شده از سوی هلال احمر در حادثه سیل اخیر گفت: تا ساعات پایانی جمعه 13 استان متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند که امدادگران اقدام به امدادرسانی به حادثه دیدگان کرده و بر اساس آخرین آمارها به 7 هزار نفر امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه 750 تن نیز اسکان اضطراری داده شدند، گفت: حدود 100 شهر و روستا در استان های آذربایجان شرقی، ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، قزوین، گیلان، چهارمحال و بختیاری، زنجان و فارس متاثر از سیل و آبگرفتگی هستند.

درویشی درباره تعداد جانباختگان سیل نیز اظهار کرد: آمار کشته شدگان سیل همان 7 نفر است و یک نفر نیز همچنان مفقود است که تلاش برای یافتن وی ادامه دارد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه 750 امدادگران جمعیت هلال احمر در قالب 170 تیم عملیاتی در،مناطق سیل زده مستقر شده اند، گفت: تا آخرین ساعات جمعه 150 چادر امدادی، هزار تخته پتو، 250 تخته موکت، 170 دستگاه والور، 300 قوطی کنسرو، 5000 قرص نان و 2000 بطری آب معدنی در میان سیل زدگان توزیع شده است.

به گفته درویشی همچنین به منظور انتقال 500 کیلوگرم اقلام امدادی به کوهدشت، سه سورتی پرواز بالگرد هلال احمر صورت گرفت.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =