برخی از ساکنان منطقه ۲۱ تهران درباره عدم بازگشایی زیرگذر پل بلوار ایران خودرو، گلایه داشتند که شهرداری تهران اعلام کرد زمان انجام این کار مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، زیرگذر پلی که نزدیک به یک سال و نیم پیش با حضور قالیباف، شهردار تهران و برخی از اعضای شورای شهر افتتاح شده بود، هنوز به بهره برداری نرسیده است.

عدم بهره برداری از زیرگذر پل شمال منطقه ۲۱ تهران که روی جاده مخصوص زده شده بود، باعث شده تا برخی شهروندان این مشکل خود را در سرویس مشکلات مردم ثبت کنند.
یکی از شهروندان در این باره نوشته: قسمت زیر گذر تقاطع جاده مخصوص و بلوار ایرانخودرو بعد از گذشت 16 ماه از افتتاح پل، همچنان بدون کوچکترین پیشرفت فیزیکی رها شده است و باعث ایجاد مشکلات عبور و مرور برای شهروندان منطقه 21 شده است خواهشمند است پیگیری کنید.
در این رابطه با مهندس جعفری، مدیر این پروژه در شهرداری منطقه ۲۱ گفتگو کردیم. او درباره کامنت مخاطبان سرویس مشکلات مردم گفت: بحث رها شدن این پروژه مطرح نیست. موضوعات تاسیساتی در این زیرگذر داشتیم و چند لوله خیلی مهم داریم به خصوص دو لوله ۱۰۰۰ اینچی آب داریم که کل آب تهران که از سد می آید از این لوله ها تغذیه می شود. نگهداری این تاسیسات، زمان زیادی از پروژه را صرف کرده و البته طی ۴ روز اخیر برای تکمیل زیرگذر، عملیات خاکبرداری شروع شده و امیدواریم این پروژه به زودی تمام می شود.
جعفری درباره زمان دقیق بهره برداری از این زیرگذر گفت: اجازه بدهید جلوتر برویم تا برنامه زمان بندی را به صورت به مردم ارائه دقیق بدهیم. عملیات بررسی و خاکبرداری چند روزی طول می کشد لذا مثلا اگر بگوییم تا پایان سال این بهره برداری طول می کشد، ممکن است به خاطر مشکلاتی که با شرکتهای آب و فاضلاب داشته باشیم نتوانیم دقیق به موعد مقرر برسانیم.

عکس: آرشیو

 

 

۲۳۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =