پاسخ مولاوردی به حضور خبرنگار لبنانی-آمریکایی بازداشت شده در یک همایش

چند روز قبل سپاه اعلام کرد ۵ نفر را برای مقابله با نفوذ فرهنگی بیگانگان بازداشت کرده است. یکی از آنها، نزار زکا، یک تبعه لبنانی-آمریکایی است که برای شرکت در یک همایش به ایران آمده بود. سپاه به اتهام جاسوسی او را بازداشت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این فرد برای شرکت در دومين همايش و نمايشگاه بين المللي نقش آفريني زنان در توسعه پايدار به ایران آمده بود و همین با انتقادهایی نسبت به شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری همراه شده است. 

مولاوردی در کانال تلگرامی خود به این انتقادات پاسخ کوتاهی داده است؛ 

«عكس پايين مربوط به پنل زنان، امنيت و توسعه است كه با حضور مهمانان خارجي دومين همايش و نمايشگاه بين المللي نقش آفريني زنان در توسعه پايدار و در حاشيه آن همايش برگزار گرديد.با استفاده از فرصت حضور وزير امور زنان افغانستان، وزير سابق مشاور امور زنان عراق، معاون وزير زنان آذربايجان و رييس دپارتمان زنان دبيرخانه سازمان همكاريهاي اسلامي و وضعيت منطقه كه در آتش جنگ و خشونت و افراطي گري مي سوزد اين پنل برگزار شد كه از ايران هم اينجانب، معاون حقوقي رييس جمهور و نماينده كميسيون حقوق بشر اسلامي به عنوان عضو پنل حضور داشتيم و ديگر مهمان خارجي همايش كه تبعه اي از لبنان بنام نزار احمد زكا بود در جمع حاضرين برنامه بود. حالا كه خبر بازداشت اين فرد رسانه اي شده است اين سايتها يكي پس از ديگري به باز نشر اين عكس با تيتر "حضور جاسوس در جلسه مولاوردي "پرداخته و با ذوق زدگي تمام و با آب و تاب به شرح و تفصيل آن مي پردازند و آب را گل آلود مي كنند. بايد به خدا پناه برد از زمانه اي كه به همه چيز با عينك سياست نگريسته مي شود و زماني كه اخلاق هم سياسي مي شود، به جاي آنكه سياستمان اخلاقي شود.»

۴۵۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =