استاندار جدید قزوین: سرباز دولت و نظام و خدمتگزار مردم هستم

استاندار جدید قزوین گفت: سرباز دولت تدبیر و امید و نظام جمهوری اسلامی و خدمتگزار مردم هستم.

فریدون همتی  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: از این که توفیق خدمت گذاری به مردم شریف، متدین، شهید پرور و انقلابی قزوین را پیدا کرده ام، خوشحال هستم و خداوند را شاکرم.
وی اضافه کرد: امیدوارم در طول دوران خدمتم به عنوان استاندار قزوین سرباز خوبی برای خدمت رسانی صادقانه به مردم این دیار پرافتخار باشم.
استاندار جدید قزوین، پیاده سازی اهداف دولت تدبیر و امید در استان و شتاب بخشیدن به رشد و توسعه قزوین از مهم ترین اولویت های کاری خوددر مسوولیت جدید یاد کرد.
وی از قزوین به عنوان استانی مهم در بخش های مختلف یاد کرد و افزود: همه ظرفیت ها برای پیشرفت همه جانبه این استان باید به کار گرفته شوند.
همتی در نشست امروز چهارشنبه هیات دولت به عنوان استاندار جدید قزوین معرفی و جایگزین مرتضی روزبه شد.
استاندار جدید قزوین که در طول دوران خدمت خود تجربه نمایندگی خانه ملت، سرپرستی استانداری و مدیرکلی صداوسیما در سه استان را دارا می باشد، متولد 1339 در ایلام است.
مدیرکلی صداوسیما در مراکز ایلام، لرستان و آذربایجان غربی، نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره هفتم از حوزه انتخابیه ایلام، معاون حقوقی و پارلمانی دیوان محاسبات کشور، سرپرستی استانداری قم و مشاور عالی وزارت کشور از جمله مسوولیت ها و سوابق مدیریتی همتی است.
همتی که اوایل هفته آینده در سمت جدید خود معارفه می شود، هشتمین استاندار قزوین به شمار می رود.
پیش از این مرتضی روزبه برای مدت 23 ماه به عنوان استاندار قزوین مشغول به خدمت بود، وی از 13 آذر ماه 1392 عهده دار این سمت شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =