عضو شورای شهر کرج: پروژه مهرویلا کرج شهریور ۹۵ به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش تسنیم،عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه تونل‌های پروژه مهرویلا کرج به صورت کامل آماده است و تنها برخی راه‌های دسترسی باقی‌مانده است، گفت: این قول را به مردم می‌دهیم که این پروژه عظیم تا شهریور ۹۵ به صورت کامل به بهره‌برداری برسد و ترافیک این منطقه کاهش یابد.

امیرحسام عباسی، در مورد روند کند اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی در شهرداری کرج به ویژه پروژه مهرویلا، اظهار داشت: تونل این پروژه در زیر زمین قرار دارد و علت طولانی شدن آن نیز این موضوع است که مسیر آن در یکی از خط‌های قطار شهری کرج قرار داشت.

وی افزود: به سبب عدم آسیب رساندن به تونل در زمان اجرای پروژه قطار شهری در آینده، تلاش کردیم همزمان با تونل، زیرساخت‌های ایستگاه انجام شود.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه تونل مهرویلا تونل طویلی است که از زیر چندین خیابان گذر کرده و به اتوبان کرج- قزوین می‌رسد، تصریح کرد: رمپ و لوپ‌هایی در ضلع جنوبی اتوبان وجود داشت، از جمله اراضی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران که بر اساس کمیسیون ماده 5، توافقات آن به دانشگاه ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه تونل‌های این پروژه به صورت کامل آماده است و تنها برخی راه‌های دسترسی باقی‌مانده است، گفت: این قول را به مردم می‌دهیم که این پروژه عظیم تا شهریور 95 به صورت کامل به بهره‌برداری برسد و بار ترافیکی‌ای که به سبب اجرای این پروژه در منطقه مهرویلا ایجاد شده است، کاهش یابد.

عباسی خاطرنشان کرد: توافقات لازم در حال حاضر انجام شده است و این پروژه به گونه‌ای است که ادامه آن به شکل بلواری 60 متری به بلوار دانش مهرشهر متصل می‌شود که اراضی آن نیز آزادسازی شده و قابلیت اجرایی دارد.

دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه با توجه به ترافیک اولویت اصلی ما ورود و خروج به اتوبان است، افزود: اصلی‌ترین علت پروژه‌هایی که در شهر به تاخیر می‌خوردند، به سبب برخورد به مشکلات تملکی است.

وی با اشاره به اینکه زمانی اقدامات مربوط به تملکات در ابتدای انجام می‌شود، دستگاه‌های مربوطه یا سایر دستگاه‌ها به راحتی این آزادسازی را انجام نمی‌دهند، یادآور شد: این در حالی است که وقتی نیمی از پروژه انجام شده و به سبب اراضی آن دستگاه‌ها پروژه متوقف می‌شود، بار روانی بالایی بر دوش آنان به وجود می‌آید که مانع از پیشرفت طرح می‌شود.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه این امر سبب می‌شود تا ما در این مدت زمان به اجرای سایر فازهای پروژه بپردازیم، اظهار داشت: پیش‌بینی ما برای افتتاح و بهره‌‌برداری از این پروژه نیز سال 95 بود که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: در راستای اجرای تقاطعات غیرهمسطح در شهر کرج، عملیات اجرایی پروژه تقاطع 3 سطحی میدان شهید آجرلو نیز به زودی آغاز می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =