حجت الاسلام والمسلمین "محمد حسین روحی یزدی" ، رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان البرز ،روز پنج شنبه در آیین آغاز ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه مرکز استان البرز گفت: تمامی داوطلبینی که تایید صلاحیت شوند از حقوق یکسانی برخوردار خواهند بود.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، حجت الاسلام والمسلمین "محمد حسین روحی یزدی" ، رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان البرز ،روز پنج شنبه در آیین آغاز ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه مرکز استان البرز با اشاره به اینکه در گام نخست آغاز انتخابات همکاری خوبی با هیئت اجرایی و هیئت نظارت انتخابات استان البرز صورت گرفته است،گفت: تمامی افرادی که تائید صلاحیت شوند از حقوق واحد و یکسانی برخوردار هستند و هیچ گونه اهمال وکوتاهی در این باره صورت نمی گیرد.
وی با تاکید بر اینکه در بخش نظارت امانتداری نیز به خوبی صورت می گیرد، افزود: در صدد هستیم در راستای احقاق حقوق مردم و اینکه در این امر هیچ خدشه آی وارد نشود تمام توان خود را بکار بگیریم و نسبت به حق مردم تعرضی صورت نگیرد.
وی افزود: برخی از داوطلبان احتمالی مجلس شورای اسلامی اقدام به تبلیغات زودهنگام کرده اند که تمام این تبلیغات رصد شده و پیگیری می شود .
وی ادامه داد: تا زمان برگزاری انتخابات و حتی پس از آن هرنوع اقدام غیرقانونی در سوابق داوطلبان انتخاباتی ثبت شده و مورد پیگیری قرارمی گیرد .
وی با بیان اینکه تصمیمات لازم برای افزایش شعب اخذ رای استان البرز با برگزاری جلساتی با هیئت اجرایی انتخابات استان البرز اتخاذ می شود، تصریح کرد :در انتخابات ریاست جمهوری هزار و 161 حوزه اخذ رای در البرز وجود داشت که احتمال تغییرات در تعداد و محل برخی از این شعب در استان وجود دارد.
وی اظهار داشت: تلاش شده از همه اقشار در هیئت اجرایی حضور داشته باشند و خوشبختانه تا کنون به این هدف دست یافته ایم.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان البرز گفت: درطول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی 32 انتخابات برگزار شده که هر یک بالندگی را برای نظام جمهوری اسلامی بواسطه حضور پرشور مردم به همراه داشته است و درانتخابات پیش رو نیز برگ افتخاری در کارنامه سیاسی استان البرز رقم می خورد که زبانزد خواهد شد.
وی تاکید کرد:اکنون فضا برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور دراستان البرز فراهم شده و با هماهنگی هرچه بیشتر بین هیات نظارت و اجرای انتخابات این مهم ادامه می یابد .
روحی یزدی خاطرنشان کرد: انتخابات امانتی است که مجریان آن امانت دار هستند و این امانت را باید با تلاش هرچه بیشتر به اهلش سپرد و حق را به حق دار رساند .
رئیس دفتر شورای نگهبان استان البرز تاکید کرد:حق مردم نباید مورد تعدی و تجاوز قرار گیرد و همراهی مسئولان و مجریان برگزاری انتخابات با هدف برگزاری انتخابات پرشور با هدف بهره مندی هرچه بیشتر از پشتوانه معنوی مردم بیش از پیش خواهد بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =