ایسنا نوشت: معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: صرف برگزاری جلسات ستاد ملی زن و خانواده اهمیت ندارد چراکه بسیاری از مصوبات قبلی این ستاد اجرا نشده است بنابراین دستور کارهایی برای برگزاری جلسات ستاد ملی زنان و خانواده باید مشخص شود که در صورت تصویب اجرای آن‌ها امکانپذیر باشد.

شهیندخت مولاوردی اظهارکرد: اکنون در قالب کمیسیون‌ تخصصی با مشارکت نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های عضو ستاد ملی زن و خانواده در حال بررسی مصوبات پیشین این ستاد هستیم.

وی تصریح کرد: قرار است از بین مصوبات پیشین ستاد ملی زن و خانواده و موضوعات نوپدید به دستورجلسه مشخصی برای برگزاری جلسه اصلی ستاد برسیم و در حال حاضر در مرحله جمع‌بندی هستیم.

ستاد ملی زن و خانواده به عنوان یک مرجع تصمیم‌گیری در حوزه زنان و خانواده در دولت دهم تشکیل شد و شش بار در آن زمان تشکیل جلسه داد.

47304

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهار IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    2 0
    سلام لطف کنید برای حمایت از زنان کاندید مجلس دهم در تهران و شهرستانها تلاش کنید. این زنها را شناسایی کنید و از بانوان توانمند حمایت کنید تا حضور زنان در مجلس رو به سعود برود. بنده سابقه شرکت در انتخابات را دارم و به عنوان مدرس دانشگاه این دوره در دزفول قصد کاندیداتوری دارم.