فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: ظرف 48 ساعت معتادان را جمع آوری می کنیم ولی اینکه در کجا نگهداری شوند نیز موضوع مهمی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

سحر عادل/خبر آنلاین البرز، «سردار بخشعلی کامرانی صالح» در خصوص معضلات میدان کرج به واسطه حضور دست فروشان اشاره کرد و افزود: در رابطه با میدان کرج طرح های زیادی در این محدوده اجرا شده است، برخی ادارات و ارگان ها باید مکمل هم باشند، چرا که ما ظرف 48 ساعت معتادان را جمع آوری می کنیم ولی اینکه در کجا نگهداری شوند نیز موضوع مهمی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.
وی گفت: جمع آوری دستفروشان نیز وظیفه شهرداری است ولی نیروی انتظامی در صورت خواست آنها در کنارشان قرار می گیرد، دستفروشان از این راه امرار معاش می کنند باید جایی برای استقرار آنها فراهم شود.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: در اماکنی که شغل های کاذب ایجاد می شود تعدادی خلافکار نیز به امور خلاف می پردازند از این رو سایر ارگان ها باید در کنار پلیس برای جلوگیری از جرایمی که به واسطه این امر ایجاد می شود، قرار گیرند.
وی افزود: کارگروهی در رابطه با ساماندهی دست فروشان وجود دارد ولی کمبود هایی مانند اردوگاه و نداشتن مکانی برای نگهداری افراد جمع آوری شده وجود ندارد و گاهی این افراد به اندازه ای زیاد می شوند که امکان اسکان آنها برای دستگاه مربوطه با توجه به بضاعت آنها نیست.
فرمانده انتظامی استان البرز در بخشی دیگر از این گفتگو، با اشاره به طرحی با عنوان مکنا یا مدیرت کیفیت در نیروی انتظامی، اضافه کرد: در این طرح 4 مولفه مد نظر قرار می گیرد، خوشایند سازی محیط که به سلامت و نظافت کلانتری ها توجه می شود، فرآیند ها، که در این مورد مواردی که ضرورت ندارند از روند کار مردم حذف می شود تا در زمان کمتری به نتیجه برسند، خلاقیت و نوآوری و از همه مهمتر تعالی رفتاری است که برای حفظ حقوق شهروندی به کارکنان آموزش داده می شود، اکنون به این مباحث اهمیت بیشتری داده شد است.
وی در پاسخ به این سوال که وظیفه نیروی انتظامی در انتخابات پیش رو چیست، گفت: با توجه به دو انتخابات پیش رو پلیس نقش تامین امنیت را بر عهده دارد و هنگام آغاز رای گیری نیز به تعداد شعب اخذ رای نیرو در نظر می گیرد و بر اساس قانون به وظایف محوله می پردازد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 493153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =