۰ نفر
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

در زیر تبلیغات و کمپین‌های موفقی را که در این زمینه انجام شده است می‌بینیم. این تبلیغات نوآورانه می‌توانند تا مدت‌ها ذهن افراد جامعه را معطوف به خود کنند و سازمان‌ها و جامعه را با این مسوولیت اجتماعی آشنا کنند./منبع:فرارو

کارگران ابزار نیستند  

تفاوت بین یک کارگر و یک انسان چیست؟ همه آنها شایسته حقوق انسانی هستند.

تبلیغات خلاقانه

اگر من پاندا بودم، بیشتر به من توجه می‌کردید؟

این تبلیغ توجه‌ها را به این مساله جلب می‌کند که باید به همه گونه‌های در معرض تهدید در کره زمین به یک اندازه توجه شود، نه فقط گونه‌هایی که از نظر ما جذاب هستند.

تبلیغات خلاقانه

آنچه دور ریخته می‌شود، برمی‌گردد

 پس انداختن زباله به دریا را متوقف کنید.

تبلیغات خلاقانه

1717
کد خبر 496849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =