آقای نماینده مجلس! فرزندتان را جوری تربیت کنید که از کارت بانکی‌تان سوءاستفاده نکند

محمد مهاجری در صفحه اینستاگرام خود به اظهارنظر یک نماینده در باره فضای مجازی واکنش نشان داد.

حجت الاسلام نقدعلی نماینده خمینی شهر به سایت انتخاب گفته است: فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی برای مردم و حضور مسئولان در این فضاها مانند همان پدری است که نباید رمز کارت بانکی خودش را به فرزند خردسالش بدهد.

مهاجری در صفحه اینستاگرام در پاسخ وی نوشته است:

"جناب آقای نماینده!

خیلی از ماها نه تنها رمز کارت بانکی خود را از بچه هامان پنهان نمی کنیم بلکه هم کارت و هم رمز را در اختیارشان می گذاریم. جوری هم بچه هامان را تربیت کرده ایم که هرگز استفاده نابجا نمی کنند.
اگر علاقمندید قراری بگذاریم تا نحوه تربیت فرزند را خدمتتان عرض کنم تا از آشفتگی خیال دربیایید! اگر هم احساس نیاز نمی کنید کارت بانکی تان را توی گاوصندوق بگذارید و درش را قفل کنید اما یقین داشته باشید بچه تان از کارتتان آلمثنی دارد!"

1717

1717
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 499122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    کاشکی بقیه پدر و مادرهام فرزندانشون رو جوری تربیت میکردن که وقتی مسئول میشن و بیت المال جلوی دستشونه شروع به چپاول نکنن.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    احمق های کودن
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    چه جواب بی معنی
  • حسینی دولت آبادی از قزوین IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    خدایی راست میگه. منم همه کارتهای بانکیم روی میزه. تمام رمز و رموز کارتها و قفل گوشیم رو هم همه اعضای خانواده میدونند. حالا این داستان ررمز کارت و اینها که در اینجا استعاره است. منظور اینه که اگه بنیان خانواده درست باشه هیچ اتفاقی بدی برای اون خانواده نمی افته. این آقایان پاسخ دهند که بعد این همه سال و دریافت هزاران میلیارد بودجه چه شده که به جای پاسخگویی، صورت مسئله را پاک میکنند؟؟؟
  • DE ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    اصلا کی به شما گفته نقش پدرو برای ما بازی کنی تو کی هستی برای من می خوای تایین تکلیف کنی، دیگه خجالتم نمی کشن، شما بی جا می کنی می گی نقش پدر داری بازی می کنی خود خدا کسی رو زور نکرده حتی اگر بدونه براش خوبه بعد تو اومدی چی می گی
  • mohsen JP ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    0 0
    کلا نمایندگان مجلس دو دسته هستند یک دسته افراد صادق ودیگری هم افرادی که توسط وزراء مشاغل خوبی بخاطر خوش خدمتیشان در لابی هایی که کرده اند برایشان ور نظر گرفته شده است‌. اصلا هم نیست این نماینده در آن تخصص کاری بلد هست یا نه مهم لابی گیری است و کار مملکت در الویت بعدی است.توجه کنید نماینده ای که حتی زبان هم بلد نبوده میشود سفیر .
  • سیروس IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    0 0
    من کار به حرف نماینده ندارم اما آقای مهاجری درست میگه بچه هاشون به کارت بانکی پدر کاری ندارند، چون این آقازاده ها دستشون تو بیت الماله و نیازی به کارت پدر ندارند