به گزارش ایرنا: رئیس پلیس آگاهی البرز با انتشار تصاویر اخاذان مامورنما از شهروندان خواست چنانچه با این شیوه و یا از سوی این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند، برای شناسایی متهمان و طرح شکایت به پلیس آگاهی این استان مراجعه کنند.

 سرهنگ حمید رضا گل صباحی افزود: در پی دستگیری دو نفر اخاذ مامور نما در سطح شهر کرج، تحقیقات تکمیلی به منظور مشخص شدن سایر جرایم متهمان آغاز شد.
وی گفت:متهمان که دارای سوابق متعدد سرقت هستند با خودروهای پژو 405 و سمند و استفاده از تجهیزات انتظامی در پوشش ماموران پلیس با معرفی خود به عنوان مامور آگاهی یا پلیس مبارزه با مواد مخدر با سد کردن راه عبور شهروندان به بهانه حمل و نگهداری مواد مخدر با دریافت مبالغی وجه نقد از آنها اخاذی می کردند.
سرهنگ گل صباحی افزود: متهمان دستگیر شده، با این شیوه تا کنون از تعداد زیادی از شهروندان در استان البرز اخاذی کرده اند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان گفت: با توجه به احتمال اخاذی از سوی این افراد، بازپرس شعبه 26 دادسرای ناحیه 2 کرج ، دستور چاپ عکس بدون پوشش متهمان را در رسانه های جمعی صادر کرد، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افراد مورد اخاذی قرار گرفته اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان واقع در میدان طالقانی کرج مراجعه کنند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 499151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =