طی برنامه حمایتی جدید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سازندگان و توسعه‌دهندگان بازی‌ و برنامه‌های موبایلی که تاکنون از آزمایشگاه بازی‌های موبایل استفاده نکرده‌اند، می‌توانند از یک جلسه چهار ساعته رایگان برای بار نخست بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، آزمایشگاه بازی‌های موبایل محلی است برای تست کیفیت و ارزیابی خروجی محصول تولیدشده در تعداد زیادی از دستگاه‌های هوشمند همراه تا توسعه‌دهنده مطمئن شود بازی تولیدشده در اغلب دستگاه‌ها بدون ایراد اجرا می‌شود.

در حال حاضر بیش از 40 دستگاه مختلف در این آزمایشگاه قابل استفاده است که انواع و اقسام برند‌های مختلف را شامل می‌شود.

سرویس جدید دیگری که از سوی آزمایشگاه بازی‌های موبایل ارایه می‌شود، تست و بررسی کنترل کیفیت بازی توسط خود آزمایشگاه است به طوری‌که پس از تحلیل و بررسی بازی، گزارش کاملی از ایرادها و نواقص احتمالی بازی به صورت مستند به توسعه‌دهنده ارایه خواهد شد.

حمیدرضا خلیلی، مسئول آزمایشگاه بازی‌های موبایل در این رابطه گفت: ارایه سرویس کنترل کیفیت بازی از سوی آزمایشگاه به صورت رایگان برای یک بازی هر استودیو قابل انجام است که کار را برای بازی‌سازان راحت می‌کند.

توسعه‌دهندگانی که قصد دارند برای نخستین بار از سرویس‌های آزمایشگاه بازی‌های موبایل بهره‌مند شوند با شماره تلفن 88305903 تماس گرفته و جهت رزرو اقدام کنند. همچنین جهت رزرو اینترنتی می‌توانند به نشانی mobilegamelab.ir مراجعه نمایند.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =