دبیر هیئت کاراته چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۲ مسابقه قهرمانی و انتخابی در رده های سنی و ویژه آقایان و بانوان در استان برگزار می‌شود.

 محمودی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین   با بیان اینکه هزار و 200 کاراته‌کار در استان فعالیت می‌کنند، بیان داشت: در رشته کاراته 800 کاراته‌کار آقا و 400 کاراته‌کار خانم در حال فعالیت هستند.
دبیر هیئت کاراته چهارمحال و بختیاری با اشاره به کسب مقامات مختلف در مسابقات بیان کرد: کسب مقام دوم مسابقات بسیج کشوری و کسب مقام اول تیمی در مسابقات رشته کاتا، سبک‌های آزاد از جمله مقامات هیئت کاراته استان است.
وی  با بیان اینکه کاراته‌کاران استان برای حضور در تیم ملی انتخاب شدند، خاطر نشان کرد: رامین عسگری، مجید قاسمی، سپهر رئیسی، هاشم عبداللهی، رضا کیانی و علی صمیمیان ورزشکارانی هستند که با کسب مدال‌های رنگارنگ به تیم ملی دعوت شدند.
وی مهم‌ترین مشکلات هیئت کاراته استان را کمبود اعتبارات عنوان کرد و گفت: کمبود اعتبارات و نداشتن خوابگاه از مهم‌ترین مشکلات کاراته‌کاران است که موجب عدم حضور آن‌ها در مسابقات کشوری می‌شود.
دبیر هیئت کاراته چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با توجه به اینکه کاراته‌کاران استان با وجود مشکلات بسیار با هزینه خود به مسابقات اعزام می‌شوند اما صدا و سیما و رسانه‌ها همکاری لازم را با هیئت کاراته ندارند.
محمودی با اشاره به برگزاری کلاس‌های توجیهی برای ورزشکاران و مربیان ادامه داد: آموزش مربیان از طریق بازآموزی و استاژ توسط فدراسیون برگزار و اطلاعات بروز توسط این مربیان به ورزشکاران منتقل می‌شود.
وی تعداد مربیان آقا را 47 نفر و تعداد مربیان خانم را 25 نفر در سطح استان اعلام کرد و افزود: با وجود این تعداد مربی چهارمحال و بختیاری رتبه هفتم کاراته را در کشور به خود اختصاص داده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =