جان کری برای مقابله با داعش از هالیوود کمک می‌گیرد

وزیر امور خارجه آمریکا سه‌شنبه با مدیران استودیوهای اصلی هالیوود دیدار کرد تا درباره نحوه‌ مقابله با داستان‌سرایی و تبلیغات داعش گفت‌وگو کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جان کری عکسی از دیدار خود با سران استودیوهای بزرگ هالیوود را در توئیتر منتشر کرد و در این باره نوشت : «یک گفت‌وگوی خوب با مدیران استودیوهای هالیوود در لس‌آنجلس، برای شنیدن ایده‌ها و دیدگاه‌های آن‌ها درباره نحوه مقابله با داستان‌سرایی‌های داعش.»

در این نشست مدیران استودیوهای مطرحی مانند فاکس‌ قرن‌بیستم، برادران وارنر، دریم‌ورکز، والت دیزنی، یونیورسال، سونی و رئیس انجمن سینمایی آمریکا حضور داشتند.

این نشست در دفتر کمپانی یونیورسال برگزار شد، و شرکت‌کنندگان به مدت 90 دقیقه به گفت‌وگو نشستند.

یکی از شرکت‌کنندگان در این نشست گفت که مدیران هالیوودی در این جلسه ضمن تبادل ایده‌های خود درباره نحوه بازاریابی فیلم‌ها و تولیدات تلویزیونی خود در سطح جهان به عنوان گونه‌ای از داستان‌سرایی که خاصیت عبور از مرز فرهنگ‌های مختلف را دارد، خواستار استفاده از داستان‌سرایان مناطقی شدند که به گونه‌ای از سوی گروه تروریستی داعش تهدید می‌شوند. مدیران هالیوودی اعتقاد دارند برای مقابله با داستان‌های منتشر شده از سوی داعش، باید از مردمان این مناطق کمک گرفت.

هیات رئیسه سخن‌پراکنی که در ایران با نام بنگاه سخن‌پراکنی آمریکا نیز شناخته می‌شود، مسئول برگزاری این دیدار بین وزیر امور خارجه و مدیران شرکت‌های بزرگ هالیوودی بود.

منبع : ورایتی / 16 فوریه

۵۸241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =