شفقنا نوشت:کفاشیان می داند تائید اساسنامه فدراسیون فوتبال و هر نوع تغییری در اساسنامه فعلی نیاز به تائیدیه مجدد فیفا دارد و این می تواند کل انتخابات اردیبهشت ماه را هوا کند.

اگر انصراف کفاشیان را جدی بگیریم، رقابت برای ریاست بین مهدی تاج، شهاب الدین عزیزی خادم و مصطفی آجرلو خواهد بود، سه گزینه ای که کفاشیان از هیچ کدامشان دل خوشی ندارد.اما آیا باید باور کنیم که کفاشیان صندلی ریاست را که به خاطر از دست ندادنش تا پشت میله های اوین هم رفته بود، به همین راحتی به کسانی می دهد که نه مدیریتشان را قبول دارد و نه جزو دوستانش حساب می شوند؟ او که گفته می شود خودش به هیات ها زنگ زده و برای ورود تاج و آجرلو 10 رای گرفته، چرا این کار را برای قراخانلونکرده که بارها درباره اش گفته بود که بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون بعد از خودش است؟یک احتمال: کفاشیان برخلاف ظواهر هنوز از ادامه ریاستش نا امید نشده. در جایی از گفت و گو با ایسنا ناباورانه تایید کرده که اساسنامه فعلی فدراسیون به تایید دولت نرسیده و باید برسد، اما کی؟اگر قرار باشد انتخابات با اساسنامه مورد تایید دولت برگزار شود، ممکن است نیاز به اصلاحاتی داشته باشد. در آن صورت بعید نیست این اصلاحات تا پیش از تاریخ 10 اردیبهشت آماده نشود. فراموش نکنیم که هر اصلاحات تازه ای در اساسنامه باید به تایید فیفا هم برسد و خود این هم پروسه زمانبری است.به این ترتیب بعید نیست علی رغم ثبت نام های امروز، فدراسیون مجبور شود دوباره از کاندیداها نام نویسی کند. کسی چه می داند تا آن زمان اوضاع ورزش چگونه خواهد بود؟ آیا همچنان محمود گودرزی(منتقد اصلی کفاشیان) وزیر ورزش خواهد بود؟تجربه به ما می گوید کفاشیان یک ضرب المثل را بیش از هر تاکتیک پیچیده ای دوست دارد:" از این ستون تا آن ستون فرج است" 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 518783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام NL ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    1 4
    امروز روز شادی و جشن و سرور است . من که باورم نمی شود . این یک عیدی خیلی بزرگ برای من بود . هم وطنها به جای ما بریزند توی خیابان و بین همه مردم شیرینی پخش کنند .
  • بی نام EU ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    2 3
    ﺗﻮﺭﻭ ﺧﺪا اﺯ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﻛﺸﻮﺭ ﺑﺮﻭﻭﻭﻭﻭﻭ ﻫﻴﭽﻜﺲ ﺗﻮﺭﻭ ﻧﻤﻴﺨﻮاﺩ