رییس سازمان لیگ برتر می گوید:«کفاشیان در روزهای نداری، ایران را اول آسیا کرد.»

داریوش سعیدی - خبرگزاری خبرآنلاین؛مهدی تاج کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال شد. او یکی از شانس های اصلی تصاحب صندلی علی کفاشیان است. تاج رئیس فعلی را به عنوان نایب رئیس اول خود معرفی کرده و قصد دارد با حمایت از کروش، حداقل مسیر تیم ملی را تغییر ندهد. او توضیحاتی درباره سیاست های کاری اش می دهد. 

آقای تاج کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال شدید. برنامه اصلی شما برای گرفتن این صندلی مهم چیست؟
یکی از مهمترین برنامه های ما، حل مشکلات تیم ملی است. نظر ما روی برنامه های تیم ملی و همینطور خود کروش، مثبت است. اولویت ما هم این است که مشکلات تیم ملی رفع شود. برنامه ها که زیاد است و در روزهای آینده برنامه های خود را به طور کامل اعلام می کنم.

شما آقای کفاشیان را به عنوان نایب رئیس اول پیشنهاد دادید؟
بله، نایب رئیس دوم هم که آقای اسلامیان است. البته ایشان قرار است رئیس کمیته مسابقات هم شود و رئیس سازمان لیگ هم فرد دیگری خواهد شد. در واقع ما می خواهیم اساسنامه را رعایت کنیم. می توانیم خارج از نواب، فرد دیگری را به عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب کنیم.

برای آن پست چه کسی را در نظر دارید؟
هنوز معلوم نیست. اسلامیان فعلا به ما محبت کرده و پیشنهادمان را پذیرفته است. آقای بهروان هم چون سن شان از 65 سال بالاتر رفته، نمی توانستند در این پست کار کنند. ما از آقای اسلامیان در این شرایط خواهش کردیم که جلو بیاید. در واقع ترکیب نهایی گروه ما، بنده، کفاشیان و اسلامیان است.

با توجه به اینکه آقای کفاشیان کنار شما هستند، چقدر توقع حمایت دارید؟
بالاخره نظر این دوستان بود که بنده جلو بیایم. به همین خاطر حتما کمک خواهند کرد.

چه شد که آقای کفاشیان از حضور در انتخابات منصرف شد؟
هنوز نمی دانم. این را فراموش نکنیم که کفاشیان به ورزش ما خدمت کرد. مخصوصا در زمان نداری. این دوره، سخت ترین دوره از نظر مالی بود. مورد عنایت سازمان تربیت بدنی در گذشته و همین حالا هم وزارت ورزش، نبود. به هر جهت سختی های زیادی را تحمل کردند. ولی نگاه کنید تیم ما همین الان بهترین تیم آسیا. کفاشیان یکی از بهترین انتخاب های فوتبال ما را داشتند و کروش را آوردند. انتخاب بسیار درستی بود. از سوی نگاه کنید تیم فوتبال ساحلی ما قهرمان آسیاست. تیم فوتسال بانوان و آقایان هم همینطور. دومین لیگ آسیا را داریم. 4 سهمیه گرفتیم که کامل ترین سهیمه است. این اتفاق ها در روزهای نداری فوتبال ما افتاد. لیگ منظم برگزار شد.

همین مشکلات مالی که وجود دارد، شما را برای آینده نگران نمی کند؟
به هر جهت باید کمک شود. من امیدوارم آقای اسلامیان و کفاشیان و دوستان دیگر کمک کنند. وزارت ورزش هم همینطور. نه من، هرکس دیگری می آید باید مورد حمایت باشد. باید با رایزنی ها، افزایش در آمد داشت. البته به نظر من حاکمیت باید متولی تیم ملی باشد. باید به تیم ملی کمک شود. حل این مشکلات یکی از اهداف اصلی ماست و دوم حفظ کارلوس کروش. باید مشکلات را حل کنیم تا تیم ملی بتواند به جام جهانی برود و مردم خوشحال شوند.

پس شما مخالف استعفای کروش هستید.
بله، قبلا بودم و حالا هم هستم. اصلا منطقی نیست که ایشان برود. کروش باید حفظ شود. چه من باشم چه فرد دیگری، باید کروش مورد حمایت باشد و کارش را کند.

فکر می کنید تیم ملی به جام جهانی برود؟
ارزیابی من این است که می رود. درست است کروش از شرایط ناراحت است ولی کارش را می کند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 518964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروندی از بوشهر A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    15 0
    زنده باد مهدی تاج، فهمیده تمام مردم ایران عاشق کارلوس کیروشن
  • بی نام NL ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    2 7
    شما نمیشی خود کفاشیان دوباره بر میگرده مگه مصاحبه با شبکه خبر رو ندیدید
  • بی نام RO ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    17 0
    پاينده باد جناب تاج كه در رابطه با حفظ كيروش كبير اينقدر با منطق صحبت كرد.جناب تاج حفظ كيروش خواسته همه مردم است
  • حميد IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 2
    در كشور ما از افعال معكوس زياد استفاده ميشود