مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج از افزایش سه دستگاه خودروی خدماتی به ناوگان موتوری شهرداری این کلانشهر خبر داد و افزود: این مهم در راستای تجهیز ناوگان خدماتی در این سازمان انجام شده است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،علیرضا رحیمی ضمن اعلام این خبر افزود با توجه به گستردگی پروژه های خدماتی و عمرانی درسطح شهر، لزوم تجهیز واحدهای ماشین آلات شهرداریهای مناطق و سازمانها به انواع ماشین آلات مدرن و به روز و استفاده از تکنولوژی های روز با دستور شهردار کرج در دستورکار متولیان امر به ویژه سازمان خدمات موتوری قرارگرفت.

این مسئول اضافه کرد: به همین منظور در فاز اول سه دستگاه خودرو جرثقیل، بالابر دکل بلند و تریلی کمپرسی دومحور که دارای کارکرد فنی قابل قبولی هستند و می توانند نقش موثری در پیشبرد امورات خدماتی و عمرانی سطح شهر ایفا کنند، خریداری و تحویل سازمان خدمات موتوری شده است.

وی با اشاره به اینکه قدمت زیاد و فرسوده بودن خودروهای ناوگان موتوری سازمان خدمات موتوری، بهره وری سازمانی را تحت الشعاع خود قرار داده است، نوسازی و خریداری ماشین آلات را از ضروریات برشمرد.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج، خدمت رسانی مطلوب و شایسته به شهروندان را مهم دانست و با بیان اینکه سازمان خدمات موتوری در این زمینه گام های موثری برداشته است، اظهار داشت: تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری از تحولات اساسی در سطح شهر محسوب می شود.

رحیمی، اضافه کرد: تجهیز ناوگان موتوری علاوه بر ارتقای سرعت و کیفیت خدمات، موجب بهبود عملکرد این سازمان نیز می شود که این مهم از اصلی ترین وظایف سازمان خدمات موتوری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون که شهر کرج به کارگاه سازندگی تبدیل شده است برای اجرای هرچه بهتر امورات و تسریع در اجرای پروژه ها با محوریت و مدیریت سازمان خدمات موتوری ضروری است، نسبت به نوسازی و تجهیز ناوگان موتوری اقدام لازم صورت پذیرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 527965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =